مشاهده خبر

ویژه برنامه های شبکه دو سیما به مناسبت هفته دفاع مقدس

شبکه دو سیما همزمان با هفته دفاع مقدس ویژه برنامه های مختلفی را برای بینندگان این شبکه تدارک دیده است

به گزارش روابط عمومی شبکه دو؛ در جشنواره فیلم های سینمایی دفاع مقدسِ شبکه دو آثار سینمایی شاخص و جدید با مضمون دفاع مقدس را در این ایام روانه آنتن می‌کند. 

گروه سیاسی شبکه دو «کُنام دلیران» به تهیه‌کنندگی داود مرادی را در جدول پخش دارد. مستندی در خصوص پرداختن به ابعاد شخصیتی برخی از کسانی که به نوعی در موضوعات مرتبط با سال‌های دفاع مقدس در ارتباط بوده‌اند. 

گروه اجتماعی فرهنگی برنامه «دیدار ماه» شب شعری با موضوع دفاع مقدس، «محاکات» با حضور مهمانان و کارشناس مرتبط و «در انتهای الوند» با موضوعات متناسب را تدارک دیده است.

گروه دانش و اقتصاد مستندهای «وارث» و «خانطومان» به تهیه‌کنندگی سیاوش چاوشی و کارگردانی سعید چاری ومستند «فاتحان تاریخ» به تهیه‌کنندگی اکبر چراغی و کارگردانی سعید چاری را آماده پخش کرده است. «فاتحان تاریخ» در هر قسمت به موضوعاتی از قبیل اتفاقات قبل از 31 شهریور 59، آغاز جنگ و نیروی هوایی در عملیات کمان 99،نیروی دریایی و عملیات مروارید، نقش گروه‌های مردمی، ستون پنجم در جبهه (منافقین) و ... می‌پردازد. همچنین «زنده‌باد زندگی» نیز با توجه به هفته دفاع مقدس از حضور مهمانان مرتبط در این برنامه بهره خواهد برد.

گروه معارف شبکه دو برنامه «از آسمان» را آماده پخش کرده که با رویکرد روایت حماسه آفرینان دفاع مقدس از زبان همرزمان و خانواده‌ آنها به صورت ویژه ای در این ایام پخش می شود. این برنامه کاریست از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه کنندگی امیر خورشیدی فرد. همچنین «دست در دست» به تهیه‌کنندگی هادی خدادی نیز با حضور مهمانان مختلف گفتگو پیرامون موضوعات مرتبط با این روزها را در دستور کار دارد.

«راویان اربعین» با رویکرد مشرف شدن کادر درمان به زیارت کربلا و نگاهی ویژه به شهدای مدافع سلامت در سه قسمت روانه آنتن خواهد شد.

همچنین برنامه «نشان ارادت» کاری از گروه خانواده به تهیه کنندگی پویان هدایتی در گفت و گو با سرداران پایداری و ایثار، هنرمندان، ورزشکاران و بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون علاوه بر پرداختن به واقعه عاشورا و عرض ارادت ایشان به سید و سالار شهیدان در این ایام به حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس نیز می پردازد. 

گروه کودک و نوجوان نیز در برنامه‌های «کافه بازی» و «با ما بیا» از موضوعات مرتبط با افتخارآفرینان دفاع مقدس بهره خواهد برد.

مستندهای «آقا سعید» گفتگویی پیرامون شخصیت شهید محمدسعید جعفری، اولین فرمانده سپاه منطقه غرب کشور در زمان دفاع مقدس، «از زبان نویسنده (من زنده‌ام)» گفتگو با معصومه آباد، از اسرای دوران دفاع مقدس، «گلستان یازدهم» گفتگو با بهناز ضرابی‌زاده نویسنده کتاب «گلستان یازدهم» از کتاب‌های شاخص حوزه دفاع مقدس و فیلم داستانی «مردم بالادست» درباره رویارویی خبرنگار جوانی به نام لیلا حمیدی با مادر یکی از شهدای معروف اقلید به نام شهید حمید امانی و روش جالب مادر برای کمک به افراد نیازمند از جمله تدارکات ویژه گروه تامین برنامه شبکه دو برای این ایام است. 

گفتنی است تمامی برنامه های جاری شبکه از جمله عصر خانواده، نمادو و ... متناسب با هفته دفاع مقدس تولید و پخش خواهند شد.

آخرین اخبار

«مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی» قدردانی مجلس شورای اسلامی از دست‌اندرکاران برنامه‌های قرآنی رسانه ملی «آقای قاضی» به شبکه دو می آید حضور بازیگری نام آشنا در «مدار بسته» امشب «اسلحه مادری» در شبکه دو روایت فانتزی از جنایات استعمار «مسعود فروتن» به مدار بسته شبکه دو می‌آید حضور یک جراح و متخصص اورولوژی در ماه‌ترین امروز معرفی موسسات ازدواج و سامانه های همسان گزینی در برنامه «بیا وسط» آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو «ماه ترین پلاس» مجله تخصصی بارداری از قاب شبکه دو «کار خونه» با حضور بانویی کارآفرین از استان اردبیل آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما پخش فیلم «هناس» از شبکه دو سیما ویژه برنامه «پاورقی» به مناسبت حمله مقتدرانه ایران به اسرائیل بررسی حملات پهبادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در شبکه دو بازگشت «مدار بسته» به آنتن شبکه دو سیما با حضور یک قهرمان کشتی «مشاور» به شبکه دو می‌آید بازدید رئیس رسانه ملی از برنامه «پناه» بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از برنامه «سحرنشینی» عید فطر از مامان بگو جشن عید سعید فطر با عیدانه طنز سید خندان در شبکه دو بازگشت «پاورقی» بعد از تعطیلات عید فطر «رستگاری» از نظر جلوه‌های ویژه اتفاقی خاص برای تلویزیون است چرا سحر و افطار شبکه دو «مادرانه» شد؟ نگاه ویژه «سحرنشینی» به صاحب شب‌ قدر است/ بیان صفات حضرت زهرا (س) فرهنگ‌سازی شاد و مفرح به دور از هرگونه پند و نصیحت در برنامه سفر بخیر «از مامان بگو»، دلگشا و روشنگرانه «امریکا» موضوع نهمین قسمت از «پاورقی نوروزی» ویژه برنامه لیالی قدر شبکه دو به میزبانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» سفر عاشقان مولا علی (ع) در شب‌های قدر به «کوی محبت» بررسی اخبار جعلی رسانه های معاند در «پاورقی نوروزی» قصه‌های شنیدنی مادران در تلویزیون ششمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «پهلوی» مهمانی ویژه «نَقل و نُقل» به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) پاورقی امشب با موضوع «اسرائیل» «سفر بخیر» از شبکه دو سیما پاورقی امشب با موضوع «درمان» بررسی باغ اروپا در برنامه پاورقی «غربزدگی» در برنامه پاورقی «براندازی» در برنامه پاورقی پیام نوروزی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ اطلاعات و زمان پخش جشنواره فیلمهای سینمایی نوروزی شبکه دو جشنواره فیلم‌های سینمایی شبکه دو در نوروز 1403 سیدخندان پربازخوردترین برنامه در بین برنامه های پربازخورد سیما لیگ بازی‌های الکترونیک در «کافه بازی» نوروزی طنازی «پاورقی» در ایام نوروز در شبکه دو سیما

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها