خرده روایت ها

خرده روایت ها

تهیه‌کننده:

سیدمحمدصادق حسینی

کارگردان:

محمدباقر مفیدی کیا

معرفی

خرده روایت‌ها مجموعه‌ای از آثار داستانی کوتاه بوده که در هر اپیزود به روایتی از زندگی مشاهیر دینی، ملی، علمی، هنری، سیاسی، نظامی و انقلابی ایران می‌پرداخت. این مجموعه به مناسبت روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد، این مجموعه‌های کوتاه در قالب دو قسمت سریال تهیه شده که به روایت بخش‌هایی از زندگی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی (شنبه چهاردهم خرداد) و شهیدان اسدالله لاجوردی و محمدعلی رجایی (یکشنبه پانزدهم خرداد) می‌پردازد.

«خرده روایت‌ها» در روایت‌های مربوط به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، با عناوینی همچون «دعوت»، «نامه»، «مسافر»، «توکل» و «سرو چمان» شنبه چهاردهم خرداد مهمان خانه مخاطبان می‌شود. این برنامه در روایت‌های مربوط به شهید رجایی با عناوین «نوبرانه»، «آقازاده»، «خنگا»، «فرش قرمز» و «قرار» و در روایت‌های مربوط به شهید لاجوردی با عناوین «خلوت»، «بند (پِ)» و «پدری» یکشنبه پانزدهم خرداد روانه آنتن خواهد شد.

این برنامه به مناسبت هفته دولت به پخش کلاکت‌های مربوط به شهید رجایی و شهید لاجوردی بصورت اپیزودیک و مدت زمان تقریبی 5 تا 8 دقیقه می‌پردازد.

 

کارگردان: محمدباقر مفیدی کیا

تهیه کننده: سیدمحمدصادق حسینی

مجری طرح: مؤسسه فرهنگی هنری مصیر

زمان پخش: شنبه 1401/3/14 و یکشنبه 1401/3/15 ساعت 21:20 و بازپخش: ساعات 9:40 صبح، 16:10 و 2:10 بامداد // به مناسبت هفته دولت، یکشنبه 1401/6/7 در فواصل برنامه‌ها

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها