مشاهده خبر

گسترده شدن «خوان نیاز» در انتهای خیابان الوند

شبکه دو سیما نیز برنامه «خوان نیاز» را برای مخاطبان سحرگاهان خود تدارک دیده است. این برنامه به تهیه‌کنندگی رحیم صادق‌پور تولید می‌شود و اجرای آن را محمدرضا احمدی طباطبایی بر عهده دارد.

به گزارش روابط عمومی شبکه دو سیما؛ صادق‌پور «خوان نیاز» را یک برنامه خانوادگی می‌داند و در این باره می‌گوید: چون شبکه دو محوریت خانواده دارد، محوریت برنامه ما نیز متفاوت‌تر از سایر شبکه‌هاست و خانواده‌‌محور هم هست. این موضوع برایمان بسیار پررنگ است. ما دعای سحر و تلاوت زنده قرآن‌کریم و اذان داریم، اما یک بخش از فعالیت ما در آیتم‌هایمان به خانواده اختصاص دارد. به عنوان مثال آیتم افطاری ساده به حضور خانواده‌ها در مساجد می‌پردازد.

وی ادامه داد: مهمان‌هایی هم که می‌آوریم طوری انتخاب شده‌اند که بتوانند با خانواده‌هایشان در برنامه حضور داشته باشند و البته خانم‌های شاعر نیز حضور مهمی در برنامه‌های ما داشته‌اند. شعار برنامه «خانواده رمضانی» است و حضور پدر و مادر و فرزندان را ملموس کرده‌ایم. وی درباره ساختار برنامه و اینکه تا چه حد چنین برنامه‌هایی در این زمان می‌توانند مخاطب را به خود جذب کنند نیز توضیح داد: برنامه ما چون تنها برنامه‌ای است که در فضای آزاد روی آنتن می‌رود، مخاطب احساس هم‌ذات پنداری بیش‌تری با آن دارد. به عنوان مثال ما باد و طوفان و حتی گربه‌های داخل استودیو را هم داریم و سعی کرده‌ایم فضایی شبیه حیاط‌های قدیم داشته باشیم که خانواده‌ها حتی در سحر هم دور هم جمع می‌شدند و تلاشمان برای برقراری همان روابط است.تا به حال هم در بخش‌های عمده‌‌ای موفق بوده‌ایم. تمام تلاشمان را کرده‌ایم که فضایی صمیمانه ایجاد کنیم.  مجری رهاست و حرکت می‌کند و فضای خاطره‌انگیزی برای مخاطب ایجاد کرده‌ایم. همه چیز خیلی زنده است و برخی اتفاقات در لحظه‌ رخ می‌دهد.

وی درباره بازخورد مخاطبان نیز اظهارداشت: خوشبختانه بر اساس پیامک‌هایی که دریافت کرده‌ایم حدود هفتاد درصد از مخاطبان فرم را پسندیده‌اند و خودشان را در برنامه دخیل دانسته‌اند و در این باره نظر داده‌اند. در حقیقت ما سعی می‌کنیم ثابت نباشیم و حتی کنداکتورمان بر اساس شرایط تغییر می‌کند. مخاطب، برنامه ما را یک محفل خانوادگی می‌بیند و فقط قرار نیست که در این برنامه گفت‌وگوی تخت ببینیم. برای ارتباط بیش‌تر با مخاطب نیز با شیبی ملایم برنامه را به پایان می‌رسانیم و تا حدود ۴۵ دقیقه بعد از اذان، برنامه ادامه دارد. یک‌سری از آیتم‌ها را مختص پس از سحر قرار داده‌ایم که افطاری ساده یکی از همین موارد است.

صادق‌پور درباره استفاده از نظرات مردم در برنامه نیز گفت: نظرات به صورت مستقیم روی برنامه ما اثرگذار است و مجری پیامک‌ها را می‌خواند. بازخوردهایی که از برنامه داشته‌ام از طریق مردم بوده و گمان شخصی من این است کفه نظرات مثبت بیش‌تر بوده و مابقی هم نظراتی داشته‌اند که در جهت بهتر شدن برنامه بوده است که بخشی از آن‌ها قابل اجراست و بخشی از آن هم شدنی نیست.

آخرین اخبار

حضور یک روانشناس در برنامه «ماه ترین پلاس» حضور بانویی کارآفرین و هنرمند در برنامه «کار خونه» بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط» داستان تولد پسر کوهستان در برنامه «پا به ماه» پخش مستند «نیمه شب 24 آوریل» از شبکه دو سیما «مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی» قدردانی مجلس شورای اسلامی از دست‌اندرکاران برنامه‌های قرآنی رسانه ملی «آقای قاضی» به شبکه دو می آید حضور بازیگری نام آشنا در «مدار بسته» امشب «اسلحه مادری» در شبکه دو روایت فانتزی از جنایات استعمار «مسعود فروتن» به مدار بسته شبکه دو می‌آید حضور یک جراح و متخصص اورولوژی در ماه‌ترین امروز معرفی موسسات ازدواج و سامانه های همسان گزینی در برنامه «بیا وسط» آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو «ماه ترین پلاس» مجله تخصصی بارداری از قاب شبکه دو «کار خونه» با حضور بانویی کارآفرین از استان اردبیل آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما پخش فیلم «هناس» از شبکه دو سیما ویژه برنامه «پاورقی» به مناسبت حمله مقتدرانه ایران به اسرائیل بررسی حملات پهبادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در شبکه دو بازگشت «مدار بسته» به آنتن شبکه دو سیما با حضور یک قهرمان کشتی «مشاور» به شبکه دو می‌آید بازدید رئیس رسانه ملی از برنامه «پناه» بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از برنامه «سحرنشینی» عید فطر از مامان بگو جشن عید سعید فطر با عیدانه طنز سید خندان در شبکه دو بازگشت «پاورقی» بعد از تعطیلات عید فطر «رستگاری» از نظر جلوه‌های ویژه اتفاقی خاص برای تلویزیون است چرا سحر و افطار شبکه دو «مادرانه» شد؟ نگاه ویژه «سحرنشینی» به صاحب شب‌ قدر است/ بیان صفات حضرت زهرا (س) فرهنگ‌سازی شاد و مفرح به دور از هرگونه پند و نصیحت در برنامه سفر بخیر «از مامان بگو»، دلگشا و روشنگرانه «امریکا» موضوع نهمین قسمت از «پاورقی نوروزی» ویژه برنامه لیالی قدر شبکه دو به میزبانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» سفر عاشقان مولا علی (ع) در شب‌های قدر به «کوی محبت» بررسی اخبار جعلی رسانه های معاند در «پاورقی نوروزی» قصه‌های شنیدنی مادران در تلویزیون ششمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «پهلوی» مهمانی ویژه «نَقل و نُقل» به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) پاورقی امشب با موضوع «اسرائیل» «سفر بخیر» از شبکه دو سیما پاورقی امشب با موضوع «درمان» بررسی باغ اروپا در برنامه پاورقی «غربزدگی» در برنامه پاورقی «براندازی» در برنامه پاورقی پیام نوروزی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها