این مستند با موضوع صنعت تبلیغات با حضور کودکان از ابتدا تاکنون، سعی دارد به این موضوع بپردازد که چگونه بچهها با هزاران پیام تبلیغاتی در روز بمباران میشوند. این برنامه قصد دارد با بررسی صنعت تبلیغات که از سال 1942 بچهها را صرفاً به منظور مصرف بیشتر محصولات خود نشانه گرفته، نقد کند. در این مستند، گسترش فیلمها و انیمیشنهای ویژه کودکان و نوجوانان در پروژه جنگ ستارگان، منشاء افزایش تبلیغات بازیهای خشنونت آمیز و ناملایم خوانده میشود و سعی دارد با نگاهی متفاوت، صنعت تبلیغات را از نقطه نظر ترغیب میلیونها کودک و نوجوان به چت کردن و روی آوری به بازیهای مروج خشونت و همچنین کاربرد ناصحیح از اینترنت مورد تفسیر و تحلیل قرار دهد.
نام اصلی: Consuming Kids
کارگردانان: آدریانا بار بارو، جرمی ارپ
محصول: 2008