مشاهده خبر

«بیگانه ای با من است» نظر مخاطبان را جلب کرد

درخواست مکرر بینندگان سریال«بیگانه ای با من است» شبکه دو ، سازندگان آن را برای تولید فصل سوم مصمم کرد تا به ادامه داستان بیاندیشند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، تهیه کننده، کارگردان و بازیگران سریال «بیگانه‌ای با من است» از تولیدات شبکه دو سیما، سه‌شنبه 12 اسفند به مدت یک ساعت به تماس‌های مردم با سامانه «162» درباره این سریال پاسخ دادند و پس از این پاسخگویی در نشست خبری مجازی این سریال شرکت کردند.

مجاهده تمام عیار رسانه ملی برای جلب نظر مردم در اوضاع کرونایی

محمدحسین رنجبران مدیر کل روابط عمومی رسانه ملی در این نشست از استقبال مخاطبان از این مجموعه سخن گفت و با اشاره به همزمانی پخش این سریال با پخش سریال طنز باخانمان از شبکه سه اظهار داشت: باوجود آنکه در اوضاع سخت کرونا طبیعتاً باید تمایل مردم به تماشای سریال‌های طنز بیشتر شود اما سریال «بیگانه‌ای با من است» با فاصله کمی نسبت به سریال «باخانمان» شبکه سه در جلب نظر مخاطبان موفق بود. وی افزود: این جذابیت با موضوع پندآموز سریال که درباره عاقبت دروغگویی با زبانی هنرمندانه بود تأثیر خوبی بر مخاطب داشت.

رنجبران اعلام کرد که در فرصت معین شده سازندگان توانسته‌اند به بیش از صد تماس مردمی‌ پاسخ دهند. وی همچنین از تلاش رسانه ملی در عرصه سریال سازی با وجود اوضاع کنونی سخن گفت و تصریح کرد: با وجود همه سختی‌ها و در طول هفته سه شبکه سراسری سیما هر شب سریال جدید پخش کرده‌اند که در عرصه سریال‌سازی، بی‌نظیر است. وی افزود: در مدت یکسال گذشته سیمای رسانه ملی 31 سریال پخش کرده که در نوع خود یک مجاهده تمام عیار در روزگار درگیری با بیماری کرونا است.

در فکر ساخت فصل سومیم/همبازی هدیه نوروزی شبکه دو برای مخاطبان

ملک محمدی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما نیز در این نشست با اشاره به سابقه سازندگان سریال در زمینه تولید آثار گفت: این سریال با بهره‌مندی از گروه تولید مجرب و تلفیق آن با استفاده از چهره‌ای جوان و کمتر شناخته شده  توانست نظر مخاطبان را جلب کند و استقبال از این سریال ما را به اندیشیدن درباره فصل سوم آن مصمم کرد.

وی افزود: داستان  سریال در سه دهه 60 ،70 و 90 رخ می‌داد و این با توجه به اینکه ما امکانات مربوط به یک دهه خاص را برای نمایش نداریم کار را پیچیده می‌کرد که با استفاده از جلوه‌های ویزه و تلاش سازنگان به خوبی محقق شد.

ملک محمدی همچنین از پخش برنامه همبازی از تولیدات جدید شبکه در ایام نوروز خبر داد که با طراحی نوید محمودی و کارگردانی سروش محمدزاده از چند روز پیش از عید پخش آن آغاز می‌شود.

از مرحوم پورحسینی حرمتی که برای مادرش قائل بود را به خاطر سپردیم.

بهروز مفید تهیه‌کننده این سریال با اشاره به زمان تولید سریال و آغاز پیش تولید آن از اویل سال 98 گفت: حدود سه ماه پیش تولید و حدود 15 ماه تولید سریال طول کشید. وی با اشاره به تغییر کارگردان پس از اتمام فصل اول گفت: به پیشنهاد آقای امینی با توجه به اینکه مرحله تدوین و جلوه‌های ویژه سریال که باید دهه‌های گذشته را تداعی می‌کرد مقرر شد آقای معیریان کارگردانی فصل دوم را برعهده بگیرند. مفید تصویربرداری در دو لوکیشن بوشهر و شیراز و تعدد لوکیشن‌های خارجی را از ویژگی‌هایی برشمرد که توانست در ضرباهنگ مناسب سریال و جذابیت آن مؤثر باشد.

وی درباره همکاری مرحوم پرویز پورحسینی با این مجموعه گفت: همکاری با این سریال آخرین همکاری ایشان با تلویزیون بود و ما علاوه بر همکاری با ایشان دو ویژگی را از ایشان به یاد داریم یکی رفتار بسیار حرفه‌ای و منظم او که فضای پشت صحنه را به عنوان بازیگری پیشکسوت مدیریت می‌کرد و یکی حرمتی که او برای  مادرش قائل بود  و با وجود سن و سالش بر آن تأکید داشت.

هزار و 117 پلان جلوه‌های ویژه برای نمایش دهه 60

احمد امینی، کارگردان این سریال نیز با اشاره به تلاش فروغ فروهیده نویسنده این اثر گفت: تولید این سریال به طور رسمی از تیرماه 98 آغاز شد و پس از تولید فصل اول با توجه به مقطع زمانی سریال  و هزار و 117 پلان جلوه‌های ویژه فرصت کارگردانی فصل دوم را نداشتم و فصل دوم  را به همکار خوبم آرش معیریان سپردم. امینی با اشاره به تماس های مردمی و رضایت آن‌ها از سریال گفت: همه پیگیر تولید فصل سوم کار بودند که نشان از اقبال مردم به این سریال است. وی با بیان اینکه تولید چنین سریال‌هایی که داستان آن  در دهه‌های اخیر می‌گذرد کار سخت و طاقت فرسایی است  گفت: برآورد سریالی که قرار است دهه 60 را نشان بدهد معادل برآورد کارهای معاصر دیده شده است در صورتی که ویژگی‌های دهه‌های گذشته سختی کار را از کارهای تاریخی هم بیشتر می‌کند؛ اما رضایت مردم و جلب نظر آن‌ها موجب می‌شود خستگی کار از یاد برود و جایش را به شیرینی خاطرات همراهی‌ها و رفاقت ها در کار بدهد.

وی از تعدد بازیگران سریال هم یاد کرد و گفت در این کار ما 44 بازیگر اصلی داشتیم. امینی همچنین با اشاره به روند نزولی اقبال مردم به شبکه‌های ماهواره‌ای گفت: در یکی دو سال اخیر بیننده‌هایی که جذب شبکه‌های ماهواره‌ای شده بودند از یکنواختی  و از اینکه جذابیت و تازگیشان را از دست داده‌اند از این شبکه‌ها دل‌زده شده‌اند و رو به سوی تلویزیون خودمان آورده‌اند که باید از این فرصت به خوبی بهره برد.

پیام اخلاقی به دور از هر شعارزدگی

ایوب آقاخانی از بازیگران این سریال و کارگردانان تئاتر و نمایش‌های رادیویی نیز در این نشست با قدردانی از روابط عمومی رسانه ملی که ارتباط بین تولیدکنندگان محصول فرهنگی و  مخاطبان را فراهم می‌کند گفت: استقبال مخاطبان در این تماس ها من را شگفت‌زده کرد که هم نشان‌دهنده مهر مخاطبان است و هم اینکه همکاری و زندگی کردن در کنار همکاران خوبم در این مجموعه اثری را بر جای گذاشته که مورد نظر مخاطب قرار گرفته که موجب سربلندی است.

وی با اشاره به تماس‌های مردمی‌ گفت: با وجود اینکه شخصیت من در سریال شخصیتی منفی بود اما مخاطبان با اشتیاق از این نقش سخن می‌گفتند که نشان می‌دهد با اینکه مخاطب تحصیلات مرتبطی ندارد دیگر مثل گذشته در مقابل نقش منفی واکنش بد ندارد و به درستی ان را می‌بیند و درباره آن نظر می دهد.

وی با بیان اینکه همدلی و هماهنگی گروه تولید موجب شد که کار به خوبی و بدون تعطیلی پیش برود گفت: امتیاز این کار که از تهیه‌کننده‌ای حرفه‌ای برخوردار بود این بود که این کار در هیچ شرایطی نه متوقف شد و نه خسارتی دید که نشان دهنده تدبیر تهیه‌کننده بود.

ایوب آقاخانی در آخر خاطر نشان کرد: سریال «بیگانه‌ای با من است» با همه مصادیق نقد و نقادی از جمله سریال‌هایی بود که به دور از هر شعارزدگی به این پرداخت که دروغ می‌تواند چه تبعاتی داشته باشد و این کار در لایه‌های زیرین قصه به طور غیر مستقیم بیان شد.

سامرند معروفی، یکی دیگر از بازیگران سریال نیز استقبال مخاطبان و اظهار نظر نوجوانان و جوانان را در تماس‌های مردمی نشان از مقبولیت این سریال نزد این گروه سنی دانست که با وجود سریال‌های متعدد خارجی بیننده این سریال بوده‌اند.

آخرین اخبار

«امریکا» موضوع نهمین قسمت از «پاورقی نوروزی» ویژه برنامه لیالی قدر شبکه دو به میزبانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» سفر عاشقان مولا علی (ع) در شب‌های قدر به «کوی محبت» بررسی اخبار جعلی رسانه های معاند در «پاورقی نوروزی» قصه‌های شنیدنی مادران در تلویزیون ششمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «پهلوی» مهمانی ویژه «نَقل و نُقل» به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) پاورقی امشب با موضوع «اسرائیل» «سفر بخیر» از شبکه دو سیما پاورقی امشب با موضوع «درمان» بررسی باغ اروپا در برنامه پاورقی «غربزدگی» در برنامه پاورقی «براندازی» در برنامه پاورقی پیام نوروزی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ اطلاعات و زمان پخش جشنواره فیلمهای سینمایی نوروزی شبکه دو جشنواره فیلم‌های سینمایی شبکه دو در نوروز 1403 سیدخندان پربازخوردترین برنامه در بین برنامه های پربازخورد سیما لیگ بازی‌های الکترونیک در «کافه بازی» نوروزی طنازی «پاورقی» در ایام نوروز در شبکه دو سیما «کامران تفتی» با «هموطنز» به شبکه دو می‌آید شب‌های ماه مبارک رمضان «از مامان بگو» دورهمی صمیمانه «شب عیدی» در شبکه دو بازگشت «محمد علیزاده» به تلویزیون با تیتراژ «پناه» بیش از 15 ویژه برنامه؛ تدارک ویژه شبکه دو سیما برای ماه مبارک رمضان و ایام نوروز رقابت هنرمندان در مسابقه «شصتادیا» ویژه برنامه های گروه معارف اسلامی شبکه دو سیما به مناسبت ماه مبارک رمضان آغاز پخش برنامه «پناه» از شبکه دو سیما «مدار بسته» امشب با حضور «رضا بنفشه خواه» «اقبال واحدی» به مدار بسته شبکه دو می‌آید «سحر نشینی» در شبکه دو سیما «خاله‌ شادونه» چهرۀ سال فضای مجازی ایران شد «کار خونه» با حضور بانویی کارآفرین از استان قم فیلم‌های سینمایی شبکه دو در 17 و 18 اسفند حضور معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در برنامه «بیا وسط» بانویی کارآفرین از استان سمنان در «کار خونه» این هفته «ماه‌ترین» امروز با حضور متخصص کودکان تغییرات در جدول پخش شبکه دو طراحی لوگوی «پناه» توسط خطاط ضریح مطهر امام رضا(ع) «ماه‌ترین» امروز همراه شما با حضور یک جراح همزمان با آغاز ماه رمضان؛ «رستگاری» به شبکه دو می آید بررسی دیابت بارداری در «ماه‌ترین» امروز حضور یک قهرمان کشتی در «مدار بسته» امشب بررسی دیابت در بارداری با حضور یک کارشناس تغذیه ماه ترین امروز با حضور یک متخصص ژنتیک تقدیر رئیس رسانه ملی از عوامل برنامه ایام و پخش شبکه دو سیمای انتخابات با ویژه برنامه «ایام» از شبکه دو فیلم‌های سینمایی شبکه دو در 11 اسفند بررسی تاثیر زنان در حکمرانی در برنامه «خط سوم» پاسخی به چالش‌های مادرانه در «ماه ترین» امروز

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها