محله گل و بلبل ویژه نوروز96

معرفی

موضوع:

در ایام عید در «محله گل و بلبل» یک داستان 15 قسمتی اتفاق می افتد که طی آن به خط اصلی قصه، شخصیت های جدیدی اضافه می شود. اکبر عبدی به عنوان عموی عموپوررنگ «آقا آراز» که قبلا هم در این مجموعه ایفای نقش کرده بود، به محله گل و بلبل پا می گذارد. ارژنگ امیرفضلی برادر «نون خالی خور» در شخصیتی به نام «نون خیلی خور» ظاهر می شود که در مجموعه قبلی اهالی محل که از پرخوری او خسته شده بودند او را به دو هزارمتر دور تر از شهر برده بودند و حالا او این مسیر را طی کرده و به محله بازمی گردد. از سرزمین قصه ها هم دو شخصیت وارد می شوند. یکی که سیاوش مفیدی نقش او را بازی می کند از دوستان عمونوروز است و دیگری که از دوستان برفک است،محمدرضا داوود نژاد در نقش او ظاهر می شود.

گفتنی است«محله گل و بلبل » ساختاری نمایشی دارد و همه ماجراهای آن در یک محله خیالی متشکل از خانه‌ها، خیابان‌ها، کوچه‌ها، مغازه‌ها و شهروندانی که هر کدام دغدغه‌های متفاوتی دارند، پیگیری می‌شود.

 

عوامل:

تهیه‌کننده: مسلم آقاجان‌زاده

کارگردان: احمد درویش علیپور

مجری: داریوش فرضیایی

نویسنده: محمد درویش علیپور

مجری طرح: محمدحسین خلیفه

مدیر نور و تصویر: محمود صالحی

مدیر صدابرداری: بهروز عابدینی

طراح گریم: شهرام خلج

طراح صحنه و لباس: سحرگوران

تدوین: امید شهلانی

آهنگساز: مهرداد نصرتی

عکاس: لیلا خوش کنار

 

هنرمندان بخش نمایشی:

اکبر عبدی، داریوش فرضیایی، محمدرضا داوودنژاد، ارژنگ امیرفضلی، بهنوش بختیاری،‌ سارا خوئینی ها، نادر سلیمانی، امیرمحمد متقیان،‌‌ امیر نوری،‌ نعیمه نظام دوست، ملیکا شریفی نیا،‌ سیاوش مفیدی، امیر سهیلی، ابراهیم شفیعی،‌ جواد انصافی، آرش میراحمدی، عرفان برزین، پیمان مرادی، مجید سیاری و فرهاد بشارتی

 

گروه برنامه ساز:

کودک و نوجوان

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها