مشاهده خبر

فیلمهای سینمایی شبکه دو (29 و 30 دی ماه)

فیلمهای سینمایی شبکه دو در هفته چهل و چهارم سال اعلام شد.

فیلم سینمایی «هیام»

حسان (متولد حيفا، دانشجوی ممتاز مهندسی و تبعه انگلستان) برای ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش هيام، از انگلستان عازم اردوگاه جنين در فلسطين اشغالي می‌شود. او قصد دارد پس از مراسم ازدواج با همسرش برای ادامه تحصيل به انگلستان برگردد. جشن عروسی آن دو در يك محفل كوچك اما گرم برگزار می‌شود. حمله گسترده اسرائيل به اردوگاه جنين به زوج جوان اجازه نمي‌دهد اين دو، رنگ آرامش را ببينند. آنها كه عازم انگلستان هستند در ايست بازرسی، نيروهای اسرائيلي از يكديگر جدا می‌شوند. وقتی حسان به نوع برخورد مأموران با آنها اعتراض می‌كند، او را بازداشت مي‌كنند. نيروهای اسرائيلي به حمله‌های خشونت‌بار عليه فلسطينی‌ها دست می‌زنند. حسان، پس از رهايي از بازداشتگاه، در عين تيراندازی مأموران به انقلابيون فلسطينی، زخمی می‌شود اما خود را به همسرش می‌رساند و به او می‌گويد تا با هم از منطقه بگريزند و خود را به انگلستان برسانند. هيام پيشنهاد شوهرش را نمی‌پذيرد و می‌گويد وقتی مادر، برادر و همه فلسطينی‌ها اينجا هستند او ترجيح می‌دهد در وطن خود بماند. در حالی كه ارتش اسرائيل به حمله‌های خود به اردوگاه جنين ادامه می‌دهد، حسان و هيام تصميم می‌گيرند در كنار دايی محمود، انقلابی فلسطينی بمانند.

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: محمد درمنش

تهیه کننده: مهدی همایون­فر

بازیگران: جهاد سعد، ریم علی، کفاح الخوص، عابد فهد، سامر عمران

ژانر: مقاومت اسلامی، خانوادگی

سال تولید: 1382

کشور سازنده: لبنان، ایران

مدت زمان: 92 دقیقه

زمان پخش: پنجشنبه 29 دی ماه 1401 ساعت 24

 

**********

فیلم سینمایی «قناری»

فارس پسربچه‌ای فلسطینی است که هر روز به کلیسا رفته و قناری کلیسا را برای هواخوری به فضای آزاد می‌برد، پدر فارس به دست سربازان صهیونیست دستگیر می‌شود و کشیش کلیسا برای اینکه فارس را سرگرم کرده باشد قناری را به فارس هدیه می‌کند تا فارس غم دوری پدر را فراموش کند، سرانجام فارس برای دفاع از قناری‌اش با صهیونیستها درگیر شده و در اثر شلیک گلوله تانک اسرائیل به شهادت می‌رسد.

 

اطلاعات تکمیلی:

عنوان اصلی: الکنار

کارگردان: جواد اردکانی

تهیه کننده: جواد اردکانی

بازیگران: ابراهیم خضر، عبد عسقول، رافی اطامیان، عبید سرحان، ماجده الرز

ژانر: کودک و نوجوان، مقاومت اسلامی

سال تولید: 1382

کشور سازنده: لبنان

مدت زمان: 88 دقیقه

زمان پخش: جمعه 30 دی ماه 1401 ساعت 8 صبح

 

**********

فیلم سینمایی «یک اشتباه خوب»

اندی، جوانی است که دچار فیبروز ریه است و در انتظار پیوند ریه در یک بیمارستان زندگی می‌کند. بنو جوانی خلاف‌کار است که پس از بیهوشی در مترو، او را به بیمارستان برده‌اند و فهمیده  که مدت زیادی زنده نخواهد ماند. بنو با اندی آشنا می‌شود و می‌فهمد که او در آرزوی شهرت است. به همین دلیل به او پیشنهاد می‌دهد اجناسی را قسطی بخرند و نقدی بفروشند و با پول آن راهی سفری هیجانانگیز شده و با گذاشتن فیلمهای آن در یک وبلاگ به شهرت برسند. بنو که می‌خواهد برای آخرین بار همسر سابق و دخترش را ببیند، بدون آنکه به اندی حرفی بزند برای سفر به آفریقا بلیط گرفته و سفر آنها آغاز می‌شود. بنو با همسرش در روز عروسی‌اش دیدار می‌کند اما همین دیدار به بحثی مهیب تبدیل می شود. تمام پولهای اندی و بنو توسط پسر بچه‌ای دزدیده می‌شود و آنها تصمیم می‌گیرند در همان کشور منتظر مرگ شوند، اما در همین زمان به اندی اطلاع می دهند که ریه ی مناسبی برای پیوند پیدا شده. بنو که از تنها ماندن در راه مرگ جا خورده است، اندی را تنها می‌گذارد و اندی با سختی به کشور برمی‌گردد، اما به محض بازگشت درمی‌یابد این تماس ساختگی بوده و پزشکان قصد داشته‌اند بنو را پیدا کنند و به او بگویند که برگه آزمایشش اشتباه شده و او نخواهد مرد.  بنو زمانی که برای عذر خواهی و خداحافظی به دیدن همسر سابقش می‌رود، متوجه این اشتباه می‌شود و پس از آشنایی با دخترش به کشور برگشته و برای جرائمش محاکمه می‌شود.

 

اطلاعات تکمیلی:

عنوان اصلی: The Most Beautiful Day

کارگردان: فلورین دیوید فیتس

تهیه کننده: مارکو بِکمن

بازیگران: فلورین دیوید فیتس، ماتیاس شویگوفر، الکساندرا ماریا لارا

ژانر: ماجرایی، طنز

سال تولید: 2016

کشور سازنده: آلمان

مدت زمان: 90 دقیقه

زمان پخش: جمعه 1 بهمن ماه 1401 ساعت 24

 

آخرین اخبار

در گفتگو با مهدی طهماسبی تهیه کننده برنامه «مغناطیس»: در مسیر حضور تا ظهور با شما هستیم روزشماری تا اربعین حسینی با ویژه برنامه «مغناطیس» «با هنر زیستن» از دریچه نگاه مجله هنری بوم حضور بانویی کارآفرین در برنامه «کار خونه» بررسی اولویت های معاونت زنان در دولت چهاردهم در «خط سوم» آغاز فصل چهارم بخش خبری دی بی سی فارسی از شبکه دو سیما «کار خونه» با حضور بانویی کارآفرین از استان خراسان شمالی پخش ویژه برنامه «کوی محبت» در رثای سیدالساجدین(ع) خانواده خلبان «پرواز اردیبهشت» به شبکه دو می آیند سفر هزار و یک داستان با فصل دوم «سندباد» مدرسه ای به وسعت ایران با «میم مثل معلم» آغاز پخش فصل جدید «از مامان بگو» از شبکه دو سیما پخش مجموعه نمایشی «در کنار پروانه‌ها» از شبکه دو سیما نگاهی به مرثیه سرایی عاشورایی در «کوی محبت» شبکه دو نویسنده کتاب اربعین طوبی در «کوی محبت» شبکه دو پشت درهای بهشت با «کوی محبت» شبکه دو نخستین گفتنی های عاشورا برای تو در «کوی محبت» شبکه دو نگاهی به قاب‌های ماندگار شهادت در مجله هنری بوم روایتی دیگر از وقایع ظهر عاشورا در «کوی محبت» شبکه دو همزمان با شب تاسوعای حسینی؛ شرحی بر ایثار علمدار وفا، ساقی آب و ادب در «کوی محبت» شبکه دو شرحی بر فداکاری‌ها و ایثار سالار شهیدان، حسین بن علی (ع) در «کوی محبت» شبکه دو روایت تلاقی عشق و هنر در مستند «مضطر» قصه عشق و ایمان در «کوی محبت» شبکه دو روایتی نو از واقعه‌ای کهن در «کوی محبت» شبکه دو پخش همایش شیرخوارگان حسینی از شبکه دو مجموعه نمایشی «بزم آخر» روی آنتن شبکه دو حسین(ع)؛ از آغاز تا پرواز در «کوی محبت» شبکه دو سیده مارال بابایی به «کوی محبت» شبکه دو می آید «بوم» سیزدهم به خانه حسین(ع) می رود همرزمان حسین (ع) در «کوی محبت» شبکه دو سفر عاشقان اباعبدالله(ع) به «کوی محبت» پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم طنین نوای یا حسین(ع) در شبکه دو سیما «حسینیه بهشت» در شبکه دو برپا می‌شود همزمان با آغاز ماه محرم «سفیر» به شبکه دو می آید بازپخش مناظره‌های دور دوم انتخابات ریاست ‌جمهوری از شبکه دو سیما اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو پخش شش برنامه پایانی نامزدهای ریاست جمهوری هنر شیعی به روایت استاد «مسعود نجابتی» حضور نماینده امور بانوان دکتر قالیباف در «خط سوم» امروز حضور نماینده امور بانوان حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در «خط سوم» امروز بازپخش برنامه انتخاباتی «مهنا» از آنتن شبکه دو حضور نماینده بانوان دکتر پزشکیان در «خط سوم» امروز پخش مستندهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری از شبکه دو حضور نماینده بانوان دکتر قاضی زاده هاشمی در «خط سوم» امروز حضور نماینده بانوان نامزدهای ریاست جمهوری در «خط سوم» در آستانه عید سعید غدیر خم؛ «مهمونی 10 کیلومتری غدیر» روی آنتن شبکه دو سیما «جاده دلتنگی» از پا به ماه روی آنتن شبکه دو سیما دیداری تازه با دکتر علی شریعتی از قاب مجله هنری بوم پخش دعای عرفه از شبکه دو

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها