مشاهده خبر

نوجوانان در محک آزمایش؛ آغاز رقابت های مسابقه فاز

اولین قسمت از مسابقه «فاز» (فرزند ایران زمین) که با هدف ترغیب طیف سنی نوجوان برای مشارکت در حل مشکلات اجتماعی و تاثیرگذاری عمومی بر اعتماد جامعه به نوجوانان ساخته شده؛ سه شنبه 5 دی ساعت 19:00 ...


اولین قسمت از مسابقه «فاز» (فرزند ایران زمین) که با هدف ترغیب طیف سنی نوجوان برای مشارکت در حل مشکلات اجتماعی و تاثیرگذاری عمومی بر اعتماد جامعه به نوجوانان ساخته شده؛ سه شنبه 5 دی  ساعت 19:00 روانه آنتن شبکه دو سیما می شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه دو؛ در جریان این مسابقه تلویزیونی 28 نوجوان دختر و پسر در گروه‌های مجزا طی ۷ فاز در مراحل جذاب و دیدنی برای حل مسائل اجتماعی پیرامون خود به رقابت می‌پردازند.
 آنها در این مسیر باید از استعداد، خلاقیت و مهارت کارگروهی خود کمک گرفته و حمایت مادی و معنوی دیگران را نیز به سمت ایده و فعالیت خود جلب کنند.
ایده اصلی مسابقه حول محور یک سوال است: اگر شما ده میلیون پول نقد و حمایت رسانه ای داشتید چه تغییری در محیط اطرافتان ایجاد می کردید؟ مسابقه با الهام گیری از مفهوم «هفت خوان»؛ «هفت مرحله» یا «فاز» دارد و هر فاز حاوی یک چالش است که باید در قالب تیم های چند نفره به اجرا گذاشته شود.
چهار فاز اولیه؛ «فازهای مقدماتی» و سه فاز آخر «سه فاز پایانی» نامگذاری شده اند. چهار فاز اولیه به بررسی مهارت های عام نظیر خلاقیت، کار تیمی، حل مساله، فن بیان و ایده پردازی اقتصادی اختصاص دارد و «سه فاز پایانی» به مهارت ها و توانایی های معطوف به «ایده اولیه» تعلق دارد. تنها افرادی می توانند به «سه فاز پایانی» ورود پیدا کنند که «فازهای ابتدایی» را با موفقیت پشت سر بگذرانند. پس از پایان فاز ششم برنامه به تیم های منتخب امکان پیاده سازی ایده ابتدایی و ثبت آن برای مخاطب تلویزیونی را در فاز هفتم می دهد.
گفتنی است «فاز» (فرزند ایران زمین) کاریست از گروه کودک و نوجوان شبکه دو به همت مرکز اوج کودک و نوجوان به تهیه کنندگی احسان کاوه و سردبیری میلاد دخانچی که از سه شنبه تا پنجشنبه ساعت 19:00 و جمعه ها ساعت 19:30 از شبکه دو سیما پخش می شود.

آخرین اخبار

سفر به «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق(ع) اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو بررسی دلایل «سختگیری» دختران در ازدواج در برنامه «بیا وسط» مدیریت روابط زوجین در برنامه «ماه ترین پلاس» «فرشته رضا» با «پا به ماه» به شبکه دو می آید بازگشت «خط سوم» به آنتن شبکه دو سیما حضور بازیگر و دوبلوری نام آشنا در «مدار بسته» «کار خونه» با حضور بانویی کارآفرین از استان اردبیل مدیر عامل باشگاه تراکتور امشب به مدار بسته شبکه دو می آید «رابطه» در شبکه دو روایتی تازه از استاد فقید موسیقی ایران در «بوم» «پولشویی» در مدار بسته امشب حضور دکتر «حسین خیراندیش» در «مدار بسته» شبکه دو روایتی از برگزاری کنفرانس افق نو «در مرز غبارآلود» «امتحان نهایی» در شبکه دو سیما گویندگان پادکست «همزن» با «بسته پیشنهادی» به شبکه دو می‌آیند برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می رود ورود «غرغر خان» به باغ شادونه اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو حضور یک روانشناس در برنامه «ماه ترین پلاس» حضور بانویی کارآفرین و هنرمند در برنامه «کار خونه» بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط» داستان تولد پسر کوهستان در برنامه «پا به ماه» پخش مستند «نیمه شب 24 آوریل» از شبکه دو سیما «مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی» قدردانی مجلس شورای اسلامی از دست‌اندرکاران برنامه‌های قرآنی رسانه ملی «آقای قاضی» به شبکه دو می آید حضور بازیگری نام آشنا در «مدار بسته» امشب «اسلحه مادری» در شبکه دو روایت فانتزی از جنایات استعمار «مسعود فروتن» به مدار بسته شبکه دو می‌آید حضور یک جراح و متخصص اورولوژی در ماه‌ترین امروز معرفی موسسات ازدواج و سامانه های همسان گزینی در برنامه «بیا وسط» آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو «ماه ترین پلاس» مجله تخصصی بارداری از قاب شبکه دو «کار خونه» با حضور بانویی کارآفرین از استان اردبیل آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما پخش فیلم «هناس» از شبکه دو سیما ویژه برنامه «پاورقی» به مناسبت حمله مقتدرانه ایران به اسرائیل بررسی حملات پهبادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در شبکه دو بازگشت «مدار بسته» به آنتن شبکه دو سیما با حضور یک قهرمان کشتی «مشاور» به شبکه دو می‌آید بازدید رئیس رسانه ملی از برنامه «پناه» بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از برنامه «سحرنشینی» عید فطر از مامان بگو جشن عید سعید فطر با عیدانه طنز سید خندان در شبکه دو بازگشت «پاورقی» بعد از تعطیلات عید فطر «رستگاری» از نظر جلوه‌های ویژه اتفاقی خاص برای تلویزیون است

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها