مشاهده خبر

فیلمهای سینمایی شبکه دو (نهم و دهم تیرماه)

فیلمهای سینمایی شبکه دو در هفته پانزدهم سال

 

فیلم سینمایی «شرم گفتن»

این فیلم داستان دختر نوجوانی است که قرار می‌شود انشایی در مورد شغل پدرش بنویسد. اما هرچه از مادر، پدر و دیگر اعضای خانواده‌اش در مورد شغل پدر سؤال می‌کند کسی پاسخی به او نمی‌دهد. این مسأله باعث آشفتگی روحی دختر می‌شود. در ادامه او تصمیم می‌گیرد با تعقیب پدرش سر از کار او درآورد. در نهایت و پس از ماجراهایی درمی‌یابیم پدر دختر در گذشته با مردی تصادف کرده و باعث شده او فلج شود. به همین دلیل علاوه بر انجام وظایف شغلی او در شهرداری و پاکسازی شهر، کارهای آن مرد را نیز انجام داده و به خانواده او کمک می‌کند. دختر با فهمیدن این ماجرا به پدرش افتخار می‌کند.

 

کارگردان: حسین بابائیان

تهیه کننده: غلامرضا گمرکی

بازیگران: مهران رجبی، ابوالفضل همراه، سیما مطلبی، افشین سنگ چاپ

ژانر: خانوادگی، معناگرا

سال تولید: 1394

کشور سازنده: ایران

مدت (دقیقه): 84 دقیقه

زمان پخش: پنجشنبه نهم تیرماه ساعت 8 صبح

 

**********

فیلم سینمایی «ضد حریق»

«کیلب» و «کاترین» زن و شوهری هستند که سال‏هاست با یکدیگر اختلاف دارند اما این اختلاف اخیراً بالا گرفته است. کیلب یک آتش‏نشان است و کار سختی را بر عهده دارد. او هر وقت که به خانه می‌آید انتظار دارد که کاترین همه کارها را انجام داده باشد. او بیشتر وقت خود را در منزل، پای کامپیوتر تلف می‏‌کند. در طرف مقابل کاترین نیز به عنوان منشی در یک بیمارستان کار می‌‏کند و می‏‌بیند که کیلب نه تنها همه کارها را برعهده او می‏‌گذارد بلکه هیچ گونه همکاری با او نمی‏‌کند؛ همسرش را درنمی‌‏یابد؛ به کارهای سنگین او توجهی نمی‏‌کند و... این عوامل در کنار هم باعث می‏‌شود که هم کیلب و هم کاترین نتیجه بگیرند که بهترین راه برای هر دوی آنها طلاق است. هنگامی که کیلب تصمیم خود را به پدرش می‏‌گوید پدرش از او می‏‌خواهد که به خاطر حق پدری کاری را که می‏‌گوید انجام دهد و کیلب نیز می‏‌پذیرد. پدر دفتری را برای کیلب پست می‏‌کند که در آن برای 40 روز، 40 دستورالعمل نوشته است که در صورت اجرای آنها روابط کیلب و کاترین رو به بهبودی می‌رود اما غرور کیلب اجازه این کار را نمی‏‌دهد. بر اساس دستورات دفتر پدر، کیلب در مهر و محبت را به روی همسرش باز می‏‌کند اما سلیقه بد کیلب، یک‌‏دندگی کاترین و دوستانی که در اطراف کارتین قرار دارند باعث می‏شود که کاترین به همه آنها بی‏‌توجهی کند. کیلب بارها از ادامه دادن به دستورات دفتر پدر منصرف می‌‏شود اما پدر او را امیدوار می‏‌کند. نزدیک به آخرین روزهای دفتر، هنوز رابطه بین کیلب و کاترین خوب نشده است. پدر به نزد کیلب می‏‌آید وعلت آن را اعتقاد قلبی کم‏رنگ کیلب به خدا و به زندگی‌اش می‏داند و به او می‌گوید که تو تا زمانی که نتوانی محبت را حقیقتاً در دل خود ایجاد کنی نمی‏توانی آن را به همسرت هدیه کنی. از اینجا به بعد قضیه عوض می‏شود و پس زدن‏های کاترین، کیلب را ناامید نمی‏کند. در نهایت روزی کاترین بیمار می‏شود و هنگامی که در منزل مشغول استراحت است دفتر پدر را پیدا می‏کند و به حسن نیت کیلب و اشتباهات خود پی می‏‌برد. کیلب نیز از او عذرخواهی کرده و خواهش می‏کند که در تصمیمش نسبت به طلاق تجدید نظر کند و...

 

نام اصلی: Fireproof

کارگردان: الکس کندریچ

تهیه کننده: الکس کندریچ

بازیگران: کرک کامروک، ارین بتیا، کن بیول

ژانر: خانوادگی

سال تولید: 2008

کشور سازنده: آمریکا

مدت (دقیقه): 95 دقیقه

زمان پخش: جمعه دهم تیرماه ساعت 00:30 بامداد

 

**********

انیمیشن «کتاب جنگل»

این انیمیشن درباره پسری به نام «موگلی» است که توسط گرگ ها پرورش داده می‌شود و می‌تواند با حیوانات صحبت کند. او تا ۱۰ سالگی در جنگل و در کنار حیوانات و توسط خانواده‌ای از گرگ‌ها بزرگ شده است اما اکنون باید برای اینکه توسط شِرخان کشته نشود، جنگل را ترک کند. در نهایت در نبردی موگلی موفق می‌شود شیر خان را کشته و همه جنگل را از شرّ ظلم او رها کند.

 

نام اصلی: the Jungle Book

کارگردان: تاپاس چاکراوارتی

تهیه کننده: نیکلاس آتلان

ژانر: کودک

سال تولید: 2012

کشور سازنده: هند، آلمان، فرانسه

مدت (دقیقه): 70 دقیقه

زمان پخش: جمعه دهم تیرماه ساعت 8 صبح

 

**********

فیلم سینمایی «مکس شعبده باز»

مکس در یک نمایشگاه اتومبیل‌رانی به عنوان تردست کار می‌کند. شغل او این است که با تردستی مشتریان را به سمت نمایشگاهی که در آن کار می‌ند، بکشاند تا بتواند درآمد نمایشگاه را بالا ببرد. در حالی که مکس به سختی می‌تواند زندگی خود را تأمین کند؛ درمی‌یابد که برادر و زن برادرش در یک سانحه کشته شده‌اند و مسئولیت فرزندشان به عهده او افتاده، در ابتدا مکس سعی دارد رابطه خوبی با برادرزاده‌اش تیم برقرار کند، اما تیم که از شرایط به وجود آمده خشمگین است؛ خشمش را به مکس انتقال می‌دهد و زندگی را برای او دشوارتر می‌کند. در نهایت مکس و تیم رابطه بسیار خوبی پیدا می‌کنند و همین موضوع موجب بازنگری مکس نسبت به مسئولیتی که برعهده‌اش قرار گرفته، می‌شود.  پس از چندی مکس در محله‌ای که زندگی می‌کند با زنی که او نیز همسرش را از دست داده آشنا می‌شود و تلاش می‌کند که نظرش را برای ازدواج جلب کند که در نهایت نیز او موافقت می‌کند.

 

نام اصلی: Magic Max

کارگردان: جیمز دی فیلدز

تهیه کننده: سین فرنالد

بازیگران: پارکر بیتس، باری کوربین، ایوان سرگی

ژانر: خانوادگی

سال تولید: 2020

کشور سازنده: آمریکا

مدت (دقیقه): 83 دقیقه

زمان پخش: جمعه دهم تیرماه ساعت 18:10

 

**********

فیلم سینمایی «یکی مثل من»

جعفر که در صدد است ازدواج موفقی داشته باشد، از طریق دفتر مشاوره به دنبال همسر مناسب می‌گردد. روزی از طریق دفتر مشاوره با دختری به نام گلناز آشنا می‌شود که تا نود درصد، با او تناسب و همخوانی دارد. در ادامه این دو نفر با یکدیگر ازدواج می‌کنند. از سوی دیگر دکتر جوانی به نام سپهر، با دختر لجباز و پرشوری به نام نرگش آشنا شده و آنها نیز با یکدیگر ازدواج می‌کنند. بر حسب اتفاق، این دو زوج با یکدیگر همسایه می‌شوند؛ جعفر و گلناز در نهایت آرامش و خوشی و سپهر و نرگس هم دائم با هم جر و بحث و دعوا دارند. یکبار که جعفر و گلناز، قصد پادرمیانی برای سپهر و نرگس دارند، کم کم زندگی خودشان دچار اختلافاتی می‌شود، به طوری که جعفر می‌پندارد اینکه همیشه با همسرش در توافق و آرامش زندگی کنند چندان هم خوب نیست و بد نیست بعضاً مخالفت‌ها و اختلاف نظرهایی هم در این میان وجود داشته باشد. این باور به تدریج باعث بوجود آمدن اختلافات جدی بین جعفر و همسرش شده تا حدی که گلناز به قهر از خانه جعفر می‌رود. از سوی دیگر ملاطفت‌ها و صبوری‌های گلناز، روی نرگس تأثیر مثبت گذاشته واو تصمیم می‌گیرد دست از جر و بحث همیشگی با سپهر بردارد. در نهایت هر دو خانواده که به اشکالات موجود در رفتارشان در زندگی مشترک پی برده‌اند، زندگی جدیدی را از سر می‌گیرند.

 

کارگردان: سینا خزاعی فر

تهیه کننده: علی خزاعی فر

بازیگران: کیوان صباغ، شقایق رهبری، سروش طاهری، مرجان علوی

ژانر: خانوادگی

سال تولید: 1394

کشور سازنده: ایران- مرکز خراسان رضوی

مدت (دقیقه): 77 دقیقه

زمان پخش: جمعه دهم تیرماه ساعت 23:30

 

**********

 

آخرین اخبار

«مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی» قدردانی مجلس شورای اسلامی از دست‌اندرکاران برنامه‌های قرآنی رسانه ملی «آقای قاضی» به شبکه دو می آید حضور بازیگری نام آشنا در «مدار بسته» امشب «اسلحه مادری» در شبکه دو روایت فانتزی از جنایات استعمار «مسعود فروتن» به مدار بسته شبکه دو می‌آید حضور یک جراح و متخصص اورولوژی در ماه‌ترین امروز معرفی موسسات ازدواج و سامانه های همسان گزینی در برنامه «بیا وسط» آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو «ماه ترین پلاس» مجله تخصصی بارداری از قاب شبکه دو «کار خونه» با حضور بانویی کارآفرین از استان اردبیل آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما پخش فیلم «هناس» از شبکه دو سیما ویژه برنامه «پاورقی» به مناسبت حمله مقتدرانه ایران به اسرائیل بررسی حملات پهبادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در شبکه دو بازگشت «مدار بسته» به آنتن شبکه دو سیما با حضور یک قهرمان کشتی «مشاور» به شبکه دو می‌آید بازدید رئیس رسانه ملی از برنامه «پناه» بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از برنامه «سحرنشینی» عید فطر از مامان بگو جشن عید سعید فطر با عیدانه طنز سید خندان در شبکه دو بازگشت «پاورقی» بعد از تعطیلات عید فطر «رستگاری» از نظر جلوه‌های ویژه اتفاقی خاص برای تلویزیون است چرا سحر و افطار شبکه دو «مادرانه» شد؟ نگاه ویژه «سحرنشینی» به صاحب شب‌ قدر است/ بیان صفات حضرت زهرا (س) فرهنگ‌سازی شاد و مفرح به دور از هرگونه پند و نصیحت در برنامه سفر بخیر «از مامان بگو»، دلگشا و روشنگرانه «امریکا» موضوع نهمین قسمت از «پاورقی نوروزی» ویژه برنامه لیالی قدر شبکه دو به میزبانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» سفر عاشقان مولا علی (ع) در شب‌های قدر به «کوی محبت» بررسی اخبار جعلی رسانه های معاند در «پاورقی نوروزی» قصه‌های شنیدنی مادران در تلویزیون ششمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «پهلوی» مهمانی ویژه «نَقل و نُقل» به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) پاورقی امشب با موضوع «اسرائیل» «سفر بخیر» از شبکه دو سیما پاورقی امشب با موضوع «درمان» بررسی باغ اروپا در برنامه پاورقی «غربزدگی» در برنامه پاورقی «براندازی» در برنامه پاورقی پیام نوروزی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ اطلاعات و زمان پخش جشنواره فیلمهای سینمایی نوروزی شبکه دو جشنواره فیلم‌های سینمایی شبکه دو در نوروز 1403 سیدخندان پربازخوردترین برنامه در بین برنامه های پربازخورد سیما لیگ بازی‌های الکترونیک در «کافه بازی» نوروزی طنازی «پاورقی» در ایام نوروز در شبکه دو سیما

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها