مشاهده خبر

فیلمهای سینمایی شبکه دو (از 25 لغایت 28 مرداد)

فیلمهای سینمایی شبکه دو در هفته بیست و دوم سال

فیلم سینمایی «مردی شبیه باران»

منصور قاسمی يكی از فرماندهان برون مرزی سپاه در جريان حمله نيروهی دشمن، موجی و دستگير می‌شود. عراقی‌ها برای شناسايی فرمانده اسرا (منصور قاسمی) فردی را به جاسوسی در ميان آنها اجير می‌كنند. جاسوس كه بطور اتفاقی در جريان مكالمه منصور و همسرش او را شناسايی كرده بود، توسط منصور كشته می‌شود. عراقی‌ها با كشته شدن نيروی نفوذی خود و همچنين بی‌نتيجه ماندن شناسايی فرمانده، شكنجه اسرا را تشديد كرده و سهميه آب اردوگاه را قطع می‌كنند. برادر همسر منصور در جريان شكنجه عراقی‌ها به شهادت رسيده و همسر منصور (زينت) كه به اسارت دشمن درآمده بود؛ به منظور شناسايی منصور به ميان اسرا آورده می‌شود. زينت پس از جستجوی اسرا منصور را می‌يابد، اما وقتی با جنازه برادر شهيدش مواجه می‌شود او را منصور قاسمی معرفی می‌كند.

 

کارگردان: سعيد سهيلی

تهیه کننده: مؤسسه فرهنگی گوهران

بازیگران: ابوالفضل پورعرب، حسين انصاری، فاطمه صامتی، حميد طالقانی، مجيد عبدالعظيمی

ژانر: دفاع مقدس

سال تولید: 1375

کشور سازنده: ایران

مدت (دقیقه): 90 دقیقه

زمان پخش: سه‌شنبه 25 مرداد 1401 ساعت 23:30

 

**********

فیلم سینمایی «بوی پیراهن یوسف»

دايی غفور راننده تاكسی فرودگاه،‌ با وجود همه مداركی كه ثابت می‌كند پسرش يوسف در جنگ شهيد شده، هنوز فكر می‌كند كه او زنده است و حتی حرف دامادش اصغر را كه همرزم يوسف بوده قبول نمی‌كند. او با اين كه پلاك يوسف در شكم يك كوسه يافته شده نیز هميشه منتظر است پسرش بازگردد. دايی غفور در فرودگاه با دختر جوانی به نام شيرين آشنا می‌شود كه برای يافتن برادرش خسرو كه در جنگ گم شده از اروپا به ايران آمده است. يكی از آزادگان كه در زندان با خسرو،‌ برادر شيرين بوده و به ايران بازگشته، با شيرين تماس می‌گيرد و می‌خواهد اطلاعاتی بدهد. شيرين و دايی غفور به ديدن او می‌روند و آزاده به آنها می‌گويد كه خسرو سالم است و به زودی بازمی‌گردد اما پنهانی به دايی غفور می‌گويد كه نتوانسته حقيقت را به شيرين بگويد، زيرا خسرو در جريان يك اعتصاب در اردوگاه اعدام شده است. اصغر، داماد دايی غفور كه معالجه‌اش را در آلمان ناتمام گذاشته و برگشته، مانند دايی غفور فكر می‌كند يوسف زنده است. به همين دليل به مرز قصرشيرين (محل ورود اسرا) می‌رود. شيرين در تدارك استقبال از خسرو است كه از حقيقت آگاه می‌شود. او به دايی غفور اعتراض می‌كند كه می‌خواسته او را هم مانند خودش، اسير توهم بازگشت عزيزش كند. شبی كه شيرين قصد رفتن به پاريس را دارد، اصغر تلفنی به دايی غفور خبر می‌دهد كه اطلاعاتی از خسرو به دست آمده و او به زودی به ايران بازمی‌گردد. دايی غفور و شيرين شبانه به سمت قصر شيرين حركت می‌كنند. صبح روز بعد، هنگامی كه شيرين در ميان آزادگان به دنبال خسرو می‌گردد، ناباورانه يوسف را می‌بيند و مژده بازگشت عزيز دايي غفور را به او می‌دهد.

 

کارگردان: ابراهيم حاتمی كيا

تهیه کننده: مجید مدرسی

بازیگران: نیکی کریمی، علی نصیریان، جعفر دهقان

ژانر: دفاع مقدس، معناگرا

سال تولید: 1374

کشور سازنده: ایران

مدت (دقیقه): 90 دقیقه

زمان پخش: چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت 23:30

 

**********

انیمیشن «ریچارد لک لک»

ریچارد، یک گنجشک تنها و یتیم است که توسط خانواده‌ای از لک‌لک‌ها پذیرفته و وارد گروه آنها می‌شود. ریچارد برخلاف باور افراد گروه که او را یک گنجشک می‌دانند، همیشه خود را یک لک لک می‌داند. این وضعیت ادامه دارد تا اینکه فصل مهاجرت لک لک‌ها فرا می‌رسد و طبیعتاً آنها نمی‌توانند ریچارد را که یک گنجشک است، در چنین سفر دور و درازی با خود همراه سازند. اما ریچارد که روی لک لک بودنش اصرار دارد، تصمیم می‌گیرد به هر شکل با آنها همراه شود و در این مسیر اتفاقات هیجانانگیز و بعضاً خطرناکی برایش رخ می‌دهد اما در نهایت او به گروه لک‌ لک‌ها رسیده و آنها را از خطر بزرگی نجات می­دهد.

 

عنوان اصلی: Richard the stork

کارگردان: توبی جنکل

تهیه کننده: کریستین کاندسن

ژانر: کودک و نوجوان

سال تولید: 2017

کشورهای سازنده: لوکزامبورگ، آلمان، بلژیک، نروژ

مدت (دقیقه): 75 دقیقه

زمان پخش: پنجشنبه 27 مرداد 1401 ساعت 8 صبح

 

**********

فیلم سینمایی «سقوط پنهان (قسمت اول)»

قسمتی از یک ایستگاه فضایی مخفی ناسا که به دلیل نقص فنی از مدار خارج شده، به زمین سقوط کرده است. یگان گشتی ارتش خود را سریعاً به محل سقوط می‌رساند تا ماهواره ساقط شده را که ظاهراً دارای اهمیت ویژهای می‌باشد، یافته و از آنجا منتقل کند. تیم تجسس از قرائن و شواهد درمی‌یابد ماهواره توسط افراد بومی جابجا شده است. یگان به سوی شهر پیدمانت حرکت می‌کند ولی در آنجا با حادثه عجیبی روبرو می‌شوند که تمامی ساکنین شهر به طرز فجیعی جان باخته‌اند. ماهواره‌ای که سقوط کرده است بخشی از یک پروژه تولید سلاح‌های میکروبی است که با همکاری ناسا و با مدیریت کاخ سفید و پنتاگون در مدار زمین و در ایستگاه فضایی که تنها تعداد محدودی از سران دولت و ارتش از وجود آن آگاهند، در حال انجام بوده است.

 

عنوان اصلی: Andromeda Strain

کارگردان: مایکل سالومون

تهیه کننده: پاول لازاروس

بازیگران: اریک مک کُرماک، بنجامین برات

ژانر: حادثه‌­ای، سیاسی

سال تولید: 2008

کشور سازنده: آمریکا

مدت (دقیقه): 78 دقیقه

زمان پخش: پنجشنبه 27 مرداد 1401 ساعت 23:25

 

**********

فیلم سینمایی «توپ شوت شیشه»

پنج پسر بچه با همدیگر قرار می‌گذارند توپ بازی کنند، در محله و زمین بازی به بازی مشغول می‌شوند و در هر بار بازی کردن مشکلاتی را برای مردم و اهالی محل فراهم می‌سازند. شیشه منزلی شکسته می‌شود و راننده‌ای که در بالای ماشین به تمیز کردن شیشه مشغول است در برخورد توپ با او به زمین می‌افتد و اتفاقات دیگری که اهالی محل، بچه‌ها را وادار می‌کنند زمین بازی‌شان را ترک کنند و بچه‌ها تصمیم می‌گیرند که زمین دیگری پیدا کنند و بصورت اتفاقی وارد مسجد می‌شوند و سعی می‌کنند نظر خادم مسجد را جلب کنند تا بتوانند از زمین پشت مسجد برای بازی استفاده کنند. نقشه بچه‌ها عملی می‌شود و اتفاقاً روحانی مسجد که جوانی پر شور است به جمع بچه‌ها می‌پیوندد و او نیز بازی می‌کند و در کسوت مربی بچه‌ها، تیم محله را به جام مسابقات محله می‌برد.

 

کارگردان: بهمن شهروان                

تهیه کننده: پروین شمشکی

ژانر: کودک و نوجوان، ماجرایی

سال تولید: 1390

کشور سازنده: ایران

مدت (دقیقه): 90 دقیقه

زمان پخش: جمعه 28 مرداد 1401 ساعت 8 صبح

 

**********

فیلم سینمایی «آخرین اتوبوس»

این فیلم داستان زندگی پیرمردی به نام تام است که قبلاً پانسیون کوچکی را اداره می‌کرده است. همسرش مری به تازگی فوت کرده است. او از اتوبوسهای محلی و رایگان آنجا استفاده می‌کند تا خود را به انتهایی‌ترین جای انگلستان نسبت به موقعیتی که در آن قرار گرفته، برساند. آنجا جایی است که تام و همسرش از آن محل آمده‌اند. در این سفر افراد مختلفی با او برخورد می‌کنند و به نحوی به او کمک می‌کنند تا این سفر ثبت شود. تام پس از پیاده شدن از آخرین اتوبوس، با جمعی از استقبال کنندگان مواجه می‌شود که از طریق فضای مجازی پیگیر ماجراهای سفر او بوده‌اند.

 

عنوان اصلی: The Last Bus

کارگردان: گیلیز مک کینان

تهیه کننده: روی بالتر

بازیگران: تیموتی اسپال، فیلیس لوگان

ژانر: خانوادگی

سال تولید: 2021

کشورهای سازنده: انگلستان، امارات متحده عربی

مدت (دقیقه): 71 دقیقه

زمان پخش: جمعه 28 مرداد 1401 ساعت 17:55

 

**********

فیلم سینمایی «سقوط پنهان (قسمت دوم)»

در پی افشای فعالیت‌های مخرب و غیرقانونی دولت آمریکا در ایستگاه فضایی، جمعی از خبرنگاران تلاش می‌کنند تا افکار عمومی را از این ماجرا باخبر سازند، اما با کارشکنی‌های رئیس جمهور و دولت آمریکا چندان موفق نمی‌شوند و در پایان فیلم، ایستگاه فضایی نمایش داده می‌شود که کماکان به فعالیت‌های مخرّب خود ادامه می‌دهد...

 

عنوان اصلی: Andromeda Strain

کارگردان: مایکل سالومون

تهیه کننده: پاول لازاروس

بازیگران: اریک مک کُرماک، بنجامین برات

ژانر: حادثه­‌ای، سیاسی

سال تولید: 2008

کشور سازنده: آمریکا

مدت (دقیقه): 76 دقیقه

زمان پخش: جمعه 28 مرداد 1401 ساعت 23:25

آخرین اخبار

«مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی» قدردانی مجلس شورای اسلامی از دست‌اندرکاران برنامه‌های قرآنی رسانه ملی «آقای قاضی» به شبکه دو می آید حضور بازیگری نام آشنا در «مدار بسته» امشب «اسلحه مادری» در شبکه دو روایت فانتزی از جنایات استعمار «مسعود فروتن» به مدار بسته شبکه دو می‌آید حضور یک جراح و متخصص اورولوژی در ماه‌ترین امروز معرفی موسسات ازدواج و سامانه های همسان گزینی در برنامه «بیا وسط» آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو «ماه ترین پلاس» مجله تخصصی بارداری از قاب شبکه دو «کار خونه» با حضور بانویی کارآفرین از استان اردبیل آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما پخش فیلم «هناس» از شبکه دو سیما ویژه برنامه «پاورقی» به مناسبت حمله مقتدرانه ایران به اسرائیل بررسی حملات پهبادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در شبکه دو بازگشت «مدار بسته» به آنتن شبکه دو سیما با حضور یک قهرمان کشتی «مشاور» به شبکه دو می‌آید بازدید رئیس رسانه ملی از برنامه «پناه» بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از برنامه «سحرنشینی» عید فطر از مامان بگو جشن عید سعید فطر با عیدانه طنز سید خندان در شبکه دو بازگشت «پاورقی» بعد از تعطیلات عید فطر «رستگاری» از نظر جلوه‌های ویژه اتفاقی خاص برای تلویزیون است چرا سحر و افطار شبکه دو «مادرانه» شد؟ نگاه ویژه «سحرنشینی» به صاحب شب‌ قدر است/ بیان صفات حضرت زهرا (س) فرهنگ‌سازی شاد و مفرح به دور از هرگونه پند و نصیحت در برنامه سفر بخیر «از مامان بگو»، دلگشا و روشنگرانه «امریکا» موضوع نهمین قسمت از «پاورقی نوروزی» ویژه برنامه لیالی قدر شبکه دو به میزبانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» سفر عاشقان مولا علی (ع) در شب‌های قدر به «کوی محبت» بررسی اخبار جعلی رسانه های معاند در «پاورقی نوروزی» قصه‌های شنیدنی مادران در تلویزیون ششمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «پهلوی» مهمانی ویژه «نَقل و نُقل» به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) پاورقی امشب با موضوع «اسرائیل» «سفر بخیر» از شبکه دو سیما پاورقی امشب با موضوع «درمان» بررسی باغ اروپا در برنامه پاورقی «غربزدگی» در برنامه پاورقی «براندازی» در برنامه پاورقی پیام نوروزی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ اطلاعات و زمان پخش جشنواره فیلمهای سینمایی نوروزی شبکه دو جشنواره فیلم‌های سینمایی شبکه دو در نوروز 1403 سیدخندان پربازخوردترین برنامه در بین برنامه های پربازخورد سیما لیگ بازی‌های الکترونیک در «کافه بازی» نوروزی طنازی «پاورقی» در ایام نوروز در شبکه دو سیما

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها