معرفی

بر اساس موضوع اخیر فلسطین و محوریت مقاومت، سه اثر از باشگاه فیلم سوره و یک فیلم کوتاه تولید شده در سازمان هنری رسانه‌ای اوج در قاب شبکه دو می‌نشیند.

فیلم داستانی انیمیشن «آنتراکت» برگرفته از داستان تک تیراندازی اسرائیلی است که در جریان جنگ 2014 غزه با انتشار پستی در صفحه فضای مجازی خود ادعا کرد در یک روز توانسته 13 کودک فلسطینی را هدف قرار دهد. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی سیدمحمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه، در باشگاه فیلم سوره تهیه و تولید شده است.

فیلم داستانی «ولد» قصه‌ای کوتاه از یک جدال مادرانه با بمب‌های کودک کش و روایتگر سرنوشت یک نوزاد در بیمارستان کوچکی در شهر غزه است که زیر بمباران هربار قسمتی از بیمارستان در حال خراب شدن است. نویسندگی و کارگردانی این اثر که در باشگاه فیلم سوره تهیه و تولید شده را امیرعباس ربیعی و تهیه‌کنندگی آن را حسین شیرعلی به عهده دارند. بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند عبارتند از: حسین دریس، خالد الطنجی، محمد خلیلی، احمد ابوسمره، فاطمه سلیمانی، اکرم نجفی.

فیلم داستانی «نگین سلیمانی» روایتی از فتح قدس شریف توسط لشکر جبهه مقاومت است. کارگردانی این اثر را محمدامین امامی به عهده دارد. مهدی جعفری، شایان سلامی، مهدی شیخ عیسی و عبادالآمین از جمله بازیگران این اثر هستند که در سازمان هنری رسانه‌ای اوج تهیه و تولید شده است.

فیلم کوتاه «تل آویو» تیزر کوتاه سیاسی با موضوع آینده رژیم صهیونیستی است. این اثر به کارگردانی مصطفی زمانی کاری از باشگاه فیلم سوره حوزه هنری است که با مشارکت اداره فیلم و نمایش معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین تولید شده است.

 

زمان پخش: یکشنبه 1402/7/16 ساعت 23:20 و بازپخش: روز بعد حوالی ساعت 13

 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها