معرفی

«قصه ما» عنوان مجموعه‌ای نمایشی از گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیماست که به مناسبت هفته دفاع مقدس از چهارشنبه 2 مهرماه ساعت 15:20 روانه آنتن می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه دو؛ مجموعه نمایشی «قصه ما» داستان دو نوجوان را روایت می‌کند که درصدد پژوهش و ساخت فیلمی کوتاه درباره هشت سال دفاع مقدس هستند. این دو نگاهی متفاوت به این مقوله دارند و در پژوهش‌های اولیه راهی موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی می‌شوند. در این فضاست که با روایان دفاع مقدس، کسانی که آن روزها را تجربه کرده‌‌اند، ادبیات پایداری و ... روبرو شده و به مفاهیم جدیدی از هشت سال دفاع مقدس می‌رسند.

مشارکت مردم در سال‌های دفاع مقدس، چگونگی ایجاد خوداتکایی و خودباوری طی این سال‌ها، پاسخ به پرسش‌های ذهنی نوجوانان درباره جنگ و ... بخشی از داستان‌ها و موضوعات این برنامه است که علاوه بر 5 قسمتی که از شبکه دو روانه آنتن می‌شود در 5 پیوست از صفحه مجازی این برنامه نیز قابل مشاهده است.

«قصه ما» کاریست از گروه کودک و نوجوان شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن عامری و روزبه گیلانی و کارگردانی وحید گلستان که در 5 قسمت 30 دقیقه‌ای از چهارشنبه 2 مهرماه ساعت 15:20 روانه آنتن می‌شود.

 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها