مشاهده خبر

فیلمهای سینمایی شبکه دو (8 و 9 دی)

فیلمهای سینمایی شبکه دو در روزهای پایانی هفته چهل و یکم سال اعلام شد.

فیلم سینمایی «عملیات پایتخت»

سال 2002 ميلادی، مبادله‌ای بين تشكيلات امنيتی ايران و يك جاسوس بيگانه صورت می‌گيرد، حامد مأمور امنيتی ايرانی در اثنا سفربه خارج برای معالجه، ربوده می‌شود. سال 1385 سرويس‌های جاسوس بيگانه به قصد خرابكاری وارد ايران می‌شوند. به علت سانحه‌ای كه برای سارا جاسوس اين سرويس در تهران اتفاق می‌افتد، ماتياس و پاتريشيا به ايران اعزام می‌شوند و پس از پنج سال ماتياس و حامد دوباره رو در روی يكديگر قرار می‌گيرند.

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: محمدرضا آهنج

تهیه کننده: کاوه افضلی

بازیگران: امیرکاوه آهنین جان، حمیدرضا پگاه، امیرمحمد زند، لیلا بلوکات، شهروز ابراهیمی، محمود مقامی، مریم سلطانی، نازآفرین کاظمی، مژگان ترانه

ژانر: سیاسی، حادثه‌ای

سال تولید: 1388

کشور سازنده: ایران

مدت زمان: 90 دقیقه

زمان پخش: پنجشنبه 8 دی ماه 1401 ساعت 24

 

**********

فیلم سینمایی «نبرد خلیج فارس»

در این فیلم، نبردی فرضی بین یک ناو جنگی ایرانی به نام ناو ولایت و تعداد زیادی از ناوهای جنگی آمریکا در خلیج فارس نمایش داده می‌شود. در این نبرد، در ابتدا تمامی موشک‌هایی که ناو ایرانی به سمت ناوگروه آمریکایی شلیک می‌کند منهدم شده و به اهداف اصابت نمی‌کند. فرمانده ناو ایرانی درمی‌یابد برای از بین بردن سپر دفاعی ناوهای آمریکایی باید سامانه دفاعی آنها توسط روباتهای تک تیرانداز از کار بیفتند. در همین راستا تعدادی از روباتهای تک تیرانداز ساخت ایران این مأموریت را به انجام می‌رسانند و با از کار افتادن سیستم دفاعی ناوها تعدادی از آنها مورد اصابت موشک قرار می‌گیرد. در قسمتهای پایانی فیلم هنگامی که تمامی مهمات ناو ولایت به اتمام رسیده و تعداد زیادی موشک از سوی ناوهای آمریکایی به سمت او می‌آیند با امداد غیبی و به مدد ائمه اطهار موشک‌ها علیرغم اصابت به ناو ایرانی، عمل نکرده و هیچ آسیبی به ناو نمی‌رسد.

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: فرهاد عظیما

تهیه کنندگان: سید وحید فرزادفر، فرهاد عظیما

ژانر: جنگی

سال تولید: 1395

کشور سازنده: ایران

مدت زمان: 86 دقیقه

زمان پخش: جمعه 9 دی ماه 1401 ساعت 8 صبح

 

**********

فیلم سینمایی «هوشیاری موقت»

جون ویلتون زنی حدوداً 70 ساله است که 5 سال قبل، پس از چند سکته مغزی دچار آلزایمر عروقی و زبان پریشی شده و در آسایشگاه سالمندان بستری است. او در یکی از دوره‌های چند روزه‌ که تمام خاطراتش را به یاد می‌آورد، با زیرکی از خانه سالمندان فرار کرده و به خانه‌اش می‌رود. جون که می‌داند کسب و کار خانوادگی‌اش رو به ورشکستگی است و فرزندانش زندگی خوبی نداشته و همچنین رابطه خوبی با یکدیگر ندارند، از فرصت استفاده کرده و همه آنها را با هم آشتی داده و به کسب و کارش سر و سامان می‌دهد و با بازگشت بیماری‌اش،  با آرامش به خانه سالمندان برمی‌گردد.

 

اطلاعات تکمیلی:

عنوان اصلی: June Again

کارگردان: جی جی وینلاو

تهیه کننده: درو بایلی

بازیگران: نانی هازلِهارست، کلودیا کاروان، استفان کوری

ژانر: خانوادگی

سال تولید: 2020

کشور سازنده: استرالیا

مدت زمان: 81 دقیقه

زمان پخش: جمعه 9 دی ماه 1401 ساعت 18:20

 

**********

فیلم سینمایی «خاموشی ستاره»

گانپات ستاره خوشنام تاتر است که پس از بازنشستگی، اموالش را بین دختر و پسرش تقسیم می‌کند. او خانه را به پسرش می‌دهد و پس‌اندازش را به دخترش می‌بخشد. در ابتدا همه چیز خوب پیش می‌رود اما پس از بزرگ شدن نوه‌اش، تنش در خانواده زیاد می‌شود و در نهایت  پس از دعوایی که بین گانپات و عروسش درمی‌گیرد، او و همسرش خانه را ترک کرده و به خانه دخترش می‌روند. گانپات و همسرش مدتی همراه دختر و دامادشان زندگی می‌کنند اما به خاطر رفتارهای گانپات، دعواهایی بین او و دخترش شکل می‌گیرد و در نهایت به خاطر آنکه دختر، اشتباهاً به پدرش تهمت دزدی زده، گانپات و همسرش شبانه، آنجا را ترک می‌کنند تا به خانه روستایی‌شان بروند. در بین راه برای استراخت در جایی اتراق می‌کنند اما همسر او از دنیا می‌رود و پس از آن، گانپات آواره می‌شود. دختر و پسرش به دنبال او می‌گردند اما زمانی او را پیدا می‌کنند که از دنیا رفته است.

 

اطلاعات تکمیلی:

عنوان اصلی: Natsamrat

کارگردان: ماهِش مانجرِکار

تهیه کنندگان: نانا پاتیکار، ویش واس جاشی

بازیگران: نانا پاتیکار، مِدها مانجرِکار، میرنمایی دِشپانده

ژانر: خانوادگی

سال تولید: 2016

کشور سازنده: هندوستان

مدت زمان: 110 دقیقه

زمان پخش: جمعه 9 دی ماه 1401 ساعت 23:25

آخرین اخبار

گویندگان پادکست «همزن» با «بسته پیشنهادی» به شبکه دو می‌آیند برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می رود ورود «غرغر خان» به باغ شادونه اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو حضور یک روانشناس در برنامه «ماه ترین پلاس» حضور بانویی کارآفرین و هنرمند در برنامه «کار خونه» بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط» داستان تولد پسر کوهستان در برنامه «پا به ماه» پخش مستند «نیمه شب 24 آوریل» از شبکه دو سیما «مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی» قدردانی مجلس شورای اسلامی از دست‌اندرکاران برنامه‌های قرآنی رسانه ملی «آقای قاضی» به شبکه دو می آید حضور بازیگری نام آشنا در «مدار بسته» امشب «اسلحه مادری» در شبکه دو روایت فانتزی از جنایات استعمار «مسعود فروتن» به مدار بسته شبکه دو می‌آید حضور یک جراح و متخصص اورولوژی در ماه‌ترین امروز معرفی موسسات ازدواج و سامانه های همسان گزینی در برنامه «بیا وسط» آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو «ماه ترین پلاس» مجله تخصصی بارداری از قاب شبکه دو «کار خونه» با حضور بانویی کارآفرین از استان اردبیل آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما پخش فیلم «هناس» از شبکه دو سیما ویژه برنامه «پاورقی» به مناسبت حمله مقتدرانه ایران به اسرائیل بررسی حملات پهبادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در شبکه دو بازگشت «مدار بسته» به آنتن شبکه دو سیما با حضور یک قهرمان کشتی «مشاور» به شبکه دو می‌آید بازدید رئیس رسانه ملی از برنامه «پناه» بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از برنامه «سحرنشینی» عید فطر از مامان بگو جشن عید سعید فطر با عیدانه طنز سید خندان در شبکه دو بازگشت «پاورقی» بعد از تعطیلات عید فطر «رستگاری» از نظر جلوه‌های ویژه اتفاقی خاص برای تلویزیون است چرا سحر و افطار شبکه دو «مادرانه» شد؟ نگاه ویژه «سحرنشینی» به صاحب شب‌ قدر است/ بیان صفات حضرت زهرا (س) فرهنگ‌سازی شاد و مفرح به دور از هرگونه پند و نصیحت در برنامه سفر بخیر «از مامان بگو»، دلگشا و روشنگرانه «امریکا» موضوع نهمین قسمت از «پاورقی نوروزی» ویژه برنامه لیالی قدر شبکه دو به میزبانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» سفر عاشقان مولا علی (ع) در شب‌های قدر به «کوی محبت» بررسی اخبار جعلی رسانه های معاند در «پاورقی نوروزی» قصه‌های شنیدنی مادران در تلویزیون ششمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «پهلوی» مهمانی ویژه «نَقل و نُقل» به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) پاورقی امشب با موضوع «اسرائیل» «سفر بخیر» از شبکه دو سیما پاورقی امشب با موضوع «درمان»

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها