مشاهده خبر

آغاز به پخش مجموعه نمایش عروسکی «ماماهوت»؛ روایتی متفاوت از دغدغه خانواده های ایرانی در شبکه دو

مخاطبان شبکه دو، از این هفته شاهد پخش مجموعه ای دیگر از تولیدات تابستانی این شبکه خواهند بود. این برنامه نمایشی که«ماماهوت» نام دارد با هدف به تصویر کشیدن موضوعات مختلف اجتماعی در فضای یک محله از...

مخاطبان شبکه دو، از این هفته شاهد پخش مجموعه ای دیگر از تولیدات تابستانی این شبکه خواهند بود. این برنامه نمایشی که«ماماهوت» نام دارد با هدف به تصویر کشیدن موضوعات مختلف اجتماعی در فضای یک محله از یکشنبه 11 مرداد ساعت 19 به روی آنتن می رود.
به گزارش روابط عمومی شبکه دو، مجموعه تلویزیونی «ماماهوت» کاری از گروه خانواده و فرهنگ روایت متفاوتی از دغدغه های اجتماعی خانواده های ایرانی با محوریت سبک زندگی و ساختاری عروسکیست که به تهیه‌کنندگی عباس صالحی، کارگردانی رزیتا غفاری و نویسندگی امیرعلی نبویان تهیه شده است.
این برنامه با ایجاد فضایی بانشاط، موضوعات و دغدغه های روز را در قالب نمایش‌های عروسکی و حضور مهمانان مختلف به مخاطبین منتقل می کند. ترویج یک خانواده مطلوب و سبک زندگی برتر اسلامی- ایرانی، وظایف، تکالیف و حقوق افراد در قبال یکدیگر، در قالب پیوندهای خانوادگی و ارتباطات درون‌شهری و ... در این برنامه مورد توجه قرار گرفته است.
خانواده ماماهوت شامل ماماهوت، بابا هوت، ماهوت، هوتن و... همچنین دیگر شخصیت‌های عروسکی در قالب انسان، حیوان و گیاهان، کاراکترهای بخش های نمایشی این مجموعه تلویزیونی را تشکیل می‌دهند.
گفتنی است جنس عروسک‌های این مجموعه به مانند ساختار آن در مقایسه با سایر مجموعه های تلویزیونی از شکلی نوین برخوردار است و برخلاف سایر عروسک ها که غالبا از پارچه، چوب و ... ساخته می شوند این عروسک ها ماهوتی اند، به همین دلیل نام این مجموعه از جنس عروسک‌ها گرفته شده است.
«ماماهوت» کاریست ازگروه خانواده و فرهنگ شبکه دو به تهیه‌کنندگی عباس صالحی و کارگردانی رزیتا غفاری که این هفته از یکشنبه تا چهارشنبه و زین پس هر هفته شنبه تا دوشنبه ساعت 19 پخش می شود و بازپخش آن ساعت 14:15 روز بعد خواهد بود.
سایر دست اندرکاران «ماماهوت» عبارتند از: سرپرست نویسندگان: امیرعلی نبویان، نویسندگان: پژمان مهرانی، بنیامین سربندی، تدوین: سعید یاسی پور، تصویربرداران: رضا شیخی، رضا شیبانی، طراحی دکور: رسول محمدی فر،  عروسک سازان: رزیتا غفاری،‌ فاطمه حسین زاده، مدیر دوبلاژ: اشکان صادقی، مدیر تولید: سجاد نوری.

 

آخرین اخبار

اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو حضور یک روانشناس در برنامه «ماه ترین پلاس» حضور بانویی کارآفرین و هنرمند در برنامه «کار خونه» بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط» داستان تولد پسر کوهستان در برنامه «پا به ماه» پخش مستند «نیمه شب 24 آوریل» از شبکه دو سیما «مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی» قدردانی مجلس شورای اسلامی از دست‌اندرکاران برنامه‌های قرآنی رسانه ملی «آقای قاضی» به شبکه دو می آید حضور بازیگری نام آشنا در «مدار بسته» امشب «اسلحه مادری» در شبکه دو روایت فانتزی از جنایات استعمار «مسعود فروتن» به مدار بسته شبکه دو می‌آید حضور یک جراح و متخصص اورولوژی در ماه‌ترین امروز معرفی موسسات ازدواج و سامانه های همسان گزینی در برنامه «بیا وسط» آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو «ماه ترین پلاس» مجله تخصصی بارداری از قاب شبکه دو «کار خونه» با حضور بانویی کارآفرین از استان اردبیل آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما پخش فیلم «هناس» از شبکه دو سیما ویژه برنامه «پاورقی» به مناسبت حمله مقتدرانه ایران به اسرائیل بررسی حملات پهبادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در شبکه دو بازگشت «مدار بسته» به آنتن شبکه دو سیما با حضور یک قهرمان کشتی «مشاور» به شبکه دو می‌آید بازدید رئیس رسانه ملی از برنامه «پناه» بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از برنامه «سحرنشینی» عید فطر از مامان بگو جشن عید سعید فطر با عیدانه طنز سید خندان در شبکه دو بازگشت «پاورقی» بعد از تعطیلات عید فطر «رستگاری» از نظر جلوه‌های ویژه اتفاقی خاص برای تلویزیون است چرا سحر و افطار شبکه دو «مادرانه» شد؟ نگاه ویژه «سحرنشینی» به صاحب شب‌ قدر است/ بیان صفات حضرت زهرا (س) فرهنگ‌سازی شاد و مفرح به دور از هرگونه پند و نصیحت در برنامه سفر بخیر «از مامان بگو»، دلگشا و روشنگرانه «امریکا» موضوع نهمین قسمت از «پاورقی نوروزی» ویژه برنامه لیالی قدر شبکه دو به میزبانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» سفر عاشقان مولا علی (ع) در شب‌های قدر به «کوی محبت» بررسی اخبار جعلی رسانه های معاند در «پاورقی نوروزی» قصه‌های شنیدنی مادران در تلویزیون ششمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «پهلوی» مهمانی ویژه «نَقل و نُقل» به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) پاورقی امشب با موضوع «اسرائیل» «سفر بخیر» از شبکه دو سیما پاورقی امشب با موضوع «درمان» بررسی باغ اروپا در برنامه پاورقی «غربزدگی» در برنامه پاورقی «براندازی» در برنامه پاورقی

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها