شبکه دو /
این برنامه که به صورت تخصصى و آسیب شناسانه به موضوع فضاى مجازى و شبکه هاى اجتماعى مى پردازد ، بنا دارد در هر قسمت به یکى از مزایا و یا معایب فضاى مجازى که پیش روى کاربران قرار دارد بپردازد ، مخاطب هشتگ طیف گسترده اى از جامعه ایرانى مى باشد که امروزه از فضاى مجازى و شبکه هاى اجتماعى استفاده میکنند.
برنامه ترکیبى هشتگ شامل بخشهاى مختلفى از جمله گفت وگوى استودیویى،با حضور کارشناسان و کاربران فضاى مجازى ، مستندهاى گوناگون مطابق با موضوع برنامه، آیتم هاى نمایشى اغلب طنز با موضوع برنامه و همچنین آیتمهاى اینفوگرافى مى باشد.
هشتگ تلاش دارد تا با ارائه راهکارهاى کارشناسانه به استفاده صحیح و اصولى از فضاى مجازى و شبکه هاى اجتماعى در جامعه ایرانى کمک کند .
در ساخت و اجراى این برنامه از حضور
جامعه شناسان ،روانشناسان ،متخصصان رسانه و کارشناسان فرهنگى بسیارى بهره برده شده است.
هشتگ محصول گروه دانش و اقتصاد شبکه دوم سیما است.