نیم قرن حفاظت

نیم قرن حفاظت

تهیه‌کننده:

پرهام دیباج

کارگردان:

پرهام دیباج

معرفی

این برنامه با شعار «هر ایرانی، یک محیط بان» و موضوع محیط زیست به پاسداشت پنجاه سال حفاظت رسمی محیط زیست در ایران خواهد پرداخت که از دو بخش تشکیل میشود. در این برنامه علاوه بر پخش تصاویری از حیات وحش ایران، از هنرمندانی که دغدغه محیط زیست را دارند دعوت میشود تا در این زمینه با کارشناس مجری برنامه به گفتگویی صمیمی بنشینند و پس از پایان گفتگو از آنان خواسته میشود تا سفیر حفاظت و حمایت از گونه‌های حیوانی حیات وحش باشند و علاوه بر اهدای کارت محیط‌بانی به آنان، تندیسی نیز به آنها تقدیم میشود. در بخش دوم برنامه نیز میزبان مهمانانی میشود که در زمینه محیط زیست تجربه‌هایی همچون محیط بانی و ... را تجربه کرده‌اند. در این قسمت تصاویری مرتبط با صحبتهای مهمان برنامه پخش میشود و در پایان گفتگو نیز مدال حفاظت محیط زیست تقدیم مهمان برنامه می‌شود. 

 

تهیه کننده و کارگردان: پرهام دیباج

مجری کارشناس: پرهام دیباج

نویسندگان: پرهام دیباج و عطیه پوراکبری

برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: حسین صفریان بحری

مدیر تصویربرداری: هادی زهره کاشانی

سرپرست تیم تدوین: میلاد ملک پور

صدابردار: علی سلحشور مولان 

تعداد قسمتها: 15 قسمت 45 دقیقه ای

مهمانان و سفیران بخش حفاظت محیط زیست: دارا حیایی، کاوه خداشناس، کیسان دیباج، حسین رفیعی، محمد دلاوری، شقایق فراهانی، شبنم قلی خانی، مرتضی کاظمی، شهرزاد کمال زاده، سامان گلریز، سیروس همتی.

مهمانان بخش نیم قرن تجربه: بهمن ایزدی، محیط‌بان احمد بحری، محیط‌بان حجت تیموری، ارشد محیط‌دار بازنشسته مرتضی جمشیدیان، ارشد محیط‌دار بازنشسته یزدان سینکایی، ارشد محیط‌دار قاسم دلفانی، ارشد محیط‌دار بازنشسته هرمز محمودی راد و مهدی نورمحمدی.

گروه برنامه ساز: دانش و اقتصاد

زمان پخش: از شنبه 1401/3/21 ، شنبه‌ها و یکشنبه‌ها ساعت 23:35 و بازپخش: یکشنبه‌ها و دوشنبه‌ها ساعت 3 بامداد // در دهه اول محرم پخش نداشت و ادامه پخش: از شنبه 1401/5/22، شنبه‌ها و یکشنبه‌ها ساعت 23:25 و بازپخش: روز بعد ساعت 2 بامداد

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها