مشاهده خبر

فیلمهای سینمایی شبکه دو (28 و 29 مهر)

فیلمهای سینمایی شبکه دو در هفته سی و یکم سال

فیلم سینمایی «رسم رفاقت»

فرید و پویا دو دوست و همکلاسی هستند که هر دو در یک باشگاه به ورزش تکواندو می‌پردازند. پدر فرید چند سال قبل فوت کرده و به همین جهت پدر پویا توجه ویژهای نسبت به فرید دارد که با توجه به برتری‌های کاری و اخلاقی فرید چندان خوشایند پویا نیست و گهگاه موجب حسادت او می‌شود. این ماجرا ادامه دارد تا اینکه در باشگاه تحولاتی ایجاد می‌شود و فرید و پویا در یک وزن قرار می‌گیرند و به این ترتیب رقیب همدیگر می‌شوند. پویا که فرصت را برای اینکه خودش را به پدر نشان بدهد مناسب دیده، این رقابت را خیلی جدی می‌گیرد و کم کم آن را به دشمنی تبدیل می‌کند و رفتاری می‌کند که باعث ناراحتی و دلشکستگی فرید می‌شود. اما بعد وقتی موقعیتی پیش می‌آید که فرید می‌تواند کارهای پویا را تلافی کند با گذشت و جوانمردی رسم رفاقت را به دوستش می‌آموزد.

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: رهبر قنبری

تهیه کننده: اصغر پورهاجریان

بازیگران: شاهرخ فروتنیان، فریبا متخصص، آزیتا ترکاشوند، جلیل فرجاد، حسن عباسی

ژانر: کودک و نوجوان

سال تولید: 1393

کشور سازنده: ایران

مدت زمان: 84 دقیقه

زمان پخش: پنجشنبه 28 مهر 1401 ساعت 8 صبح

 

**********

فیلم سینمایی «آن روی سکه»

امین و سارا در حال تدارک جشن عروسی‌شان هستند. امین خانه‌ای خریده که پس از عروسی در آن زندگی کنند. او به شدت مقتصد است و کوچکترین پولی برایش ارزش دارد. امین از مادرزنش سکه‌ای به عنوان مساعده دریافت می‌کند و قصد دارد آن را بفروشد تا حق‌الزحمه کابینتساز خانه‌اش را بپردازد اما بصورت سهوی آن را داخل صندوق صدقات می‌اندازد و ماجرا از آن روز آغاز می‌شود. پلیس هنگامی که امین سعی دارد سکه را از صندوق خارج کند او را دستگیر می‌کند و هنگامی که جریان را می‌فهمد، او را به کمیته امداد و حاج عباس معرفی می‌کنند. او تمام روزش را همراه حاج عباس سپری می‌کند تا بتواند به سکه‌اش برسد. در طول این روز و همراهی با حاج عباس، دید امین نسبت به زندگی تغییر می‌کند و با مشکلات مردم شهرش آشناتر می‌شود. حتی خودش اقدام به انجام کارهای خیر می‌کند و در انتهای شب که به سکه‌اش می‌رسد آن را به خانواده نیازمندی که با آنها آشنا شده تقدیم می‌کند.

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: امید آقائی

تهیه کنندگان: محسن علی اکبری، امید آقائی

بازیگران: نفیسه روشن، شاهین جهانگیری، علیرضا استادی، کیانوش گرامی، مهران ضیغمی، سعیده عرب، رضا توکلی

ژانر: طنز، خانوادگی

سال تولید: 1394

کشور سازنده: ایران

مدت زمان: 74 دقیقه

زمان پخش: پنجشنبه 28 مهر 1401 ساعت 23:30

 

**********

فیلم سینمایی «لکنت»

این فیلم داستان پسربچه‌ای به نام رسول است که در یک مدرسه تک کلاسه در یک روستا از توابع یزد تحصیل می‌کند. خواهر رسول به علت لکنت زبان مورد تمسخر همکلاسی‌هایش واقع می‌شود . معلم مدرسه به رسول می‌گوید در صورتی که می‌خواهد لکنت خواهرش درمان شود، باید برای او کتاب‌های مختلف فراهم کند تا وی با ممارست در خواندن کتاب، موفق شود لکنت خود را برطرف نماید. رسول با شنیدن این حرف، تمام فکر و ذهنش تهیه کتاب برای خواهرش می‌شود. در این راه وی با ماجراها و مشکلات مختلفی مواجه می‌شود، اما در نهایت موفق می‌شود با کمک یکی از پیرمردهای روستا که به کار حفر چاه و قنات اشتغال دارد، کتابهای زیادی را تهیه کند و از همین طریق برای روستا کتابخانه‌ای تأسیس نماید.

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: محمدرضا حاجی غلامی

تهیه کننده: محمود فتوحی

بازیگران: سجاد اسماعیلی، مهرنوش مقیمی، محسن عالم زاده

ژانر: کودک و نوجوان، خانوادگی

سال تولید: 1396

کشور سازنده: ایران

مدت زمان: 88 دقیقه

زمان پخش: جمعه 29 مهر 1401 ساعت 8 صبح

 

**********

فیلم سینمایی «زیر ستارگان شهر»

کریستین (مالا) زن بی‌خانمانی است که در پاریس سالهای زیادی را در زیر یک پل زندگی کرده است. او در یک شب زمستانی «سولی» پسر کوچک مهاجری را پیدا می‌کند که در مقابل پناهگاهش در حال گریه است. او ابتدا به سولی توجه نمی‌کند تا اینکه متوجه می‌شود پسر دنبال مادرش می‌گردد. کریستین تلاش می‌کند تا مادر سولی را پیدا کند. او متوجه می‌شود که مادر سولی توسط پلیس دستگیر شده و قرار است از فرانسه بازگردانده شود. کریستین متوجه می‌شود که مادر سولی قرار است از فرودگاه به اتریش فرستاده شود. آنها به فرودگاه می‌روند و درنهایت با کمک یک نفر از کارمندان فرودگاه موفق می‌شود که مادر سولی را پیدا کند و سولی به مادرش می‌رسد.

 

اطلاعات تکمیلی:

عنوان اصلی: Under the Stars of Paris

کارگردان: کلاوس درکسل

تهیه کنندگان: اتین کومار، دیدار دومهری

بازیگران: کاترین فروت، دومینیک فروت، محمد یافا

ژانر: خانوادگی، اجتماعی

سال تولید: 2020

کشور سازنده: فرانسه، بلژیک

مدت زمان: 76 دقیقه

زمان پخش: جمعه 29 مهر 1401 ساعت 18:05

 

**********

فیلم سینمایی «همه خوب هستند»

فرانک مرد میانسالی است که بعد از مرگ همسرش که مربوط به سالها پیش است با چهار فرزندش که هر کدام در شهر دیگری هستند، تنها از طریق تلفن یا نامه در ارتباط است. او تصمیم می‌گیرد تا یک مهمانی ترتیب داده و آنها را دور هم جمع کند ولی هر کدام به بهانه‌ای از آمدن سر باز می‌زنند. فرانک ناامید و دلشکسته آماده سفر می‌شود تا آنها را دیده و هر کدام را برای شب عید دعوت کند. او در ابتدا به سراغ پسرش دیوید که نقاش است می‌رود ولی کسی در را به رویش باز نمی‌کند. فرانک با اتوبوس به خانه دختر بزرگش اِمی می‌رود ولی او نیز اعلام می‌کند که فردا عازم یک مأموریت کاری به شهر دیگر است. فرانک این بار نیز به سراغ رابرت که ادعا می‌کرده رهبر ارکستر است می‌رود ولی او نیز ظاهراً همراه گروه موسیقی عازم سفر است. در ادامه فرانک نزد دختر کوچکش رزی می‌رود و بعد از دو روز تصمیم می‌گیرد به خانه‌اش برگردد ولی در هواپیما دچار سکته قلبی شده و در بیمارستان بستری می‌شود. وقتی به هوش می‌آید متوجه می‌شود که اِمی، رزی و رابرت سعی داشتند از دیوید که به جرم فروش مواد مخدر زندانی بوده خبر بگیرند و به همین دلیل نمی‌توانستند او را زیاد در خانه‌شان نگه دارند. فرانک از فرزندانش می‌خواهد تا حقیقت را بیان کنند. آنها به او می‌گویند که دیوید در حین فروش مواد دستگیر شده و از ترس مأموران مقدار زیادی مواد را بلعیده و همین موضوع باعث مرگش شده است و آنها به دلیل بیماری پدر قصد داشتن موضوع را فعلاً مخفی نگه دارند. در نهایت فرانک سلامتیش را باز یافته و به خانه برمی‌گردد و سه فرزندش در شب سال نو به خانه او می‌آیند.

 

اطلاعات تکمیلی:

عنوان اصلی: Everybodys Fine

کارگردان: کرگ جونز

تهیه کننده: ویتوریو سچی گوری

بازیگران: روبرت دنیرو، کیت بکینسال

ژانر: خانوادگی

سال تولید: 2009

کشور سازنده: ایتالیا، آمریکا

مدت زمان: 92 دقیقه

زمان پخش: جمعه 29 مهر 1401 ساعت 23:30

آخرین اخبار

معرفی موسسات ازدواج و سامانه های همسان گزینی در برنامه «بیا وسط» آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو «ماه ترین پلاس» مجله تخصصی بارداری از قاب شبکه دو «کار خونه» با حضور بانویی کارآفرین از استان اردبیل آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما پخش فیلم «هناس» از شبکه دو سیما ویژه برنامه «پاورقی» به مناسبت حمله مقتدرانه ایران به اسرائیل بررسی حملات پهبادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در شبکه دو بازگشت «مدار بسته» به آنتن شبکه دو سیما با حضور یک قهرمان کشتی «مشاور» به شبکه دو می‌آید بازدید رئیس رسانه ملی از برنامه «پناه» بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از برنامه «سحرنشینی» عید فطر از مامان بگو جشن عید سعید فطر با عیدانه طنز سید خندان در شبکه دو بازگشت «پاورقی» بعد از تعطیلات عید فطر «رستگاری» از نظر جلوه‌های ویژه اتفاقی خاص برای تلویزیون است چرا سحر و افطار شبکه دو «مادرانه» شد؟ نگاه ویژه «سحرنشینی» به صاحب شب‌ قدر است/ بیان صفات حضرت زهرا (س) فرهنگ‌سازی شاد و مفرح به دور از هرگونه پند و نصیحت در برنامه سفر بخیر «از مامان بگو»، دلگشا و روشنگرانه «امریکا» موضوع نهمین قسمت از «پاورقی نوروزی» ویژه برنامه لیالی قدر شبکه دو به میزبانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» سفر عاشقان مولا علی (ع) در شب‌های قدر به «کوی محبت» بررسی اخبار جعلی رسانه های معاند در «پاورقی نوروزی» قصه‌های شنیدنی مادران در تلویزیون ششمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «پهلوی» مهمانی ویژه «نَقل و نُقل» به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) پاورقی امشب با موضوع «اسرائیل» «سفر بخیر» از شبکه دو سیما پاورقی امشب با موضوع «درمان» بررسی باغ اروپا در برنامه پاورقی «غربزدگی» در برنامه پاورقی «براندازی» در برنامه پاورقی پیام نوروزی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ اطلاعات و زمان پخش جشنواره فیلمهای سینمایی نوروزی شبکه دو جشنواره فیلم‌های سینمایی شبکه دو در نوروز 1403 سیدخندان پربازخوردترین برنامه در بین برنامه های پربازخورد سیما لیگ بازی‌های الکترونیک در «کافه بازی» نوروزی طنازی «پاورقی» در ایام نوروز در شبکه دو سیما «کامران تفتی» با «هموطنز» به شبکه دو می‌آید شب‌های ماه مبارک رمضان «از مامان بگو» دورهمی صمیمانه «شب عیدی» در شبکه دو بازگشت «محمد علیزاده» به تلویزیون با تیتراژ «پناه» بیش از 15 ویژه برنامه؛ تدارک ویژه شبکه دو سیما برای ماه مبارک رمضان و ایام نوروز رقابت هنرمندان در مسابقه «شصتادیا» ویژه برنامه های گروه معارف اسلامی شبکه دو سیما به مناسبت ماه مبارک رمضان آغاز پخش برنامه «پناه» از شبکه دو سیما

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها