کار خونه

تهیه‌کننده:

علی اکبر کریمی

کارگردان:

رضا داستانی

معرفی

این برنامه در فصل اول خود، ویژه برنامه «عصر خانواده» برای روزهای جمعه بود که به روایت پرفراز و نشیب کارآفرینان می‌پرداخت و هر هفته با دعوت از چند کارآفرین، به روند کاری آنها و مشکلاتی که با آن همراه بودند، اشاره می‌کرد.

فصل دوم این برنامه نیز با محوریت اشتغال‌زایی خانوادگی به سراغ کارآفرینان موفق در شهرهای مختلف ایران می‌رود و با حضور در هر شهر به تهیه یک مستند از کارآفرین مورد نظر می‌پردازد و روزهای قبل از کسب و کار، چگونگی کارآفرین شدن هر سوژه و چشم‌انداز و رویکرد به آینده را در این مستند کوتاه روایت می‌کند. در بخش دیگری از برنامه، حامی کارآفرین مورد نظر معرفی شده و با حضور مدیرکل کمیته امداد هر استان و فاطمه کریم‌وند کارشناس کسب و کار بحث و گفت‌وگو صورت می‌گیرد. پخش ویدئوهای ارسالی یکی دیگر از بخش‌های این برنامه است که توسط مردم با موضوع کسب و کارهای آفریده شده و مسیر رسیدن به نقطه اطمینان در مسیر حرفه‌ای نمایش داده می‌شود.

فصل سوم این برنامه نیز با همان رویکرد فصل دوم، با محوریت اشتغال‌زایی خانوادگی به سراغ کارآفرینان موفق در شهرهای مختلف ایران می‌رود و با حضور در هر شهر به تهیه یک مستند از کارآفرین مورد نظر می‌پردازد و روزهای قبل از کسب و کار، چگونگی کارآفرین شدن هر سوژه و چشم‌انداز و رویکرد به آینده را در این مستند کوتاه روایت می‌کند؛ در این فصل، برنامه به صورت مستند و خارج از فضای استودیو تولید می‌شود، و مسعود فروتن اجرای نریشن قسمت‌های مختلف برنامه را بر عهده دارد.

 

تهیه کننده: علی اکبر کریمی

کارگردان: رضا داستانی

سردبیر: آزاده بهرامی (فصل اول) // رضا داستانی (فصل دوم) 

مجری: مسعود فروتن // اجرای نریشن در فصل سوم

مدیر هماهنگی: آزاده بهرامی

پیامک: 30000200

گروه برنامه ساز: خانواده

با همکاری: کمیته امداد امام خمینی(ره)

تعداد قسمت‌ها: 75 قسمت 55 دقیقه‌ای (فصل اول) // 80 قسمت 40 دقیقه‌ای (فصل دوم) // 50 قسمت 20 دقیقه‌ای (فصل سوم)

زمان پخش فصل اول: جمعه‌ها ساعت 12:15 و بازپخش: دوشنبه‌ها ساعت 13:50 // در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان پخش نمی‌شود.

زمان پخش فصل دوم: از جمعه 1401/7/22 ساعت 14 و ادامه پخش برنامه از چهارشنبه 1401/7/27 ، چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه ساعت 14 و بازپخش: شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته بعد حوالی ساعت 23:30 // از چهارشنبه 1401/9/3 چهارشنبه تا جمعه ساعت 14 و بازپخش: ندارد (به دلیل پخش برنامه‌های جام جهانی 2022 قطر) // در ایام نوروز و رمضان پخش نداشت. // از چهارشنبه 1402/2/13 چهارشنبه تا جمعه ساعت 14:10

زمان پخش فصل سوم:  پنجشنبه‌ها حوالی ساعت 19:45 

 

 

آرشیو برنامه

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها