مشاهده خبر

فیلمهای سینمایی شبکه دو (18 و 19 آذر)

فیلمهای سینمایی شبکه دو در روزهای پایانی هفته سی و هشتم سال اعلام شد.

فیلم سینمایی «دستکش (2)»

کیم سنگ نم ستاره محبوب بیسبال است که مدتی است تمرکز خود را از دست داده و شروع به خرابکاری کرده است. کمیته انضباطی تیمش او را برای مدتی به حالت تعلیق درآورده و مدیر برنامه‌هایش برای آنکه مسئول باشگاه را راضی کند و نشان دهد کیم در حال بازیافتن تمرکز خود است، کیم را به مدرسه نیمه ناشنوایان می‌برد تا مربی گری تیم بیسبال آنها را به عهده بگیرد. کیم در ابتدا چندان علاقه و توجهی به این کار نشان نمی‌دهد، اما پس از دیدن علاقه بچه‌ها، تصمیم می‌گیرد به صورت جدی با آنها تمرین کند تا بتوانند وارد بازیهای ملی بین دبیرستانها شوند. در همین زمان خبر اخراج کیم منتشر می‌شود و همه انتظار دارند او تیم را ترک کند، اما او در کنار شاگردانش مانده و آنان را از لحاظ روحی و ورزشی تربیت می‌کند. پسران تیم که پس از این آموزشها، از معلولینی ناتوان به بازیکنانی حرفه‌ای و قوی تبدیل شده‌اند، در اولین مسابقه فصل که با تیم قهرمان فصل قبل انجام می‌دهند، تنها با اختلاف یک امتیاز، شکست می‌خوردند. کیم پس از این بازی به تیمی در ژاپن ملحق می‌شود و شاگردانش او را در فرودگاه بدرقه می‌کنند.

 

اطلاعات تکمیلی:

نام اصلی: Glove

کارگردان: کانگ وو سوک

تهیه کنندگان: کاتارین کیم، جون سان یانگ

بازیگران: جائی یئونگ جونگ، سئون یو: شین ایل کانگ

ژانر: ورزشی

سال تولید: 2011

کشور سازنده: کره جنوبی

مدت زمان: 110 دقیقه

زمان پخش: جمعه 18 آذر 1401 ساعت 01:40 بامداد

 

**********
 

فیلم سینمایی «نردبان»

پروانه‌ها برای رسیدن به کمال ناچارند پیلههایشان را کنار بزنند. داستان این فیلم درخصوص دختران مدرسه‌ای است که به سن تکلیف رسیدهاند و باید فرامین الهی را بیش از پیش رعایت کنند. در این راستا دختر بچه‌ها برای خرید پارچه چادر نمازی به بازار می‌روند و جشن تکلیف خود را درحرم حضرت معصومه(س) بجای می‌آورند.

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردانان: ولی باقری، افسانه آقانژاد

تهیه کنندگان: ولی باقری، افسانه آقانژاد

بازیگران: آیلین باقری، نازنین زهرا متقیان، شیما افسری، اشکان قاسمی

ژانر: کودک و نوجوان

سال تولید: 1398

کشور سازنده: ایران

مدت زمان: 98 دقیقه

زمان پخش: جمعه 18 آذر 1401 ساعت 8 صبح

 

**********

فیلم سینمایی «گرانبهای من»

مرد جوانی به نام جائه که به عنوان کارفرمای گروه نمایشی کار می‌کند، متوجه درگذشت همکارش در اثر یک حادثه می‌شود. وی برای خبر دادن به خانواده او و همچنین گرفتن طلبی که از متوفی داشته به خانه او می‌رود، اما در آنجا تنها با دختر 6 ساله خانمی که همزمان ناشنوا و نابیناست مواجه می‌شود. از سوی دیگر صاحبخانه متوفی که فکر می‌کند جائه پدر دختربچه‌ای است که سالها پیش از مادرش جدا شده، از او می‌خواهد فکری به حال این وضعیت بکند. جائه در ابتدا تصمیم می‌گیرد با جا زدن خود به جای پدر دختربچه، پول پیش خانه را به عنوان طلبش از صاحبخانه گرفته و سپس آنجا را ترک کند اما در ادامه و به دنبال ماجراهایی که پیش می‌آید، جائه بسیار به آن دختربچه وابسته شده و تصمیم می‌گیرد سرپرستی او را بر عهده گیرد.

 

اطلاعات تکمیلی:

عنوان اصلی:  You're So Precious to Me

کارگردانان: سون مو نون، چنگ وون لی

تهیه کنندگان: سون مو نون، چنگ وون لی

بازیگران: جین جو، جونگ سئو یئون، جانگ های جین

ژانر: درام اجتماعی

سال تولید: 2021

کشور سازنده: کره جنوبی

مدت زمان: 89 دقیقه

زمان پخش: جمعه 18 آذر 1401 ساعت 18:20

 

**********

فیلم سینمایی «نامه‌ای به خواهرم»

داستان، شروع زندگی پسرخاله و دخترخاله‌ای به نام ثمین را به تصویر می‌کشد که بعد از ازدواج برای ادامه تحصیل راهی خارج از کشور هستند. برادر ثمین در سالهای جنگ مفقودالأثر شده و بعد از گذشت این سالها ثمین که قصد ازدواج و ترک ایران را دارد، به زعم کمیته تفحص جسد برادرش پیدا شده به گونه‌ای که شناسایی آن مشکل است .همسر ثمین که پسرخاله‌اش نیز می‌باشد برای شناسایی انتخاب می‌شود که البته نظرش منفی است و در این ماجرا یاد گذشته و اینکه چرا به مانند رضا (برادر ثمین) در جبهه‌ها داوطلب دفاع از میهن نشده و یادآوری خاطرات گذشته برایش دلگیر کننده است. بالأخره بعد از آزمایش DNA ثابت می‌شود که پیکر متعلق به رضا نیست، اما این مسئله منجر به عقب افتادن مسافرت و خلل در برنامه‌های کاری و درسی ثمین می‌شود و در مراسم تشییع شهید گمنام شرکت می‌کند.

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: سعید اسدی

تهیه کننده: محسن پیریایی

بازیگران: عسل بدیعی، دانیال حکیمی، زهره صفوی، رضا فهیم

ژانر: خانوادگی، دفاع مقدس

سال تولید: 1390

کشور سازنده: ایران

مدت زمان: 90 دقیقه

زمان پخش: شنبه 19 آذر 1401 ساعت 01:45 بامداد

آخرین اخبار

برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می رود ورود «غرغر خان» به باغ شادونه اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو حضور یک روانشناس در برنامه «ماه ترین پلاس» حضور بانویی کارآفرین و هنرمند در برنامه «کار خونه» بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط» داستان تولد پسر کوهستان در برنامه «پا به ماه» پخش مستند «نیمه شب 24 آوریل» از شبکه دو سیما «مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی» قدردانی مجلس شورای اسلامی از دست‌اندرکاران برنامه‌های قرآنی رسانه ملی «آقای قاضی» به شبکه دو می آید حضور بازیگری نام آشنا در «مدار بسته» امشب «اسلحه مادری» در شبکه دو روایت فانتزی از جنایات استعمار «مسعود فروتن» به مدار بسته شبکه دو می‌آید حضور یک جراح و متخصص اورولوژی در ماه‌ترین امروز معرفی موسسات ازدواج و سامانه های همسان گزینی در برنامه «بیا وسط» آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو «ماه ترین پلاس» مجله تخصصی بارداری از قاب شبکه دو «کار خونه» با حضور بانویی کارآفرین از استان اردبیل آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما پخش فیلم «هناس» از شبکه دو سیما ویژه برنامه «پاورقی» به مناسبت حمله مقتدرانه ایران به اسرائیل بررسی حملات پهبادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در شبکه دو بازگشت «مدار بسته» به آنتن شبکه دو سیما با حضور یک قهرمان کشتی «مشاور» به شبکه دو می‌آید بازدید رئیس رسانه ملی از برنامه «پناه» بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از برنامه «سحرنشینی» عید فطر از مامان بگو جشن عید سعید فطر با عیدانه طنز سید خندان در شبکه دو بازگشت «پاورقی» بعد از تعطیلات عید فطر «رستگاری» از نظر جلوه‌های ویژه اتفاقی خاص برای تلویزیون است چرا سحر و افطار شبکه دو «مادرانه» شد؟ نگاه ویژه «سحرنشینی» به صاحب شب‌ قدر است/ بیان صفات حضرت زهرا (س) فرهنگ‌سازی شاد و مفرح به دور از هرگونه پند و نصیحت در برنامه سفر بخیر «از مامان بگو»، دلگشا و روشنگرانه «امریکا» موضوع نهمین قسمت از «پاورقی نوروزی» ویژه برنامه لیالی قدر شبکه دو به میزبانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» سفر عاشقان مولا علی (ع) در شب‌های قدر به «کوی محبت» بررسی اخبار جعلی رسانه های معاند در «پاورقی نوروزی» قصه‌های شنیدنی مادران در تلویزیون ششمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «پهلوی» مهمانی ویژه «نَقل و نُقل» به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) پاورقی امشب با موضوع «اسرائیل» «سفر بخیر» از شبکه دو سیما پاورقی امشب با موضوع «درمان» بررسی باغ اروپا در برنامه پاورقی

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها