مشاهده خبر

فیلمهای سینمایی شبکه دو (5 و 6 آبان)

فیلمهای سینمایی شبکه دو در هفته سی و دوم سال

فیلم سینمایی «کارنامه»

دختر بچه بازیگوش و سربه هوایی به اسم یاسمن، با شیطنتها و خرابکاری‌هایش، هم پدر و مادر و هم معلمانش را به ستوه آورده است. در این بین پدربزرگ یاسمن به دلیل بیماری مدتی است که در منزل آنها ساکن شده است. یاسمن در خلال گفتگوهای پدر و عمویش چنین می‌شود که دکترها گفته‌اند استرس و ناراحتی برای پدربزرگ بد است  و او تا حد ممکن باید خوشحال باشد. از همین رو یاسمن که بسیار به پدربزرگ علاقمند است تصمیم می‌گیرد با موفقیت در درسها و امتحاناتش، باعث خوشحالی پدربزرگ شود. در ابتدا او در رؤیاهایش، به دنبال این است که با تقلب و یا به دست آوردن خودکاری جادویی به هدفش برسد، اما در ادامه درمی‌یابد که اینگونه موفقیت در واقع موفقیت نیست و بیشتر می‌تواند عامل ناراحتی و تشدید بیماری پدربزرگ شود. از این رو تصمیم می‌گیرد با کمک خانواده و همچنین دوست صمیمی‌اش، با جدیت به درس خواندن بپردازد. در پایان سال، یاسمن نتیجه زحماتش را گرفته و با درجه خوب درسش را به پایان برده و مورد تشویق خانواده و بخصوص پدربزرگش قرار می‌گیرد.

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: محسن مختاری

تهیه کننده: محسن مختاری

بازیگران: آیناز دوستی، مهران رجبی، حسین غیابی، الهام باقری

ژانر: کودک و نوجوان

سال تولید: 1400

کشور سازنده: ایران

مدت زمان: 75 دقیقه

زمان پخش: پنجشنبه پنجم آبان 1401 ساعت 8 صبح

 

**********

فیلم سینمایی «ریشه در خون»

حجت، جوانی است که بر ضدّ قانون کاپیتولاسیون فعالیت می‌کند. وی قرار است به همراه یکی از دوستانش به نام رسول، از روستایی به روستای دیگر منتقل شود. در این بین مأموران ساواک به آن دو حمله می‌کنند و در نتیجه درگیری بوجود آمده حجت کشته می‌شود. او پیش از مرگ، کیفی را که حامل اسناد بسیار مهمی است به رسول می‌دهد. از اینجا به بعد رسول باید به تنهایی از دست مأموران فرار کند و به همین خاطر به جنگل می‌گریزد.

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: سیروس الوند

تهیه کننده: حسین فرحبخش

بازیگران: فرامرز قریبیان، اکبر زنجانپور، حمید طاعتی، نعمت الله گرجی

ژانر: حادثه ای، انقلاب اسلامی

سال تولید: 1363

کشور سازنده: ایران

مدت زمان: 110 دقیقه

زمان پخش: پنجشنبه پنجم آبان 1401 ساعت 23:25

 

**********

فیلم سینمایی «جزیره گنج»

گروهی از دانش آموزان نوجوان از تهران برای اردوی بازدید از مناطق جنگی دفاع مقدس به آبادان می‌آیند. آنها برای یافتن جزیره گنج به دور از چشم مربی خود، سوار بر لنجِ پدربزرگِ یکی از بچه‌های محلی می‌شوند و از یک جزیره سر در می‌آورند. آنها به سی سال قبل بازگشته‌اند و در میان رزمندگان ایرانی و عراقی‌ها خود را سرگردان می‌بینند. آنها با رزمندگانی آشنا می‌شوند که امروز به عنوانِ شهید مطرح هستند. پس از بازگشت از جزیره و برگشتن به زمان حال، آنها دیدگاه تازه‌ای نسبت به شهدا و دفاع مقدس پیدا می‌کنند.

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: حمیدرضا لوافی

تهیه کننده: سعید مرادی

بازیگران: علی سلیمانی، محمدامین همت آبادی، ابراهیم امیری، سورنا بایراملو

ژانر: نوجوان، دفاع مقدس

سال تولید: 1394

کشور سازنده: ایران

مدت زمان: 86 دقیقه

زمان پخش: جمعه ششم آبان 1401 ساعت 8 صبح

 

**********

فیلم سینمایی «پیله و پروانه»

پروانه دختر بچه‌ای است 7 ساله است که در روستایی دور افتاده در شمال ایران زندگی می‌کند. او مادرش را در یک حادثه آتش‌سوزی از دست داده است. خودش نیز در همان حادثه یک پایش فلج شده و نمی‌تواند درست راه برود. پروانه با پدرش زندگی می‌کند و به علت دوری مدرسه تا خانه نمی‌تواند به مدرسه برود. پدرش هم مرد زحمتکشی است و چون هر روز سر کار می‌رود نمی تواند پروانه را برای درس خواندن به مدرسه ببرد. در همسایگی آنها پسر بچه ای 9 ساله به نام یاور زندگی می‌کند که به مدرسه رفته و بسیار علاقمند است که پروانه هم درس خوانده و با سواد شود. یاور شروع به درس دادن به پروانه از راه دور می‌کند ، با پول تو جیبی‌هایش برای او کتاب و دفتر تهیه می‌کند و برایش می‌فرستد و از بالکن خانه‌شان به او درس می‌دهد. با تلاشهای مستمر یاور، پروانه باسواد می‌شود  و یک روز به مدرسه رفته و در امتحانات شرکت می‌کند.

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: محمد صالحی نژاد

تهیه کننده: مهدی اکبری

بازیگران: صالح ملک­ تبار، فاطمه ملک ­تبار، مهری آل آقا، عسگری رئیسی، منوچهر خداپرست

ژانر: کودک و نوجوان

سال تولید: 1399

کشور سازنده: ایران

مدت زمان: 77 دقیقه

زمان پخش: جمعه ششم آبان 1401 ساعت 18:05

 

**********

فیلم سینمایی «کلاس»

آناند کومار ریاضیدان نابغه‌ای از یک خانواده ضعیف در شهر بیهار هند و پدرش کارمند اداره پست است. آناند برای آنکه بتواند اشتراک دائمی مجله‌ای علمی را داشته باشد، مسئله‌ای حل نشده را حل کرده و برای مجله می‌فرستد و همین موضوع باعث می‌شود او به یک دانشگاه خارجی دعوت شود. اما آناند پولی برای این سفر ندارد و تلاشهای پدرش نیز بی‌نتیجه می‌ماند و همین موضوع باعث مرگ پدر آناند می‌شود. آناند پس از مرگ پدرش روزی تصادفاً دستیار وزیر را ملاقات می‌کند و او آناند را به عنوان معلم یک مرکز آموزشی استخدام می‌کند. آناند پس از ورود به این مرکز فقرا را فراموش کرده و شروع به آموزش به ثروتمندان می‌کند تا آنها بتوانند در آزمون ورودی دانشکده فنی و مهندسی قبول شود. آناند اوضاع مالی خوبی پیدا کرده اما شبی با نوجوان فقیری مواجه می‌شود که مدرسه را ترک کرده اما با عشق به حل مسائل ریاضی می‌پردازد. شوق این نوجوان آناند را به یاد خودش می‌اندازد و باعث می‌شود که او تصمیم به راه انداختن مرکزی برای آموزش نوجوان کم بضاعت، بگیرد. آناند با این کار، گویی اعلام جنگی علنی به مافیای آموزش در هند کرده است. او هر روز مورد آزار و اذیت قرار گرفته و مدام او را تهدید می‌کنند. اما آناند با قدرت به کارش ادامه می‌دهد و سعی می‌کند هر 30 دانش آموز فقیرش را برای ورود به دانشگاه آماده کند . آناند با پشت سر گذاشتن مشکلات فراوان  و حتی  جان سالم به در بردن از یک سوء قصد، دانش آموزانش را به آزمون رسانده و هر 30 نفر آنها موفق به ورود به دانشگاه می‌شوند. آناند سالهاست به کار خود ادامه می‌دهد.

 

اطلاعات تکمیلی:

عنوان اصلی: Super 30

کارگردان: ویکاس باهل

تهیه کننده: فانتوم فیلمز

بازیگران: هرتیک روشان، مورونال تاکور، ناندیش ساندو، ویرندرا ساکسنا

ژانر: اجتماعی

سال تولید: 2019

کشور سازنده: هندوستان

مدت زمان: 111 دقیقه

زمان پخش: جمعه ششم آبان 1401 ساعت 23:25

آخرین اخبار

«امریکا» موضوع نهمین قسمت از «پاورقی نوروزی» ویژه برنامه لیالی قدر شبکه دو به میزبانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» سفر عاشقان مولا علی (ع) در شب‌های قدر به «کوی محبت» بررسی اخبار جعلی رسانه های معاند در «پاورقی نوروزی» قصه‌های شنیدنی مادران در تلویزیون ششمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «پهلوی» مهمانی ویژه «نَقل و نُقل» به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) پاورقی امشب با موضوع «اسرائیل» «سفر بخیر» از شبکه دو سیما پاورقی امشب با موضوع «درمان» بررسی باغ اروپا در برنامه پاورقی «غربزدگی» در برنامه پاورقی «براندازی» در برنامه پاورقی پیام نوروزی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ اطلاعات و زمان پخش جشنواره فیلمهای سینمایی نوروزی شبکه دو جشنواره فیلم‌های سینمایی شبکه دو در نوروز 1403 سیدخندان پربازخوردترین برنامه در بین برنامه های پربازخورد سیما لیگ بازی‌های الکترونیک در «کافه بازی» نوروزی طنازی «پاورقی» در ایام نوروز در شبکه دو سیما «کامران تفتی» با «هموطنز» به شبکه دو می‌آید شب‌های ماه مبارک رمضان «از مامان بگو» دورهمی صمیمانه «شب عیدی» در شبکه دو بازگشت «محمد علیزاده» به تلویزیون با تیتراژ «پناه» بیش از 15 ویژه برنامه؛ تدارک ویژه شبکه دو سیما برای ماه مبارک رمضان و ایام نوروز رقابت هنرمندان در مسابقه «شصتادیا» ویژه برنامه های گروه معارف اسلامی شبکه دو سیما به مناسبت ماه مبارک رمضان آغاز پخش برنامه «پناه» از شبکه دو سیما «مدار بسته» امشب با حضور «رضا بنفشه خواه» «اقبال واحدی» به مدار بسته شبکه دو می‌آید «سحر نشینی» در شبکه دو سیما «خاله‌ شادونه» چهرۀ سال فضای مجازی ایران شد «کار خونه» با حضور بانویی کارآفرین از استان قم فیلم‌های سینمایی شبکه دو در 17 و 18 اسفند حضور معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در برنامه «بیا وسط» بانویی کارآفرین از استان سمنان در «کار خونه» این هفته «ماه‌ترین» امروز با حضور متخصص کودکان تغییرات در جدول پخش شبکه دو طراحی لوگوی «پناه» توسط خطاط ضریح مطهر امام رضا(ع) «ماه‌ترین» امروز همراه شما با حضور یک جراح همزمان با آغاز ماه رمضان؛ «رستگاری» به شبکه دو می آید بررسی دیابت بارداری در «ماه‌ترین» امروز حضور یک قهرمان کشتی در «مدار بسته» امشب بررسی دیابت در بارداری با حضور یک کارشناس تغذیه ماه ترین امروز با حضور یک متخصص ژنتیک تقدیر رئیس رسانه ملی از عوامل برنامه ایام و پخش شبکه دو سیمای انتخابات با ویژه برنامه «ایام» از شبکه دو فیلم‌های سینمایی شبکه دو در 11 اسفند بررسی تاثیر زنان در حکمرانی در برنامه «خط سوم» پاسخی به چالش‌های مادرانه در «ماه ترین» امروز

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها