مجموعه وکیل شگفت انگیز

مجموعه وکیل شگفت انگیز

تهیه‌کننده:

یو این‌سیک و مون جی‌وون

کارگردان:

یو این‌سیک

نویسنده:

مون جی‌وون

معرفی

این سریال داستان دختر جوانی به نام وو یونگ وو را به تصویر می‌کشد که علیرغم ابتلا به اوتیسم، با نمرات درخشان از دانشکده حقوق فارغ‌التحصیل می‌شود. او پس از شش ماه تلاش مداوم موفق می‌شود در یکی از دو دفتر بزرگ حقوقی کشور استخدام شود ولی مانند تمام افراد مبتلا به اوتیسم در برقراری ارتباطات انسانی ضعیف است. او به محض ورود به مکانهای جدید دچار اضطراب شده و قادر به برقراری ارتباط چشمی با دیگران نیست، درکی از احساسات خود و دیگران ندارد و متوجه کنایه و استعاره نمی‌شود اما از سوی دیگر حافظه‌ای حیرت‌انگیز و قدرت تحلیل بی‌نظیری دارد که او را تبدیل به وکیلی شگفت‌انگیز می‌کند. وکالت برای یونگ وو عرصه‌ای است که در آن ارزشهای شخصی خود را می‌شناسد و انتخاب می‌کند که بدون توجه به اعتبار شغلی‌اش همیشه طرف حق بماند و برای برقراری عدالت تلاش کند.

 

نام اصلی: Extraordinary Attorney Woo

کارگردان: یو این‌سیک

تهیه‌کنندگان: یو این‌سیک و مون جی‌وون

نویسنده: مون جی‌وون

بازیگران: پارک اون‌بین (وو یونگ وو)، کانگ تِی او (لی جون هو)، کانگ کی‌یونگ (جونگ میونگ سیوک) 

مدیر دوبلاژ: افشین زی نوری

صدابرداری و میکس: مهدی پاینده

صداپیشه‌گان: شراره حضرتی (مدیر هان)، رضا آفتابی (پدر وکیل وو)، شروین قطعه‌ای (وکیل جونگ)، نسرین کوچک‌خانی (وکیل وو یونگ وو)

تعداد قسمتها: 22 قسمت

زمان پخش: از شنبه 1402/7/8 شنبه تا چهارشنبه ساعت 21:10 و بازپخش: روز بعد ساعات 2:15 بامداد، 10 صبح و 16:20 // پشت صحنه سریال: دوشنبه 1402/8/1 ساعت 21:15 و بازپخش: روز بعد ساعات 2:15 بامداد، 10 صبح و 16:20

 

آرشیو برنامه

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها