مشاهده خبر

فیلمهای سینمایی شبکه دو (۱ و ۲ دی ماه)

فیلمهای سینمایی شبکه دو در روزهای پایانی هفته چهلم سال اعلام شد.

فیلم سینمایی «من پدر خوبی هستم»

داستان این فیلم در مادرید پایتخت اسپانیا و حول یک خانواده اتفاق می‌افتد که دارای پنج فرزند هستند. خاویر پدر خانواده فکر می کند که بهترین پدر قرن بیست و یکم است. او برای یک شرکت تلفن همراه کار می کند و مدیر عامل و تکنسین رایانه است. او آنقدر غرق کار است که همسرش ماریسا و فرزندانش سارا، کارلوتا، روچو دانی و پائولا را نمی‌بیند و همیشه فکر می‌کند همه چیز مرتب است و ماریسا در مورد همه چیز بدون این که نیازی باشد اغراق می‌کند. ماریسا در بیشتر موارد، از روزارا خانمی که خدمتکار خانه است برای نگهداری از بچه‌ها کمک می‌گیرد. اوضاع زمانی بدتر می‌شود که خاویر به همسرش می‌گوید نمی‌تواند به سفر برود. آنها قرار بود به مناسبت پانزدهمین سالگرد زندگی مشترکشان به سواحل کارائیب بروند. ماریسا همراه همسر برادر شوهرش به سفر می‌رود و در این یک هفته خاویر متوجه مشکلات زندگی و بزرگ کردن 5 فرزند می‌شود.

 

عنوان اصلی: Father there is Only one

کارگردان: سانتیاگو سگورا

تهیه کننده: ریکاردو مارکو بوده

بازیگران: سانتیاگو سگورا، تونی آگوستا، سیلویا آبریل

ژانر: خانوادگی، طنز

سال تولید: 2019

کشور سازنده: اسپانیا

مدت زمان: 77 دقیقه

زمان پخش: پنجشنبه 1 دی 1401 ساعت 24

 

********** 

فیلم سینمایی «زمان برف بازی»

وقتی که زمستان دوباره از راه می‌رسد، پسری جوان به همراه دوستانش تصمیم می‌گیرند در شهرشان یک مسابقه بزرگ برف بازی راه بیندازند که در این راه اتفاقات مختلف و مهیجی رخ می‌دهد.

 

عنوان اصلی:  Snowtime

کارگردان: ژان فرانسوا پولیو

تهیه کننده: ماری کلود بیشامپ

ژانر: کودک و نوجوان

سال تولید: 2015

کشور سازنده: کانادا

مدت زمان: 71 دقیقه

زمان پخش: جمعه 2 دی 1401 ساعت 8 صبح

 

********** 

فیلم سینمایی «سایه‌های سبز»

در پی وقوع سرقت مسلحانه در یکی از طلافروشی‌های سطح شهر، نیروی انتظامی وارد عمل شده و اکیپ تحقیقاتی ویژه‌ای تشکیل می‌شود. در طی مراحل شناسایی سارقان، مشخص می‌شود تیم دیگری از وزارت اطلاعات، پیگیر پرونده قاچاق اسلحه به داخل کشور است و در زمان پیگیری پرونده، سرقت مسلحانه و قاچاق اسلحه هم به هم تلاقی پیدا می‌کنند. در اینجا با هماهنگی به عمل آمده بین تیم‌های نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات، طرحی پیاده می‌شود که در آن سارقین ظاهراً موفق به انجام سرقت دوم خود می‌شوند اما در واقع با انجام این کار، هر دو گروه سارق و قاچاقچیان اسلحه، در تله نیروهای امنیتی گرفتار می‌شوند.

 

کارگردان: حسین قاسمی جامی

تهیه کننده: فرزاد پیرداده

بازیگران: مهدی امینی خواه، بهروز قادری، محمدرضا اکبری، بیتا عالمی

ژانر: پلیسی، حادثه‌ای

سال تولید: 1401

کشور سازنده: ایران

مدت زمان: 90 دقیقه

زمان پخش: جمعه 2 دی 1401 ساعت 18:15

 
**********

فیلم سینمایی «بازگشت برنادت»

برنادت فاکس زنی حدوداً 40 ساله که چندان اهل معاشرت نیست، بعد از 20 سال دوری از کار حرفه‌ای و تخصصی‌اش احساس افسردگی کرده و به فردی انزواطلب تبدیل می‌شود. همسر او که مهندس طراحی بازی‌های رایانه‌ای است برای کمک به او از مشاوری راهنمایی می‌گیرد، اما برنادت از پیشنهاد مشاور مبنی بر بستری شدن در بیمارستان روانی گریخته و به تنهایی به قطب سفر می کند. دختر و همسر برنادت برای یافتن او راهی می‌شوند و درمی‌یابند که او قرار است طرح راه اندازی یک ایستگاه جدید در قطب را تهیه کند و از این طریق از دام افسردگی رها شده به زندگی بازمی‌گردد.

 

عنوان اصلی: Where'd You Go, Bernadette

کارگردان: ریچارد لینک لاتِر

تهیه کننده: نینا جکوبسون

بازیگران: کِیت بلانشِت، بیلی کروداپ، اِما نِلسون

ژانر: خانوادگی

سال تولید: 2019

کشور سازنده: آمریکا

مدت زمان: 93 دقیقه

زمان پخش: جمعه 2 دی 1401 ساعت 24

آخرین اخبار

برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می رود ورود «غرغر خان» به باغ شادونه اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو حضور یک روانشناس در برنامه «ماه ترین پلاس» حضور بانویی کارآفرین و هنرمند در برنامه «کار خونه» بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط» داستان تولد پسر کوهستان در برنامه «پا به ماه» پخش مستند «نیمه شب 24 آوریل» از شبکه دو سیما «مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی» قدردانی مجلس شورای اسلامی از دست‌اندرکاران برنامه‌های قرآنی رسانه ملی «آقای قاضی» به شبکه دو می آید حضور بازیگری نام آشنا در «مدار بسته» امشب «اسلحه مادری» در شبکه دو روایت فانتزی از جنایات استعمار «مسعود فروتن» به مدار بسته شبکه دو می‌آید حضور یک جراح و متخصص اورولوژی در ماه‌ترین امروز معرفی موسسات ازدواج و سامانه های همسان گزینی در برنامه «بیا وسط» آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو «ماه ترین پلاس» مجله تخصصی بارداری از قاب شبکه دو «کار خونه» با حضور بانویی کارآفرین از استان اردبیل آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما پخش فیلم «هناس» از شبکه دو سیما ویژه برنامه «پاورقی» به مناسبت حمله مقتدرانه ایران به اسرائیل بررسی حملات پهبادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در شبکه دو بازگشت «مدار بسته» به آنتن شبکه دو سیما با حضور یک قهرمان کشتی «مشاور» به شبکه دو می‌آید بازدید رئیس رسانه ملی از برنامه «پناه» بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از برنامه «سحرنشینی» عید فطر از مامان بگو جشن عید سعید فطر با عیدانه طنز سید خندان در شبکه دو بازگشت «پاورقی» بعد از تعطیلات عید فطر «رستگاری» از نظر جلوه‌های ویژه اتفاقی خاص برای تلویزیون است چرا سحر و افطار شبکه دو «مادرانه» شد؟ نگاه ویژه «سحرنشینی» به صاحب شب‌ قدر است/ بیان صفات حضرت زهرا (س) فرهنگ‌سازی شاد و مفرح به دور از هرگونه پند و نصیحت در برنامه سفر بخیر «از مامان بگو»، دلگشا و روشنگرانه «امریکا» موضوع نهمین قسمت از «پاورقی نوروزی» ویژه برنامه لیالی قدر شبکه دو به میزبانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» سفر عاشقان مولا علی (ع) در شب‌های قدر به «کوی محبت» بررسی اخبار جعلی رسانه های معاند در «پاورقی نوروزی» قصه‌های شنیدنی مادران در تلویزیون ششمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «پهلوی» مهمانی ویژه «نَقل و نُقل» به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) پاورقی امشب با موضوع «اسرائیل» «سفر بخیر» از شبکه دو سیما پاورقی امشب با موضوع «درمان» بررسی باغ اروپا در برنامه پاورقی

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها