تا همیشه

معرفی

موضوع: 

«تا همیشه» گنجینه‌ای از خاطرات قدیمی را پیش چشم مخاطبان تلویزیون می‌گشاید و قصد دارد کودکان دیروز را در سفری خاطره انگیز با خود همراه کند.

«تا همیشه» سفری به دوران کودکی پدر و مادرهای امروز است، در این برنامه با پخش فیلم های سینمایی و عروسکی دهه‌ های 50 و 60 ،گزارش مردمی، حضور مجریان قدیمی ،‌ وله ، پلاتو و زیرنویس‌های مرتبط و نمایش نقاشی‌ به گذشته سفر خواهد کرد.   

«تا همیشه» حال و هوای نوستالژیک دارد و با بازپخش تصاویر آرشیوی از برنامه‌های قدیمی تلویزیون،‌ کارتون‌های خاطره انگیز و پرداختن به بازی و ابزارهای قدیمی خاطره روزهای خوش گذشته را برای بزرگسالان زنده می‌کند. 

تا امروز شاهد برنامه هایی بوده‌ایم که تصاویری از گذشته پخش می‌کردند اما «تا همیشه» یک برنامه نیست! این مجموعه تلویزیونی یک جریان است که سعی می کند گذشته را به روایت امروز زنده کند، مثلا طی آن به مدرسه هایی با نیمکت های سه نفره می رویم و روی همان نیمکت ها با دانش آموزان سی سال پیش گپ و گفت خواهد داشت. 

«تاریخگرام»،‌ «اتاقچه» و «گزارش» بخش های مختلف این برنامه را تشکیل می دهند.

در بخش « تاریخگرام» در هر قسمت به یک مکان – رویداد سفر می کند، «اتاقچه» هم اتاقی با طراحی قدیمی است که از وسایل نوستالژیک پر شده و هر بار با لمس یکی از این وسایل خاطراتمان زنده می شود؛‌ همچنین در آیتم «گزارش» با چهره های محبوب همقدم می شود و با آنها درباره روزها و خاطرات خوش گذشته گپ و گفت خواهد داشت. 

«تا همیشه» با روایتی متفاوت به سراغ برنامه های به یادماندنی و خاطره انگیز مخاطبان دیروز سینما و تلویزیون می رود و گنجینه ای از خاطرات را پیش چشم آنها می گشاید. 

این برنامه ترکیبی که با هدف افزایش شادابی و آرامش روانی در جامعه تولید می شود و از دیگر بخش های آن می توان به گفتگو با شخصیت های سیاسی،‌ فرهنگی،‌ ورزشی و .. درباره روزهای کودکی و گپ و گفت با چهره‌های آشنا و خاطره انگیز برای مخاطبان بزرگسال تلویزیون اشاره کرد. 

 

 

عوامل:

تهیه کننده و کارگردان: ماجد بازرگان

 اجرا: گیتی خامنه- مینا هاشمی

نویسنده: نسرین خنجری

مدیر تولید: علی محسن سجادی

فیلمبردار: کامران مبشری

تدوین: زهرا بازرگان

صدابردار: علی حاج صفی

گریم: مژده بزرگمهر

دکور: احسان مهدی- ساعد براهیمی

برنامه ریز: پریسا حیدری

دستیار تهیه: علیرضا کریمی

 

راه ارتباطی:

شماره پیامک: 30000228

ایمیل برنامه: tahamishe@irib.ir

 

گروه برنامه ساز:

کودک و نوجوان

 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها