مشاهده خبر

فیلمهای سینمایی شبکه دو (6 و 7 بهمن ماه)

فیلمهای سینمایی شبکه دو در هفته چهل و پنجم سال اعلام شد.

فیلم سینمایی «گذر»

آیت و احمد دو تن از نیروهای انقلابی هستند که مأموریت دارند تا یک چمدان را به منطقه‌ای در شمال ایران ببرند و تحویل دهند. احمد توسط نیروهای ساواک دستگیر می‌شود، ساواک احمد را شکنجه می‌کند اما او جای آیت را لو نمی‌دهد، تا اینکه به سراغ خواهر آیت هاجر، که همسر احمد است می‌روند و او را در مقابل چشمان احمد می‌زنند. احمد نیز برای اینکه هاجر را نکشند، جای آیت را لو می‌دهد. از طرفی آیت به شمال ایران رسیده است و خود را به عنوان معلم جدید معرفی می‌کند و سر کلاس درس حاضر می‌شود، او چمدان را خالی کرده و محتوای آن را در ساکی می‌گذارد و آن را در مدرسه پنهان می‌کند، تا اینکه ساواکی‌ها با پرس و جو خود را به آیت می‌رسانند و پس از گفتگو برای پس گرفتن چمدان او را با تیر زخمی می‌کنند. مختار یکی از بچه‌های روستا که شاهد ماجرا بوده، در زمانی که ساواکی‌ها در جستجوی چمدان هستند، او را به خانه خود برده و قول می‌دهد که به کسی چیزی نگوید.  آیت او را به مدرسه می‌فرستد تا ساک را بیاورد، مختار هم کار خود را به خوبی انجام می‌دهد، آیت پس از بهبودی ساک را به کسی که باید آن را تحویل می‌گرفته یعنی روحانیِ روستا تحویل می‌دهد. وقتی آیت از محتوای ساک سؤال می‌کند درمی‌یابد در این ساک، اسامی و مشخصات کامل انقلابی‌هایی است که در حال فعالیت هستند و اگر این اسامی به دست ساواک بیفتد افراد زیادی در خطر خواهند بود، ساواک که در پیدا کردن ساک و آیت ناموفق بوده احمد را به شهادت می‌رساند و آیت تصمیم می‌گیرد که این حرکت آنها را بی‌پاسخ نگذارد، پس در طی تیراندازی بین نیروهای ساواک و آیت و پدر مختار، آیت به شهادت می‌رسد و پدر مختار نیز زخمی می‌شود، مختار نیز به سراغ مردم روستا رفته و آنها را خبر می‌کند، با این کار دیگر افراد ساواک مجال فرار نمی‌یابند و کشته می‌شوند.

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: یاسر طالبی

تهیه کننده: محمود کیانی

بازیگران: آرش مجیدی، محمد منصوری، مسعود قهاری

ژانر: انقلاب اسلامی، حادثه‌ای

سال تولید: 1385

کشور سازنده: ایران

مدت زمان: 77 دقیقه

زمان پخش: پنجشنبه 6 بهمن 1401 ساعت 23:40

 

**********

فیلم سینمایی «دوری و بازگشت»

دختر کوچکی که به همراه دو برادر و پدرش در نزدیکی دریاچهای زندگی می‌کند، متوجه می‌شود که قوی مادری که در برکه تخم‌گذاری کرده، مرده و تخم‌هایش به نگهداری نیاز دارند. آنها تمام تلاششان را برای حفظ تخم‌ها و بعد از آن رشد جوجه قوها می‌کنند و در نهایت شاهد پرواز قوها و مهاجرت آنها می‌شوند.

 

اطلاعات تکمیلی:

عنوان اصلی: Away and Back

کارگردان: جِف بلِکنِر

تهیه کننده: مایکل فریس لِو

بازیگران: جِیسون لی، مینکا کِلی، مَگی الیزابت جونز

ژانر: کودک و نوجوان، خانوادگی

سال تولید: 2015

کشور سازنده: آمریکا

مدت زمان: 89 دقیقه

زمان پخش: جمعه 7 بهمن 1401 ساعت 8 صبح

 

**********

فیلم سینمایی «سیرک من»

لورا دختر نوجوانی است که به همراه پدرش که صاحب یک سیرک سیّار است زندگی می‌کند. آنها برای اجرای نمایش به شهرهای مختلف رفته و به نوعی زندگیشان در سفر می‌گذرد. این سبک زندگی باعث می‌شود که لورا نتواند برای تحصیل به یک مدرسه ثابت برود، حال آنکه او بسیار علاقمند به درس خواندن است. در نهایت و پس از مسائل و اتفاقات مختلفی که می‌افتد، لورا و پدرش به درک جدیدی از روابط فرزند و والدین رسیده و تصمیم می‌گیرند در عین حال که پدر به شغلش ادامه می‌دهد، اگر برنامه‌های سفر با مدرسه لورا در تناقض بود، او پیش یکی از دوستان خانوادگیشان مانده و به درس خواندن ادامه دهد.

 

اطلاعات تکمیلی:

عنوان اصلی: Mon Cirque a Moi

کارگردان: میریام بوچارد

تهیه کننده: آنتولنو کازیلینو

بازیگران: جاسمین لِمی ، پاتریک هوارد، رابین اوبِرت

ژانر: خانوادگی

سال تولید: 2020

کشور سازنده: کانادا

مدت زمان: 76 دقیقه

زمان پخش: جمعه 7 بهمن 1401 ساعت 18:05

 

**********

فیلم سینمایی «پیشواز»

پدری به همراه همسر و پسر نوجوانش به محل تولدش که روستایی در اطراف کاشان است سفر می کند. او در خلال سفر، خاطرات دوران کودکیش در روستا که مصادف با روزهای انقلاب و بهمن 1357 است را برای پسرش تعریف می‌کند. بهادر خان، مرد زورگو و بدجنسی است که بسیاری از زنان و بچه‌های روستا را، در کارگاه قالی بافیش به کار گرفته و به هر بهانه‌ای از دادن حق و حقوق آنها امتناع می‌کند. از سوی دیگر سیدمهدی واعظ روستا، که در حسینیه حرفهایی برخلاف نظام شاهنشاهی و ظلم و ستم آنها زده، توسط ساواک دستگیر شده و حسینیه نیز پلمپ می‌شود و...

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: سعید ابراهیمی فر

تهیه کننده: سیدعلیرضا سبط احمدی

بازیگران: جعفر دهقان، مهدی میامی، مینا نوروزی، اسماعیل سلطانیان، رامین راستاد، نیلوفر محمودی، مرتضی ضرابی

ژانر: انقلاب اسلامی، خانوادگی

سال تولید: 1390

کشور سازنده: ایران

مدت زمان: 84 دقیقه

زمان پخش: جمعه 7 بهمن 1401 ساعت 23:55

 

آخرین اخبار

اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو حضور یک روانشناس در برنامه «ماه ترین پلاس» حضور بانویی کارآفرین و هنرمند در برنامه «کار خونه» بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط» داستان تولد پسر کوهستان در برنامه «پا به ماه» پخش مستند «نیمه شب 24 آوریل» از شبکه دو سیما «مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی» قدردانی مجلس شورای اسلامی از دست‌اندرکاران برنامه‌های قرآنی رسانه ملی «آقای قاضی» به شبکه دو می آید حضور بازیگری نام آشنا در «مدار بسته» امشب «اسلحه مادری» در شبکه دو روایت فانتزی از جنایات استعمار «مسعود فروتن» به مدار بسته شبکه دو می‌آید حضور یک جراح و متخصص اورولوژی در ماه‌ترین امروز معرفی موسسات ازدواج و سامانه های همسان گزینی در برنامه «بیا وسط» آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو «ماه ترین پلاس» مجله تخصصی بارداری از قاب شبکه دو «کار خونه» با حضور بانویی کارآفرین از استان اردبیل آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما پخش فیلم «هناس» از شبکه دو سیما ویژه برنامه «پاورقی» به مناسبت حمله مقتدرانه ایران به اسرائیل بررسی حملات پهبادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در شبکه دو بازگشت «مدار بسته» به آنتن شبکه دو سیما با حضور یک قهرمان کشتی «مشاور» به شبکه دو می‌آید بازدید رئیس رسانه ملی از برنامه «پناه» بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از برنامه «سحرنشینی» عید فطر از مامان بگو جشن عید سعید فطر با عیدانه طنز سید خندان در شبکه دو بازگشت «پاورقی» بعد از تعطیلات عید فطر «رستگاری» از نظر جلوه‌های ویژه اتفاقی خاص برای تلویزیون است چرا سحر و افطار شبکه دو «مادرانه» شد؟ نگاه ویژه «سحرنشینی» به صاحب شب‌ قدر است/ بیان صفات حضرت زهرا (س) فرهنگ‌سازی شاد و مفرح به دور از هرگونه پند و نصیحت در برنامه سفر بخیر «از مامان بگو»، دلگشا و روشنگرانه «امریکا» موضوع نهمین قسمت از «پاورقی نوروزی» ویژه برنامه لیالی قدر شبکه دو به میزبانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» سفر عاشقان مولا علی (ع) در شب‌های قدر به «کوی محبت» بررسی اخبار جعلی رسانه های معاند در «پاورقی نوروزی» قصه‌های شنیدنی مادران در تلویزیون ششمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «پهلوی» مهمانی ویژه «نَقل و نُقل» به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) پاورقی امشب با موضوع «اسرائیل» «سفر بخیر» از شبکه دو سیما پاورقی امشب با موضوع «درمان» بررسی باغ اروپا در برنامه پاورقی «غربزدگی» در برنامه پاورقی «براندازی» در برنامه پاورقی

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها