مشاهده خبر

فیلم های سینمایی شبکه دو

19 و 20 خرداد

 

نام انیمیشن: سفر به ماه

 

خلاصه انیمیشن:

این انیمیشن که بر اساس یکی از محبوب‌ترین کتابهای کودکان در آلمان به همین نام ساخته شده، درباره پسر کوچولویی به نام پیت است که به همراه آقای زومزمن و مرد شنی برای نجات خواهرش از شر مردی پلید، سفری هیجان انگیز و جذاب را به کره ماه آغاز میکنند. او تصمیم می گیرد تا برای نجات خواهرش راهی سفری پر مخاطره و هیجان انگیز به ماه شود که ...

 

اطلاعات تکمیلی:

نام اصلی: Moonbound

کارگردان: علی صمدی احدی

تهیه کننده: آندریاس اسووبودا

ژانر: کودک و نوجوان

سال تولید: 2021

کشور سازنده: اتریش، آلمان

مدت (دقیقه): 75 دقیقه

زمان پخش: پنجشنبه 19 خرداد ساعت 8 صبح

 

************************************

 

 

نام فیلم: تاج محل

 

خلاصه فیلم:

حسین مرادی، کارگر 60 ساله‌ آبادانی، بارها مجبور بوده تعدادی از همکارانش در شرکت کشتی‌سازی را بنا برخواست کارفرما اخراج کند. ولی این‌بار تصمیم گرفته که با قرعه‌کشی، بختی برای برخی از کارگرها قائل شود. در این میان یکی از کارگرها به اخراج خود اعتراض می‌کند و با حسین گلاویز می‌شود. چند روز بعد که نوه‌ پسری حسین به دنیا می‌آید، فرزندان حسین دو بلیت سفر به هند به او و مادرشان هدیه می‌دهند. چند شب بعد از جشن، ناگهان دو نفر مسلح به خانه حسین حمله می‌کنند و اموال نقدی موجود در خانه را به همراه هدیه‌های شب جشن می‌ربایند. حالا... .

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: دانش اقباشاوی

تهیه کننده: رضا میرکریمی

بازیگران: عبدالجبار اقباشاوی، شهلا پرویز وادی، تیما امیری، ابوذر کهن زاده، پریوش نظریه، جهانگیر میرشکاری

ژانر: حادثه ای، خانوادگی

سال تولید: 1391

کشور سازنده: ایران

مدت (دقیقه): 90 دقیقه

زمان پخش: پنجشنبه 19 خرداد ساعت 23:40

 

************************************

 

 

نام فیلم: بازیگوش ها

 

خلاصه فیلم:

این فیلم بی آلایش و بی ادعاست، با بازی کودکانی که دنیای شاد و ساده و صمیمی شان را به نمایش میگذارند. کودکانی از سرزمین سبز و باطراوت مازندران. دوستی و پیوند کودک و بزرگسال در این فیلم، اثری مناسب خانواده را تقدیم مخاطب میکند تا بزرگ و کوچک، با هم در هیجان و شادی قصه شریک باشند.

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: نادره ترکمانی

تهیه کننده: مهدی اکبری

بازیگران: نعیمه نظام دوست، مهیار مجیب، ساناز سماواتی، پارسیا شکوری، امیررضا فرامرزی و مهران رجبی

ژانر: کودک و نوجوان

سال تولید: 1398

کشور سازنده: ایران

مدت (دقیقه): 84 دقیقه

زمان پخش: جمعه 20 خرداد ساعت 8 صبح

 

 

************************************

 

نام فیلم: سفر

 

خلاصه فیلم:

امیرعلی مهندس شیمی جوانی است که چندین سال بر روی کشف یک فرمول جدید زمان گذاشته است. او در عین حالی که بسیار به رشته کاری و مطالعاتی خود علاقمند است، به دلیل بی نظمی ها و تاخیراتی که در کارش داشته است، تاکنون به موفقیت نرسیده است. این وضعیت تا بدانجا پیش می رود که همسرش رویا به خانه پدرش رفته درخواست طلاق می دهد. امیر علی که از این وضعیت کلافه شده، تصمیم می گیرد برای فروش فرمولی که کشف کرده به یک سفر کاری برود. در راه این سفر، پیرمرد با او همراه می شود که مامور شده پول نذورات مردم یک آبادی را به مشهد و حرم امام رضا(ع) ببرد. اما در بین راه پیرمرد بیمار شده و از امیرعلی می خواهد کار او را تمام کرده و پول ها را به مشهد برساند... .

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: روح ا... فخرو

تهیه کننده: سعید مرادی

بازیگران: علی سلیمانی، پوراندخت مهیمن، جلیل فرجاد

ژانر: معناگرا

سال تولید: 1391

کشور سازنده: ایران

مدت (دقیقه): 89 دقیقه

زمان پخش: جمعه 20 خرداد ساعت 17:45

 

************************************

 

نام فیلم: پای پیاده

 

خلاصه فیلم:

دو خلافکار تهرانی به نامهای حمید و اکبر در اطراف طبس به دنبال عتیقه می گردند. اکبر مسن تر است و نقش سرپرست را دارد. حمید جوان، خوش صدا، سر به هوا و مقید به ظاهر و لباسش است. آنها در نیمه های شب مشغول حفر زمین هستند. حمید موضوع را خیلی جدی نمی گیرد و خیلی هم ناامید می شود. اما اکبر با دقت پشتکار با در دست داشتن نقشه ای به کار ادامه می دهد. اکبر بیرون می آید و حمید را داخل گودال می فرستاد. در اوج ناامید ناگهان حمید شیئی را پیدا می کند. همزمان مأموران پاسگاه که مشغول گشت زنی هستند، در حال عبور از همان نقطه هستند. حمید آنقدر هیجان زده می شود و از گودال بیرون می پرد که باعث افتادن بیل، ایجاد سر و صدا و جلب توجه مأموران میشود. اکبر و حمید عتیقه را در کیسه ای گذاشته و متواری می شوند. مأموران در تعقیب آنها هستند... .

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: مجید مظفری

تهیه کننده: مجید مظفری

بازیگران: مجيد مظفری، بنيامين مظفری، هادی قميشی

ژانر: خانوادگی

سال تولید: 1390

کشور سازنده: ایران

مدت (دقیقه): 90 دقیقه

زمان پخش: جمعه 20 خرداد ساعت 23:40

 

آخرین اخبار

برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می رود ورود «غرغر خان» به باغ شادونه اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو حضور یک روانشناس در برنامه «ماه ترین پلاس» حضور بانویی کارآفرین و هنرمند در برنامه «کار خونه» بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط» داستان تولد پسر کوهستان در برنامه «پا به ماه» پخش مستند «نیمه شب 24 آوریل» از شبکه دو سیما «مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی» قدردانی مجلس شورای اسلامی از دست‌اندرکاران برنامه‌های قرآنی رسانه ملی «آقای قاضی» به شبکه دو می آید حضور بازیگری نام آشنا در «مدار بسته» امشب «اسلحه مادری» در شبکه دو روایت فانتزی از جنایات استعمار «مسعود فروتن» به مدار بسته شبکه دو می‌آید حضور یک جراح و متخصص اورولوژی در ماه‌ترین امروز معرفی موسسات ازدواج و سامانه های همسان گزینی در برنامه «بیا وسط» آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو «ماه ترین پلاس» مجله تخصصی بارداری از قاب شبکه دو «کار خونه» با حضور بانویی کارآفرین از استان اردبیل آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما پخش فیلم «هناس» از شبکه دو سیما ویژه برنامه «پاورقی» به مناسبت حمله مقتدرانه ایران به اسرائیل بررسی حملات پهبادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در شبکه دو بازگشت «مدار بسته» به آنتن شبکه دو سیما با حضور یک قهرمان کشتی «مشاور» به شبکه دو می‌آید بازدید رئیس رسانه ملی از برنامه «پناه» بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از برنامه «سحرنشینی» عید فطر از مامان بگو جشن عید سعید فطر با عیدانه طنز سید خندان در شبکه دو بازگشت «پاورقی» بعد از تعطیلات عید فطر «رستگاری» از نظر جلوه‌های ویژه اتفاقی خاص برای تلویزیون است چرا سحر و افطار شبکه دو «مادرانه» شد؟ نگاه ویژه «سحرنشینی» به صاحب شب‌ قدر است/ بیان صفات حضرت زهرا (س) فرهنگ‌سازی شاد و مفرح به دور از هرگونه پند و نصیحت در برنامه سفر بخیر «از مامان بگو»، دلگشا و روشنگرانه «امریکا» موضوع نهمین قسمت از «پاورقی نوروزی» ویژه برنامه لیالی قدر شبکه دو به میزبانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» سفر عاشقان مولا علی (ع) در شب‌های قدر به «کوی محبت» بررسی اخبار جعلی رسانه های معاند در «پاورقی نوروزی» قصه‌های شنیدنی مادران در تلویزیون ششمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «پهلوی» مهمانی ویژه «نَقل و نُقل» به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) پاورقی امشب با موضوع «اسرائیل» «سفر بخیر» از شبکه دو سیما پاورقی امشب با موضوع «درمان» بررسی باغ اروپا در برنامه پاورقی

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها