مشاهده خبر

فیلم های سینمایی شبکه دو

از 12 لغایت 13 خرداد

 

 

نام انیمیشن: در مسیر باران

 

خلاصه انیمیشن:

این انیمیشن داستان فردی به نام ریان است که بنا به دلایلی به سفری می رود که در این سفر با ماجراهای زیادی روبرو می شود و در نهایت به شهر «مرو» می رسد.

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: حامد کاتبی

تهیه کننده: مریم چوپان زاده

ژانر: انیمیشن، مذهبی

سال تولید: 1395

کشور سازنده: ایران

مدت (دقیقه): 80 دقیقه

زمان پخش: پنجشنبه 12 خرداد  ساعت 8 صبح

 

**************************

 

نام فیلم: بازگشت به خانه

 

خلاصه فیلم:

مردی نابینا برای بازگشت به خانه سوار قایق میشود اما ناخدا قبل از رسیدن به مقصد، ایست قلبی می کند و از هوش می رود. او به سختی سکان را به دست می گیرد و در ساحلِ جائی ناشناخته قایق را متوقف میکند. سگی که برای باغ خواهرش است؛ او را در این سفر همراهی کرده و مرد نابینا مجبور می شود برای بازگشت به خانه و درخواست امداد برای ناخدا به همراه سگ راهی جنگل شود، در حالی که ... .

 

اطلاعات تکمیلی:

نام اصلی: Hero Dog-the Journey Home

کارگردان: ریچارد بادینگتون

تهیه کننده: ریچارد بادینگتون

بازیگران: ناتاشا هنتس تریج، استیو بیرز، زاکاری آرتور

ژانر: حادثه ای، خانوادگی

سال تولید: 2021

کشور سازنده: کانادا

مدت (دقیقه): 88 دقیقه

زمان پخش: پنجشنبه 12 خرداد ساعت 23:40

 

**************************

 

نام فیلم: حورا

 

خلاصه فیلم:

هادی نوجوانی روستایی است که به همراه خانواده اش در حاشیه کویر و در مسیر راه آهن تهران- مشهد زندگی میکند. هادی به همراه خواهر کوچکش حورا می کوشد تا باغچه ای را که تنها یادگار مادر درگذشته اوست زنده نگه دارد. فیلم روایت تلاش هادی برای رساندن آب چشمه به باغچه ای است که در اثر تخریب محیط زیست و کم آبی در حال خشکیدن است ...

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: غلامرضا ساغرچیان

تهیه کننده: مجید عباسی

بازیگران: مهران احمدی، مریم بوبانی، جواد زیتونی

ژانر: کودک و نوجوان، خانوادگی

سال تولید: 1393

کشور سازنده: ایران

مدت (دقیقه): 80 دقیقه

زمان پخش: جمعه 13 خرداد ساعت 8 صبح

**************************

 

نام فیلم: جشن تولد

 

خلاصه فیلم:

مردی میانسال پس از مدتی نزد همسر و دختر کوچکش بر می گردد اما همسرش در را به روی او باز نمیکند. آنها به تازگی پسر نوجوانشان را از دست داده اند و زن که شوهر را برای تنها گذاشتن خانواده سرزنش میکند، حاضر به سازش با او نیست اما دختر کوچک خانواده، پدرش را می پذیرد و با او مهربان است. این زن و شوهر در روند داستان سعی می کنند مرگ فرزند خود را بپذیرند و ... .

 

اطلاعات تکمیلی:

نام اصلی: Saeng-il (Birthday)

کارگردان: جانگ یون لی

تهیه کنندگان: لی چانگ دانگ، جان دانگ لی

بازیگران: سانگ دوک هانگ، دو یئون جئون، تانگ جون سانگ

ژانر: خانوادگی

سال تولید: 2019

کشور سازنده: کره جنوبی

مدت (دقیقه): ... دقیقه

زمان پخش: جمعه 13 خرداد ساعت 17:40

 

**************************

 

نام فیلم: بیست و چهار

 

خلاصه فیلم:

رزمنده ای که بیست و چهار سال را در کما بوده، از کما در آمده و امامش نیز رحلت نموده است. او برای رسیدن به قراری مهم و دادن آنچه که قرار است برای دو نسل بعدی اش به یادگار گذارد با زن و شوهر جوانی راهی تهران شده که برای انتقال واقعیت به او همراهش شده اند، رزمنده هنوز نمی داند که با دختر و دامادش همسفر است و ... .

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: داریوش ربیعی

تهیه کننده: داریوش ربیعی

بازیگران: قاسم زارع، نرگس محمدی، میثاق زارع

ژانر: دفاع مقدس، خانوادگی

سال تولید: 1390

کشور سازنده: ایران

مدت (دقیقه): 90 دقیقه

زمان پخش: جمعه 13 خرداد ساعت 23:35

 

 

آخرین اخبار

گویندگان پادکست «همزن» با «بسته پیشنهادی» به شبکه دو می‌آیند برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می رود ورود «غرغر خان» به باغ شادونه اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو حضور یک روانشناس در برنامه «ماه ترین پلاس» حضور بانویی کارآفرین و هنرمند در برنامه «کار خونه» بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط» داستان تولد پسر کوهستان در برنامه «پا به ماه» پخش مستند «نیمه شب 24 آوریل» از شبکه دو سیما «مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی» قدردانی مجلس شورای اسلامی از دست‌اندرکاران برنامه‌های قرآنی رسانه ملی «آقای قاضی» به شبکه دو می آید حضور بازیگری نام آشنا در «مدار بسته» امشب «اسلحه مادری» در شبکه دو روایت فانتزی از جنایات استعمار «مسعود فروتن» به مدار بسته شبکه دو می‌آید حضور یک جراح و متخصص اورولوژی در ماه‌ترین امروز معرفی موسسات ازدواج و سامانه های همسان گزینی در برنامه «بیا وسط» آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو «ماه ترین پلاس» مجله تخصصی بارداری از قاب شبکه دو «کار خونه» با حضور بانویی کارآفرین از استان اردبیل آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما پخش فیلم «هناس» از شبکه دو سیما ویژه برنامه «پاورقی» به مناسبت حمله مقتدرانه ایران به اسرائیل بررسی حملات پهبادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در شبکه دو بازگشت «مدار بسته» به آنتن شبکه دو سیما با حضور یک قهرمان کشتی «مشاور» به شبکه دو می‌آید بازدید رئیس رسانه ملی از برنامه «پناه» بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از برنامه «سحرنشینی» عید فطر از مامان بگو جشن عید سعید فطر با عیدانه طنز سید خندان در شبکه دو بازگشت «پاورقی» بعد از تعطیلات عید فطر «رستگاری» از نظر جلوه‌های ویژه اتفاقی خاص برای تلویزیون است چرا سحر و افطار شبکه دو «مادرانه» شد؟ نگاه ویژه «سحرنشینی» به صاحب شب‌ قدر است/ بیان صفات حضرت زهرا (س) فرهنگ‌سازی شاد و مفرح به دور از هرگونه پند و نصیحت در برنامه سفر بخیر «از مامان بگو»، دلگشا و روشنگرانه «امریکا» موضوع نهمین قسمت از «پاورقی نوروزی» ویژه برنامه لیالی قدر شبکه دو به میزبانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» سفر عاشقان مولا علی (ع) در شب‌های قدر به «کوی محبت» بررسی اخبار جعلی رسانه های معاند در «پاورقی نوروزی» قصه‌های شنیدنی مادران در تلویزیون ششمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «پهلوی» مهمانی ویژه «نَقل و نُقل» به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) پاورقی امشب با موضوع «اسرائیل» «سفر بخیر» از شبکه دو سیما پاورقی امشب با موضوع «درمان»

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها