مشاهده خبر

فیلمهای سینمایی شبکه دو (۱۷ و ۱۸ شهریور)

فیلمهای سینمایی شبکه دو در هفته بیست و پنجم سال

فیلم سینمایی «پرز موش دندون بچه‌ها»

این فیلم درباره دختر بچه شیطونی به اسم لوسیاست که یک روز اتفاقی یکی از دندانهایش می‌افتد. لوسیا از این اتفاق خیلی ناراحت می‌شود ولی پدر و مادر لوسیا می‌گویند موشی به اسم پرز، شب می‌آید و دندانش را برداشته و به جای آن پول می‌گذارد. اما مادر و پدر لوسیا خبر ندارند که پرز واقعاً وجود دارد و هر وقت دندان بچه‌ای می‌افتد، موش‌ها به هم خبر می‌دهند و آن دندان را به قایقی در لنگرگاه می‌برند. این قایق جایی است که پرز با بقیه موش‌ها زندگی می‌کنند. آنها دندانها را صیقل می‌دهند و تبدیل به مرواریدهای درخشان می‌کنند و به جواهر فروشی‌ها می‌فروشند. اما اتفاقات داستان تازه از اون‌جایی شروع می‌شود که موش سنگدلی پرز را می‌دزدد تا کنترل قایق‌اش را به دست بگیرد.

 

عنوان اصلی: El ratón Pérez

کارگردان: آندرس اسچائر

تهیه کنندگان: جولیو فرناندز، پابلو بوسّی

بازیگران: دِلفینا وارنی، نیکولاس تورکانوفسکی، الخاندرو آوادا

ژانر: کودک و نوجوان

سال تولید: 2008

کشور سازنده: اسپانیا ، آرژانتین

مدت (دقیقه): 75 دقیقه

زمان پخش: پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۸ صبح

 

**********

فیلم سینمایی «در اعماق خطوط»

جوانی به نام رسول كه از کودکی علاقه فراوانی به هنر خطاطی دارد، اين هنر را زير نظر يكي از اساتيد خط فرا می‌گيرد. او همراه با خانواده‌اش در شهر یزد زندگی می‌کند. بعد از فوت پدرش او مجبور می‌شود به همراه برادرش احمد به کار بنایی بپردازد ولی بعد از مدتی همراه با مادر و خواهر بزرگترش زهرا راهی تهران می‌شود تا در آنجا به درس خواندن، کار کردن و آموختن هنر خطاطی بپردازد. او پیشرفت فراوانی در این زمینه می‌کند و چیزی نمی‌گذرد که جزو شاگردان خصوصی يكی از اساتيد انجمن بنام درگاهی می‌شود. درگاهی دامادی دارد به نام محمود كه جزو فعالان انقلابی است، در اين جريان ساواك آنها را دستگير می‌کند كه رسول هم جز آنهاست. رسول در زندان سختی‌های فراوانی می‌کشد، اتفاقات درون زندان رسول را در مسیر تحولی قرار می‌دهد و باعث یک ابداع جدید در هنر خطاطی از او می‌شود.

 

کارگردان: محمدصادق بکتاشیان

تهیه کننده: علی اکبر بکتاشیان

بازیگران: جهانبخش سلطانی، حسین سلیمانی، رحمان باقریان

ژانر: انقلاب اسلامی

سال تولید: 1389

کشور سازنده: ایران

مدت (دقیقه): 99 دقیقه

زمان پخش: جمعه 17 شهریور ۱۴۰۱ ساعت 00:20 بامداد

 

**********

فیلم سینمایی «رؤیای سینما»

یک گروه فیلمسازی جهت انتخاب نقش اصلی یک فیلم سینمایی مشترک بین ایران و کانادا به دنبال بازیگری نوجوان می‌گردد. از میان نوجوانان مشتاق تست بازیگری گرفته و در نهایت کارگردان از میان آنها کاظم و فرهاد را انتخاب می‌کند. اما تنها یکی از آنها می‌تواند به عنوان بازیگر اصلی انتخاب شود. رقابت کاظم و فرهاد برای به دست آوردن نقش شکل می‌گیرد. کاظم به شدت عاشق بازیگری است و تمام فکرش بازیگر شدن است. او چندان اهل درس نیست ولی برای به رسیدن به آرزویش یعنی بازیگری زبانش را تقویت می‌کند، و در مدت کوتاهی موفقیت خوبی در این راه به دست می‌آورد. در نهایت روز موعود فرا می‌رسد ولی پدر کاظم دچار حمله قلبی شده و در بیمارستان بستری می‌شود. کاظم برای مراقبت از پدرش به بیمارستان می‌رود و با فرهاد تماس می‌گیرد و از او می‌خواهد که به جای او نقش را قبول کند، ولی فرهاد سراغ کاظم می‌آید و به جای او از پدرش مراقبت می‌کند تا کاظم بتواند به فیلمبرداری برسد.

 

کارگردان: علی شاه حاتمی

تهیه کننده: علی شاه حاتمی

بازیگران: علی شادمان، کاظم بلوچی، نیلوفر محمودی

ژانر: خانوادگی، نوجوان

سال تولید: 1390

کشور سازنده: ایران

مدت (دقیقه): 82 دقیقه

زمان پخش: جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ ساعت 8 صبح

 

**********

فیلم سینمایی «دلیران تنگستان»

این فیلم ماجرای زندگی و مبارزات رئیسعلی دلواری (مبارز مشروطه‌خواه) و همراهانش در مبارزه با نیروهای نظامی انگلیس در مناطق بوشهر و تنگستان را در دوران جنگ جهانی اول به تصویر می‌کشد که در نهایت به شهادت رئیسعلی منجر می‌شود.

 

کارگردانان: همایون شهنواز، ابراهیم مختاری

تهیه کننده: ملک ساسان ویسی

بازیگران: محمود جوهری، منوچهر فرید، اسماعیل داورفر، نعمت‌الله گرجی

ژانر: زندگینامه، تاریخی

سال تولید: ۱۳۵۲

کشور سازنده: ایران

مدت (دقیقه): ۹۷ دقیقه

زمان پخش: جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۵

 

**********

فیلم سینمایی «آتش درون»

در دوران انقلاب در تمام شهرها حکومت نظامی برقرار است. سرباز بهمن سپهری در زمان خدمت، سروان ملکی از عاملان اصلی کشتار 17 شهریور را ترور می‌کند و خودش توسط گروهی انقلابی مخفی می‌شود. پدر بهمن که نظامی است از بهمن می‌خواهد که خودش را به ارتش معرفی کند تا در مجازات او تخفیف قائل شوند. ولی وقتی حکم اعدام را برای بهمن می‌شنود دیگر کسی او را نمی‌بیند. بعد از پیروزی انقلاب، بهمن به همراه دیگر زندانیان سیاسی آزاد می‌شود.

 

کارگردان: کریم هاتفی‌نیا

تهیه کننده: رجبعلی طراوتی

بازیگران: شهلا ریاحی، غلامحسین بنفشه‌خواه

ژانر: انقلاب اسلامی، حادثه‌ای

سال تولید: 1373

کشور سازنده: ایران

مدت (دقیقه): 93 دقیقه

زمان پخش: شنبه 19 شهریور ۱۴۰۱ ساعت 01:35 بامداد

آخرین اخبار

معرفی موسسات ازدواج و سامانه های همسان گزینی در برنامه «بیا وسط» آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو «ماه ترین پلاس» مجله تخصصی بارداری از قاب شبکه دو «کار خونه» با حضور بانویی کارآفرین از استان اردبیل آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما پخش فیلم «هناس» از شبکه دو سیما ویژه برنامه «پاورقی» به مناسبت حمله مقتدرانه ایران به اسرائیل بررسی حملات پهبادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در شبکه دو بازگشت «مدار بسته» به آنتن شبکه دو سیما با حضور یک قهرمان کشتی «مشاور» به شبکه دو می‌آید بازدید رئیس رسانه ملی از برنامه «پناه» بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از برنامه «سحرنشینی» عید فطر از مامان بگو جشن عید سعید فطر با عیدانه طنز سید خندان در شبکه دو بازگشت «پاورقی» بعد از تعطیلات عید فطر «رستگاری» از نظر جلوه‌های ویژه اتفاقی خاص برای تلویزیون است چرا سحر و افطار شبکه دو «مادرانه» شد؟ نگاه ویژه «سحرنشینی» به صاحب شب‌ قدر است/ بیان صفات حضرت زهرا (س) فرهنگ‌سازی شاد و مفرح به دور از هرگونه پند و نصیحت در برنامه سفر بخیر «از مامان بگو»، دلگشا و روشنگرانه «امریکا» موضوع نهمین قسمت از «پاورقی نوروزی» ویژه برنامه لیالی قدر شبکه دو به میزبانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» سفر عاشقان مولا علی (ع) در شب‌های قدر به «کوی محبت» بررسی اخبار جعلی رسانه های معاند در «پاورقی نوروزی» قصه‌های شنیدنی مادران در تلویزیون ششمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «پهلوی» مهمانی ویژه «نَقل و نُقل» به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) پاورقی امشب با موضوع «اسرائیل» «سفر بخیر» از شبکه دو سیما پاورقی امشب با موضوع «درمان» بررسی باغ اروپا در برنامه پاورقی «غربزدگی» در برنامه پاورقی «براندازی» در برنامه پاورقی پیام نوروزی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ اطلاعات و زمان پخش جشنواره فیلمهای سینمایی نوروزی شبکه دو جشنواره فیلم‌های سینمایی شبکه دو در نوروز 1403 سیدخندان پربازخوردترین برنامه در بین برنامه های پربازخورد سیما لیگ بازی‌های الکترونیک در «کافه بازی» نوروزی طنازی «پاورقی» در ایام نوروز در شبکه دو سیما «کامران تفتی» با «هموطنز» به شبکه دو می‌آید شب‌های ماه مبارک رمضان «از مامان بگو» دورهمی صمیمانه «شب عیدی» در شبکه دو بازگشت «محمد علیزاده» به تلویزیون با تیتراژ «پناه» بیش از 15 ویژه برنامه؛ تدارک ویژه شبکه دو سیما برای ماه مبارک رمضان و ایام نوروز رقابت هنرمندان در مسابقه «شصتادیا» ویژه برنامه های گروه معارف اسلامی شبکه دو سیما به مناسبت ماه مبارک رمضان آغاز پخش برنامه «پناه» از شبکه دو سیما

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها