«رخ به رخ» با علی میرمیرانی

معرفی

برنامه «رخ به رخ» پنجشنبه ۱۹ اسفند میزبان علی میرمیرانی نویسنده، روزنامه نگار، فیلمنامه نویس و برنامه ساز تلویزیونی خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی شبکه دو؛ مهمان این هفته برنامه  «رخ به رخ» در بسیاری از برنامه های تلویزیونی در جایگاه گفت و گو کننده بوده اما این بار با نشستن در جایگاه مهمان به سوالاتی پاسخ می دهد که نگاهی متمرکزتر بر حال و احوالات درونی این نویسنده پویا و فعال دارد.
 علی میرمیرانی در حوزه‌های داستان‌نویسی، طنزنویسی، فیلمنامه‌نویسی، روزنامه نگاری، کارگردانی، گفت و گو و برنامه‌سازی تلویزیونی سابقهٔ درخشانی دارد.

در «رخ به رخ» که همه بخش های استودیویی آن به صورت یک فضای باز برای بیننده آشکار است، امیرعلی دانایی گفتگو با مهمان را از اتاق گریم شروع کرده و در میز گفتگو ادامه می دهد. استندآپ، آئینه و کافه رخ به رخ از دیگر بخش های این برنامه است که هر یک بنا بر ویژگی های منحصر به فردِ مهمان حال و هوایی ویژه پیدا می کند.
 این برنامه کاریست از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه کنندگی مهدی بابایی، کارگردانی حسین فاطمیان و نگارش یاسر حقیقی پور است که پنجشنبه و جمعه ها  حوالی ساعت ۲۳:۰۰  روی آنتن شبکه دو خواهد رفت.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها