مشاهده خبر

فیلمهای سینمایی شبکه دو (25 و 26 آذر)

فیلمهای سینمایی شبکه دو که در روزهای 25 و 26 آذر روانه آنتن می‌شود، اعلام شد.

فیلم سینمایی «میلیونر زاغه نشین»

داستان این فیلم درباره پسر هجده ساله یتیم و فقیری ساکن بمبئی به‌ نام جمال ملک است که در مسابقه «چه ‌کسی می‌خواهد میلیونر شود؟» شرکت کرده و موفق شده تا مرحله پایانی پیش برود؛ همین مسأله باعث مظنون شدن پلیس به تقلب در مسابقه و دستگیریش می‌شود. بازرس پلیس به او می‌گوید به‌ شرطی آزادش می‌کند که بگوید چگونه به جواب سؤال‌ها دست پیدا کرده؛ که جمال داستان زندگیش را برای مأمور بازجویی تعریف می‌کند و در نتیجه مشخص میشود وی پاسخ هر سؤال را با توجه به اتفاقاتی که در طول زندگی‌اش رخ داده، جواب داده است.

 

اطلاعات تکمیلی:

نام اصلی: Slumdog Millionaire

کارگردانان: دنی بویل، لاولین تاندان

تهیه کننده: کریستین کولزان

بازیگران: دِو پاتل، فریدا پینتو، ساراه شوکلا

ژانر: ماجرایی، درام خانوادگی

سال تولید: 2008

کشور سازنده: انگلستان

مدت زمان: 85 دقیقه

زمان پخش: جمعه 25 آذر 1401 ساعت 01:40 بامداد

 

**********

فیلم سینمایی «ستاره لورا و هیولای خیالی» 

لورا و تامی خواهر و برادر هستند. عروسک تامی در حین بازی فوتبال به زیر زمین خانه می‌افتد. آنها به داخل زیرزمین می‌روند تا اسباب بازی را بیاورند ولی لورا و تامی سایههای هیولاهای وحشتناک و بزرگی را روی دیوار می‌بینند و از زیر زمین فرار می‌کنند. شب هنگام هردو به خواب می‌روند و ستاره دنباله داری  به سراغ آنها می‌رود و هردو با ستاره دنباله‌دار به بخش‌های مختلف زمین می‌روند و گردش را آغاز می‌کنند. آنها در فضا هیولاهایی می‌بینند که بدجنس بوده و قصد آسیب رساندن به لورا و تامی را دارند اما عروسک تامی و ستاره دنبالهدار به بچه‌ها کمک می‌کنند و هیولاها را ضعیف می‌کنند و هیولاها کوچک می‌شوند و دیگر آسیبی به این خواهر و برادر نمی‌رسانند. آنها به خانه بازمی‌گردند و رؤیای شیرینی را در خواب پشت سر می‌گذارند.

 

اطلاعات تکمیلی:

عنوان اصلی: Lauras Stern und die Traummonster

کارگردان: تیلو روثکریش

تهیه کننده: تیلو روثکریش

ژانر: کودک و نوجوان

سال تولید: 2011

کشور سازنده: آلمان

مدت زمان: 70 دقیقه

زمان پخش: جمعه 25 آذر 1401 ساعت 8 صبح

 

**********

فیلم سینمایی «استعداد خاموش»

ویلیام هوی یکی از اولین بازیکنان بیس بال لیگ برتر ناشنوایان در دهه 1800 بود. او موانع بسیاری را پشت سر گذاشته تا یکی از بزرگترین بازیکنان زمان خود شود. این فیلم نشان دهنده موفقیت وی در مسیری است که طی کرده تا علیرغم مشکلی که در شنوایی داشته، به رده‌های قهرمانی دست یابد.

 

اطلاعات تکمیلی:

عنوان اصلی: Silent Natural

کارگردان: دیوید ریزوتو

تهیه کننده: استیو سَندی

بازیگران: شِری جِی ویلسون، وِرنون وِلز، سام جِی جونز

ژانر: ورزشی

سال تولید: 2019

کشور سازنده: آمریکا

مدت زمان: 100 دقیقه

زمان پخش: جمعه 25 آذر 1401 ساعت 18:10

 

**********

فیلم «عدالت نامرئی»

یک وکیل نابینا برای پذیرش مبارزه می‌کند و با 531 شاکی به عنوان اولین پرونده، یک دعوای حقوقی چند ملیتی را مطرح می‌کند. ماجرا از این قرار است که تعداد 1300 نفر از کارکنان یک کارخانه، به خاطر شرایط کاری به سرطان مبتلا شده‌اند و چانگ چه هائو وکیل نابینائی است که پرونده شکایت از کارخانه را پیش برده و در نهایت موفق می‌شود در آن به پیروزی برسد.

 

اطلاعات تکمیلی:

عئوان اصلی: Invisible Justice

کارگردان: کریس هانگ

تهیه کننده: جیکوب شِی

بازیگران: ژانگ هونگ لی، شین بن، لوسی لی

ژانر: درام اجتماعی

سال تولید: 2019

کشور سازنده: تایوان

مدت زمان: 98 دقیقه

زمان پخش: شنبه 26 آذر 1401 ساعت 01:40 بامداد

آخرین اخبار

پخش فیلم «هناس» از شبکه دو سیما ویژه برنامه «پاورقی» به مناسبت حمله مقتدرانه ایران به اسرائیل بررسی حملات پهبادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در شبکه دو بازگشت «مدار بسته» به آنتن شبکه دو سیما با حضور یک قهرمان کشتی «مشاور» به شبکه دو می‌آید بازدید رئیس رسانه ملی از برنامه «پناه» بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از برنامه «سحرنشینی» عید فطر از مامان بگو جشن عید سعید فطر با عیدانه طنز سید خندان در شبکه دو بازگشت «پاورقی» بعد از تعطیلات عید فطر «رستگاری» از نظر جلوه‌های ویژه اتفاقی خاص برای تلویزیون است چرا سحر و افطار شبکه دو «مادرانه» شد؟ نگاه ویژه «سحرنشینی» به صاحب شب‌ قدر است/ بیان صفات حضرت زهرا (س) فرهنگ‌سازی شاد و مفرح به دور از هرگونه پند و نصیحت در برنامه سفر بخیر «از مامان بگو»، دلگشا و روشنگرانه «امریکا» موضوع نهمین قسمت از «پاورقی نوروزی» ویژه برنامه لیالی قدر شبکه دو به میزبانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» سفر عاشقان مولا علی (ع) در شب‌های قدر به «کوی محبت» بررسی اخبار جعلی رسانه های معاند در «پاورقی نوروزی» قصه‌های شنیدنی مادران در تلویزیون ششمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «پهلوی» مهمانی ویژه «نَقل و نُقل» به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) پاورقی امشب با موضوع «اسرائیل» «سفر بخیر» از شبکه دو سیما پاورقی امشب با موضوع «درمان» بررسی باغ اروپا در برنامه پاورقی «غربزدگی» در برنامه پاورقی «براندازی» در برنامه پاورقی پیام نوروزی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ اطلاعات و زمان پخش جشنواره فیلمهای سینمایی نوروزی شبکه دو جشنواره فیلم‌های سینمایی شبکه دو در نوروز 1403 سیدخندان پربازخوردترین برنامه در بین برنامه های پربازخورد سیما لیگ بازی‌های الکترونیک در «کافه بازی» نوروزی طنازی «پاورقی» در ایام نوروز در شبکه دو سیما «کامران تفتی» با «هموطنز» به شبکه دو می‌آید شب‌های ماه مبارک رمضان «از مامان بگو» دورهمی صمیمانه «شب عیدی» در شبکه دو بازگشت «محمد علیزاده» به تلویزیون با تیتراژ «پناه» بیش از 15 ویژه برنامه؛ تدارک ویژه شبکه دو سیما برای ماه مبارک رمضان و ایام نوروز رقابت هنرمندان در مسابقه «شصتادیا» ویژه برنامه های گروه معارف اسلامی شبکه دو سیما به مناسبت ماه مبارک رمضان آغاز پخش برنامه «پناه» از شبکه دو سیما «مدار بسته» امشب با حضور «رضا بنفشه خواه» «اقبال واحدی» به مدار بسته شبکه دو می‌آید «سحر نشینی» در شبکه دو سیما «خاله‌ شادونه» چهرۀ سال فضای مجازی ایران شد «کار خونه» با حضور بانویی کارآفرین از استان قم فیلم‌های سینمایی شبکه دو در 17 و 18 اسفند حضور معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در برنامه «بیا وسط»

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها