مشاهده خبر

تابستانه‌های شبکه‌های سیما

شبکه‌های سیما برای فصل تابستان برنامه‌های مختلف خود را معرفی کردند.

طبق اعلام روابط عمومی معاونت سیما؛ شبکه‌های سیما با شروع فصل تابستان و به منظور پر کردن اوقات فراغت بینندگان و مخاطبان خود، برنامه‌های متنوعی را برای پخش آماده کرده و روی آنتن می‌فرستند.

*** شبکه یک سیما

* مجموعه کمدی اجتماعی «دودکش ۲» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی، از ۵ تیرماه روی آنتن شبکه یک می‌رود.

 

* مسابقه آشپزی «دستپخت» با اجرای سیدوحید حسینی این هفته به مدت ۵ شب پخش می‌شود.

 

* مسابقه «ایران» از دیگر برنامه‌های شبکه یک در ایام تابستان است که اواخر تیر ماه به مدت ۲ شب در هفته پخش می‌شود.

* ۳۰ قسمت جدید از مستند «ایرانگرد» در روز‌های تابستان، دوشنبه‌ها و چهارشنبه‌ها روی آنتن می‌رود.

* برنامه «سریالیست» نیز به صورت هفتگی روانه آنتن این شبکه می‌شود.

 

*** شبکه دو سیما

* مجموعه «سایه‌های رعنا» به تهیه‌کنندگی علی خانی ابیانه‌ای یکی از برنامه‌هایی است که برای پخش در ایام تابستان در نظر گرفته شده. این ملودرام اجتماعی در ۱۳ قسمت تهیه شده و راوی داستانی است که مضامینی مانند خودشناسی، رفتار‌های صحیح انسانی در موقعیت‌های مختلف و ... را هدف قرار داده.

 

* «خانه زیبای من» به تهیه‌کنندگی بهاره امینی یکی دیگر از تازه‌های تولید شبکه دو سیماست که با هدف چیدمان صحیح منازل و استفاده بیشتر از عناصر فرهنگ ایرانی در چینش لوازم خانه‌ها به شیوه‌ای کم‌هزینه و ساده تهیه شده است.

* «سکانس برتر» نیز به تهیه‌کنندگی محسن کوقان پیرامون حجاب برتر و عفاف تهیه شده که در ایام تابستان روانه آنتن می‌شود.

* فصل جدید «مثبت خانواده» به تهیه کنندگی علی‌اکبر کریمی و اجرای کاظم احمدزاده نیز برای پخش در جمعه‌های تابستانی از این شبکه در نظر گرفته شده که تقدیم مخاطبان خواهد شد.

* افزون بر این پخش برنامه «کام شیرین» به تهیه‌کنندگی مرتضی یعقوبی با محوریت مهارت آموزی در حوزه روابط بین فردی و ترویج فرهنگ گفتگوی خانواده در جهت ارتباط بهتر اعضای خانواده با یکدیگر دوشنبه‌ها حوالی ساعت ۲۳:۳۰ در ایام تابستان ادامه دارد.

* «زنان سرزمین آفتاب» که در حال حاضر نیز در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو قرار دارد با نگاهی مستندگونه به زندگی زنان کارآفرین در سراسر کشور و معرفی جاذبه‌های گردشگری و صنایع دستی هر استان به تهیه‌کنندگی سعیده توکل‌نیا یکشنبه و دوشنبه ساعت ۱۵:۰۰ روانه آنتن می‌شود.

* مجله تصویری «عصر خانواده» در بخش‌های مختلف گفتگو با کارشناس، هنری، آشپزی و ... به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۰۰ پخش خواهد شد.

* همچنین مجموعه نمایشی «ما و بی‌ما» با رویکرد معرفی آسیب‌های اجتماعی به تهیه‌کنندگی جهاندخت خادم سه‌شنبه‌ها ساعت ۱۵:۰۰ از شبکه دو پخش خواهد شد.

* تولیدات ویژه گروه اجتماعی فرهنگی در تابستان پیش‌رو عبارتند از: برنامه پرمخاطب «کلبه عمو پورنگ» به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده، کارگردانی احمد درویشعلی‌پور و نویسندگی محمد درویشعلی‌پور و با حضور داریوش فرضیایی، کمند امیرسلیمانی، رامین ناصرنصیر، فرهاد بشارتی، سپند امیرسلیمانی، آرش میراحمدی، آرش نوذری، امیر سهیلی، ابراهیم شفیعی، سوسن پرور، علی کاظمی و امیر محمد متقیان با هنرمندی سعید امیرسلیمانی و محمدرضا داوودنژاد شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۹:۰۰ روانه آنتن می‌شود.

* برنامه «ایران» در قالبی بدیع و جذاب و با تاکید بر هویت تاریخی، فرهنگی و تمدنی ایران با حضور دکتر علی اکبر ولایتی ساخته شده است که پخش آن در ایام تابستان جمعه‌ها ساعت ۲۰:۰۰ نیز ادامه می‌یابد.

* «در انتهای الوند» به تهیه‌کنندگی امیرحسین آذر نیز به صورت برنامه صبحگاهی و شبانگاهی شنبه تا چهارشنبه به ترتیب ساعت ۷:۳۰ و ۲۱:۰۰ روانه آنتن خواهد شد.

* مجموعه نمایشی «با هم برای هم» به تهیه‌کنندگی مرتضی یعقوبی و بازی الهه پرسون، حسین عباسی و ... نیز در ایام تابستان روانه آنتن می‌شود. این مجموعه با نگاهی طنز به موضوعات مختلف خانوادگی به آسیب‌شناسی مسائل مختلف در حوزه خانواده و ارتباطات زوجین می‌پردازد.

* برنامه ادبی «فیروزان» به تهیه‌کنندگی ایمان شیعه با هدف آشنایی نسل جوان و پیوند دوباره مردم این مرز و بوم با گنجینه ادبی سرزمین کهن مان، به معرفی، تحلیل و روایت ادبیات فاخر ایران می‌پردازد.

* همچنین فصل دو برنامه «خوشمزه» با نگاهی به صنعت غذا و مجموعه «زشت و زیبا» از دیگر تولیدات گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو سیماست که روانه آنتن خواهد شد. دو برنامه مسابقه حکایت‌گری «محاکات ۲» با روایت‌هایی نو و «ورزش از نگاه دو» با نگاهی متفاوت به اتفاقات حوزه ورزش کشور نیز در جریان تولید برای پخش از این شبکه قرار دارند که تقدیم مخاطبان خواهند شد.

* گروه معارف شبکه دو سیما نیز پخش برنامه شبانگاهی «دست در دست» که پخش آن از پاییز سال گذشته آغاز و با استقبال بینندگان مواجه شد را در ایام تابستان ادامه می‌دهد. این برنامه همراه با گفتگو‌هایی صمیمی و شنیدنی با هنرمندان، ورزشکاران، چهره‌های اجتماعی و علمی همچنین جهادگران و نیکوکاران به تهیه‌کنندگی هادی خدادی و اجرای سیاوش عقدایی جمعه تا یکشنبه حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می‌شود.

* برنامه «آئینه‌خانه» کاری از گروه معارف شبکه دو به تهیه‌کنندگی جواد اکرمی و با حضور حجت‌الاسلام شهاب مرادی در فصل جدید خود جمعه‌ها ساعت ۱۳:۳۰ روانه آنتن می‌شود.

* «چشمه زندگی» با محوریت مهدویت و به تهیه‌کنندگی محمدحسین صابریان نیز جمعه‌ها روانه آنتن خواهد شد.

* «به تو از دور سلام» نیز برنامه‌ای است معارفی که در مناسبت‌های مذهبی از این شبکه به روی آنتن خواهد رفت.

* «از آسمان» به تهیه‌کنندگی امیر خورشیدی‌فر با محوریت زندگی شهدای مدافع حرم، دفاع مقدس و شهدای کادر درمان نیز پنجشنبه‌ها حوالی ساعت ۱۳:۳۰ روانه آنتن می‌شود.

* «سردار صلح» با محوریت زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۱:۰۰ روانه آنتن می‌شود.

* همچنین «فرمول جاذبه» گفتگویی جوانانه و متفاوت در حوزه تاریخی و تمدنی با محوریت چهره‌های برتر تاریخی نیز از دیگر تولیدات گروه معارف شبکه دو سیماست که در ایام تابستان روانه آنتن می‌شود.

* برنامه «ذره‌بین» به تهیه کنندگی مجید نصیری که با نگاهی موشکافانه به مسائل مختلف در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و ... می‌نگرد.

* مناظره «غیر محرمانه» با هدف بررسی موضوعات روز جامعه و گفتگو درباره مسائل مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و ... به تهیه‌کنندگی علیرضا عاصم‌یوسفی و اجرای محمدجعفر خسروی نیز جمعه‌ها ساعت ۱۸:۳۰ روانه آنتن خواهد شد.

* «زنده‌باد زندگی» به تهیه‌کنندگی محمدجعفر خسروی عنوان دیگر برنامه شبکه دو است که با حضور مهمانان مختلف شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۱:۰۰ مهمان مخاطبان خود است.

* برنامه «طبیعت ۳۶۰ درجه» در حوزه محیط زیست و نگاهی موشکافانه به پرونده‌های زیست محیطی به تهیه‌کنندگی پرهام دیباج سه‌شنبه‌ها حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می‌شود.

* «نمادو» دوربین شبکه دو در سراسر کشور نیز به تهیه گزارش‌هایی از سراسر کشور می‌پردازد و در فواصل برنامه‌ها به صورت روزانه روانه آنتن می‌شود. «به روایت تاریخ» با نگاهی به حقایق و اتفاقات تاریخی از دیگر برنامه‌های شبکه دو سیماست که روز‌های زوج ساعت ۱۷:۳۰ روانه آنتن می‌شود.

* «رستاخیز پول» به تهیه‌کنندگی سید جواد محسنی با هدف بررسی عوامل موثر بر تورم در نظام پولی و مالی و بازگویی حقایق اقتصاد جهانی با زبانی ساده پنجشنبه‌ها روانه آنتن می‌شود.

* «دست کی بالا» به تهیه‌کنندگی محسن مناجاتی عنوان یک مجموعه ترکیبی رئال عروسکی و شاد با جنبه‌های آموزشی مختلف ویژه گروه سنی خردسالان است که روز‌های زوج ساعت ۱۰:۰۰ روانه آنتن می‌شود.

* «خاله شادونه درکلبه کوهستان» به تهیه‌کنندگی امید نجیب زاده نیز پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت ۱۰:۴۰ پخش خواهد شد. برنامه کودک «با ما بیا» به تهیه‌کنندگی سید مجتبی ظریفیان و کارگردانی آزیتا رضایی نیز پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۴:۳۰ روانه آنتن می‌شود.

* مسابقه «مثبت کافه بازی» و برنامه پر بیننده «کافه بازی» به تهیه کنندگی ماجد بازرگان ویژه نوجوانان علاقمند به بازی‌های کامپیوتری و رایانه‌ای از دیگر تولیدات گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیماست که در ایام تابستان روانه آنتن خواهد شد.

* «قصه‌های ملسو» با هدف آموزش سبک زندگی در حوزه بهداشت و سلامت به کودکان از حضور عروسکی به نام «ملسو» بهره می‌گیرد که از کره‌ای دیگر به زمین آمده و در این میان همراه با داستان‌های مختلف و بخش‌های نمایشی و کارشناسی مسائل مختلف بهداشتی و تربیتی کودک بیان می‌شود. این برنامه به تهیه‌کنندگی حسین همازاده روز‌های فرد ساعت ۱۰:۰۰ روانه آنتن می‌شود.

* «میخچه» به تهیه‌کنندگی حسین زارع کاری از گروه سیاسی شبکه دو با نگاهی طنز و انتقادی به فضای مجازی شنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها ساعت ۲۰:۰۰ روانه آنتن می‌شود.

* همچنین برنامه «بدون مرز» به تهیه‌کنندگی مرتضی غرقی با محوریت گفتگو با سیاستمداران کشور‌های مختلف و موضوعات سیاسی یکشنبه‌ها ساعت ۲۰:۰۰ پخش خواهد شد.

* افزون بر این فیلم‌های سینمایی و مستند مختلفی نیز برای پخش از این شبکه در ایام تابستان در نظر گرفته شده که تقدیم مخاطبان خواهد شد.

سری جدید «صندلی داغ» تحت عنوان «رو دررو» از دیگر آثار جدید این شبکه است که در حال تولید می‌باشد.

 

*** شبکه سه سیما

 

* فصل سوم «اعجوبه‌های کوچک» با تغییری عمده در رویکرد خود و با شعار همه بچه‌ها اعجوبه اند در تابستان روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

* برنامه «عطسه» با رویکردی اجتماعی و طنز به بررسی مسائل روز جامعه خواهد پرداخت.

* برنامه‌های «سلام صبح بخیر»، «طبیب»، «بدون توقف»، «سمت خدا»، «شوخی شوخی»، «زوجی نو»، «سیم آخر» و «میدون» تقدیم مخاطبان شبکه سه می‌شود.

 

*** شبکه چهار سیما

 

* برنامه تلویزیونی «ساعت سینما» از پنجشنبه ۳ تیرماه ساعت ۲۰:۳۰ با نقد و تحلیل فیلم‌های سینمای جهان از شبکه چهار سیما پخش می‌شود. این برنامه هر پنجشنبه با اجرای محمدرضا مقدسیان و حضور یک کارشناس پخش می‌شود.

* «حکایت دل» با هدف معرفی استادان و چهره‌های ماندگار به نسل جوان به همت گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار و تهیه کنندگی علیرضا حسینی و کارگردانی بیژن شکرریز در تابستان نیز مهمان خانه‌های مخاطبان فرهیخته خواهد شد.

* «قصه شب» محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است که هرشب به خوانش یک قصه، بخشی از یک کتاب و یک رمان اختصاص دارد که توسط چهره‌های هنری و فرهنگی و ادبی خوانده می‌شود.

«قصه شب» به تهیه کنندگی و کارگردانی احسان ملکی در تابستان از یکشنبه ۳۰ خرداد، از شنبه تا جمعه، ساعت ۱ بامداد پخش می‌شود.

* فصل سوم سریال «باغ وحش» از بامداد روز جمعه، ۲۸ خرداد، آغاز شده است.

* پخش سری جدید مجله «مکعب» از شنبه ۲۹ خرداد، تا چهارشنبه ۲ تیر، هر شب ساعت ۲۰:۳۰ پخش و روز بعد در ساعات ۴:۳۰ و ۱۷ باز پخش خواهد شد.

* سری جدید برنامه «درس‌گفتار» با دکوری جدید و موضوعاتی متنوع، کاری از گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار به تهیه‌کنندگی سید شهاب لاجوردی، از ۳۰ خرداد روز‌های یکشنبه تا پنجشنبه هر هفته ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

* برنامه‌های «سوره» (سه شنبه‌ها ساعت ۲۲)، «زاویه» (چهارشنبه‌ها ساعت ۲۲)، «پایان ناباروری» (شنبه‌ها ساعت ۱۹)، «رو در رو» (پنجشنبه‌ها ساعت ۱۹)، نیز با ساختار جدید تولید و پخش خواهند شد و همچنین «اهالی شب»، «شب‌های هنر» و «چرخ» نیز از اواسط تابستان به جدول پخش بازمی گردند. همچنین برنامه صبحگاهی جدید با عنوان «روزنامه»، «پندار» و «راهنمای مسافر کهکشان» نیز از دیگر برنامه‌های این شبکه در ایام تابستان است.

 

*** شبکه پنج سیما

 

* سریال جدید و جذاب «پزشک دربار» به کارگردانی لی کوک لپ از شنبه ۲۹ خردادماه ساعت ۲۳ از قاب تصویر شبکه پنج پخش شده است.

* فصل سوم برنامه تلویزیونی «چراغ» با محوریت کارکرد‌های عفاف و حجاب از شبکه پنج سیما تماشایی می‌شود. در این فصل قرار است به موضوعاتی همچون رعایت حجاب و حریم بین زن و مرد، مضرات و آسیب‌های عدم رعایت حجاب و حریم بین زن و مرد توسط کارشناسان برنامه پرداخته شود و به سوالات مخاطبان نیز پاسخ داده خواهد شد.

برنامه تلویزیونی «چراغ» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج به تهیه کنندگی مصطفی هیودی و اجرای المیرا سماواتی و با سردبیری محمد حسن زمان وزیری تولید شده است و نعیمه اسلاملو نویسندگی این برنامه را بر عهده دارد. این برنامه در ۵۲ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد.

* مستند روایی «یکی از ما» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که با رویکرد تبیین مباحث اقتصاد مقاومتی و بومی در جدول پخش برنامه‌های تابستانی شبکه پنج سیماجانمایی می‌شود. این مستند به تهیه کنندگی ایمان گودرزی در ۲۶ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای دارای بخش‌های مختلفی همچون گفتگو، تحلیل چگونگی ایجاد و توسعه اقتصادی و ... است.

* مسابقه جذاب و سرگرم کننده «آشپزی با مامان» در فصل تابستان تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود. این مسابقه با رویکرد احیاء ارزش‌ها و سنت‌های فراموش شده و تاکید بر تقدس جایگاه مادر در فرهنگ ایرانی ـ اسلامی در هر قسمت میزبان دو گروه مادر و فرزندان خواهد بود. این مسابقه کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی علیرضا سلطانی و کارگردانی محمد رجایی با اجرای ژیلا صادقی مهمان خانه مخاطبان می‌شود. این برنامه در ۵۲ قسمت از نیمه تابستان روی آنتن می‌رود.

* سری جدید برنامه «تهرانگرد»، ویژه روز‌های گرم تابستان از پنجشنبه ۳ تیرماه روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود. «تهرانگرد» کاری از گروه تهران و شهروندی شبکه پنج سیما، در تابستان ۱۴۰۰، پنجشنبه‌ها حوالی ساعت ۲۱ تقدیم مخاطبان می‌شود.

* برنامه طنز و مفرح «خنده رو» با حضور شهروندان تهرانی و با اجرای متفاوت مرتضی حسینی به زودی روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود. این برنامه که در گروه خانواده و کودک تهیه و تولید می‌شود، با لوکیشن سیار اتوبوس دو طبقه در شهر تهران به گشت و گذار می‌پردازد.

* جنگ شبانه «شب فیروزه ای» از شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۱ روی آنتن می‌رود. «شب فیروزه ای» هر هفته مهمان یکی از مراکز استان‌های ایران است.

* مستند گفتگو محور «پریزاد» با رویکرد تشویق به فرزند آوری و تجربه حس پدر و مادر شدن به تهیه کنندگی و اجرای المیرا سماواتی در فصل تابستان مهمان خانه مخاطبان می‌شود.

* «تهران ۱۴» روایتی متفاوت از رویداد‌های مهم تهران در قرن اخیر با هدف آشنا کردن بینندگان با مهم‌ترین بنا‌های ایران و تهران روی آنتن می‌رود. سمیه عظیمی ستوده تهیه کنندگی و کارگردانی آن را داوود مرادیان بر عهده دارند. این برنامه پنج شنبه هر هفته ساعت ۲۰ تماشایی می‌شود.

* سری جدید برنامه گفتگو محور «ما ایرانی ها» به تهیه کنندگی قاسم اورنگی و با اجرای محمود رضا قدیریان پنج شنبه‌ها هر هفته ساعت ۲۲ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

* با شروع فصل تابستان تامین برنامه شبکه پنج سیما هرشب بعد از خبر ساعت ۲۴ یک اثر سینمایی از سینمای ایران و جهان را تقدیم نگاه مخاطبان می‌کند.

* مستند «پرتره از خانواده ها» و برنامه «مهربانو» با موضوع زنان موفق نیز از دیگر برنامه‌های این شبکه است.

 

 

آخرین اخبار

اطلاعات و زمان پخش جشنواره فیلمهای سینمایی نوروزی شبکه دو جشنواره فیلم‌های سینمایی شبکه دو در نوروز 1403 سیدخندان پربازخوردترین برنامه در بین برنامه های پربازخورد سیما لیگ بازی‌های الکترونیک در «کافه بازی» نوروزی طنازی «پاورقی» در ایام نوروز در شبکه دو سیما «کامران تفتی» با «هموطنز» به شبکه دو می‌آید شب‌های ماه مبارک رمضان «از مامان بگو» دورهمی صمیمانه «شب عیدی» در شبکه دو بازگشت «محمد علیزاده» به تلویزیون با تیتراژ «پناه» بیش از 15 ویژه برنامه؛ تدارک ویژه شبکه دو سیما برای ماه مبارک رمضان و ایام نوروز رقابت هنرمندان در مسابقه «شصتادیا» ویژه برنامه های گروه معارف اسلامی شبکه دو سیما به مناسبت ماه مبارک رمضان آغاز پخش برنامه «پناه» از شبکه دو سیما «مدار بسته» امشب با حضور «رضا بنفشه خواه» «اقبال واحدی» به مدار بسته شبکه دو می‌آید «سحر نشینی» در شبکه دو سیما «خاله‌ شادونه» چهرۀ سال فضای مجازی ایران شد «کار خونه» با حضور بانویی کارآفرین از استان قم فیلم‌های سینمایی شبکه دو در 17 و 18 اسفند حضور معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در برنامه «بیا وسط» بانویی کارآفرین از استان سمنان در «کار خونه» این هفته «ماه‌ترین» امروز با حضور متخصص کودکان تغییرات در جدول پخش شبکه دو طراحی لوگوی «پناه» توسط خطاط ضریح مطهر امام رضا(ع) «ماه‌ترین» امروز همراه شما با حضور یک جراح همزمان با آغاز ماه رمضان؛ «رستگاری» به شبکه دو می آید بررسی دیابت بارداری در «ماه‌ترین» امروز حضور یک قهرمان کشتی در «مدار بسته» امشب بررسی دیابت در بارداری با حضور یک کارشناس تغذیه ماه ترین امروز با حضور یک متخصص ژنتیک تقدیر رئیس رسانه ملی از عوامل برنامه ایام و پخش شبکه دو سیمای انتخابات با ویژه برنامه «ایام» از شبکه دو فیلم‌های سینمایی شبکه دو در 11 اسفند بررسی تاثیر زنان در حکمرانی در برنامه «خط سوم» پاسخی به چالش‌های مادرانه در «ماه ترین» امروز «کار خونه» این هفته با حضور بانویی کارآفرین از استان سمنان والدین و واسطه‌گری ازدواج در برنامه «بیا وسط» بررسی درمان‌های ناباروری در «ماه ترین» امروز روایتی مادرانه از دعوت به انتخابات در «خط سوم» «ماه ترین» امروز با حضور یک متخصص ژنتیک جشن نیمه شعبان با ویژه برنامه «مدار بسته» در شبکه دو سیما آغاز پخش مجموعه قصه های صندوق از شبکه دو سیما حضور یک روانشناس در «ماه ترین» امروز داوران شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در بسته پیشنهادی امشب وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با «بسته پیشنهادی» به شبکه دو می‌آید مهمانی ویژه «نَقل و نُقل» به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) فیلم‌های سینمایی شبکه دو از 4 تا 5 اسفند ویژه برنامه های گروه معارف شبکه دو سیما به مناسبت نیمه شعبان «کار خونه» این هفته به میزبانی بانویی کارآفرین از استان زنجان حضور یک متخصص کودکان در «ماه ترین» امروز

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها