خانه پرتقالی ها

خانه پرتقالی ها

تهیه‌کننده:

غلامرضا بختیاری

کارگردان:

علیرضا شاه‌رستم بیگ و علیرضا تهرانی

نویسنده:

سهیل غلامرضاپور

معرفی

در این برنامه به سبک زندگی ایرانی اسلامی در قالب طنز و نمایشی با فضایی فانتزی و کمدی و توجه به کاهش رشد جمعیت پرداخته می‌شود. در یک خانه قدیمی سه طبقه، پدربزرگ و مادربزرگ به همراه فرزندانشان زندگی می‌کنند. در قانونی نانوشته در این خانواده که وضع مالی متوسطی دارند، رسم بر این است که هر زوج صاحب چهار فرزند شود... ضمن اینکه فولکسی قدیمی در گوشه حیاط خانه پارک شده که ماجرا‌های این خانواده را در هر قسمت روایت می‌کند.

 

تهیه کننده: غلامرضا بختیاری

کارگردانان: علیرضا شاه‌رستم بیگ و علیرضا تهرانی

طراح و سرپرست نویسندگان: سهیل غلامرضاپور

نویسندگان: نسیم مهماندوست، آیت بی‌غم

بازیگران: غلامرضا فیاضی (آقا فریدون)، شهین تسلیمی (فریده خانم)، بهراد خرازی (فرهاد پسر خانواده)، آوا گنجی (فرشته همسر فرهاد)، علیرضا شاه‌رستم بیگ (فرشید پسر خانواده)، سمیرا کریمی (فرانک همسر فرشید)، فرهاد بشارتی (فرمایش)، ترانه کوهستانی (فرزانه دختر خانواده)، شاهرخ هدایی (جمشید داماد خانواده)، مریم وحیدزاده (فرناز دختر خانواده)، محنا سیدی (فَرگُل)، پرهام عبادی (فرزاد پسر فرهاد)، آرتین گلچین (فرزین پسر فرهاد)، آیلین جاهد (فرین کوچکترین عضو خانواده)، ایلیا دهقان (فرید پسر فرزانه)

جانشین تهیه و مجری طرح: سیدحسن مداح شریعتی

مدیر تصویربرداری: امیر قربانخانی

صدابردار: محسن پازش

تدوین: رضا وحدانی

طراح صحنه و لباس: یوسف بهشتی

مدیر تولید: بیژن محرمی

آهنگساز و خواننده: بهزاد وحیدزاده

گروه برنامه ساز: خانواده

تعداد قسمتها: 26 قسمت 25 دقیقه ای

پیامک: 30000274

فضای مجازی: Khane_porteghali@

زمان پخش: از سه‌شنبه 1401/2/13 شنبه تا چهارشنبه ساعت 18:30 و بازپخش: روز بعد 7:20 صبح // از شنبه 1401/8/21 شنبه تا چهارشنبه ساعت 19 و بازپخش: روز بعد ساعت 00:15 بامداد، از 1401/8/28 این برنامه بازپخش ندارد. // از شنبه 1401/9/19  شنبه تا چهارشنبه ساعت 19:15

آرشیو برنامه

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها