مشاهده خبر

فیلمهای سینمایی شبکه دو (از 26 تا 29 بهمن)

فیلمهای سینمایی شبکه دو در هفته چهل و هشتم سال اعلام شد.

فیلم سینمایی «غافل»

این فیلم داستان جوانی را بازگو می‌کند که پيش از اين فکر می‌کرده پدرش مرده است؛ اما او که در آستانه ازدواج با بدهی فراواني دست به گريبان است، درمی‌يابد پدرش زنده است. مسأله اينجاست که پدر و مادر او سالها پيش از يکديگر جدا شده‌اند و از آنجا که مادر، موضوع  باردار بودنش را پنهان کرده، پدر وجود پسرش را انکار می‌کند ولی پسر بر این امر اصرار دارد تا بدهی بستری شدن مادرش را بپردازد و بتواند شناسنامه‌اش که در ازای بدهی‌اش توقیف شده را آزاد کند و خود را برای پدرش اثبات کند، حاج حسن که خیاط است و دستش به امور خیر، در صدد جمع‌آوری مبلغ دیه فردی است که در زندان است، ولی او غفلت کرده و پسرش پول‌هایی که از مردم برای آزادی آن فرد پیش حاج حسن امانت است را می‌رباید تا بدهی‌اش را بدهد و بتواند زندگی خود را سر و سامانی ببخشد. اکنون بیش از سه سال است که هانیه نامزد اوست و نمی‌تواند مراسم ازدواجش را برگزار کند. در ادامه حاج حسن، پسرش و عروسش را با خانواده خودش آشنا می‌کند و زندگی جدیدی را با پسر 22 ساله‌اش شروع می‌کند.

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: منوچهر هادی

تهیه کننده: سیدمحمدرضا مفیدی

بازیگران: محمود پاک نیت، یوسف تیموری، مهوش صبرکن، سپیده خداوردی، فرید شکرایی

ژانر: خانوادگی

سال تولید: 1388

کشور سازنده: ایران

مدت زمان: 93 دقیقه

زمان پخش: چهارشنبه 26 بهمن 1401 ساعت 23:50

 

**********

فیلم سینمایی «10 روز بدون مادر»

آنتوان و ایزابل، زن و شوهری چهل و چند ساله‌اند که بیش از 15 سال از ازدواجشان می‌گذرد. آنها چهار فرزند به نامهای «آرتور 13 ساله»، «کلوئه 11 ساله»، «ماکسیم 8 ساله» و «ژوزف 1.5 ساله» دارند و به علت مشغله زیاد آنتوان، تمام مسئولیت بچه‌ها، به دوش ایزابل افتاده است. وی حتی مجبور به رها کردن شغلش که وکالت است، شده. ایزابل که از فشارهای منزل و بچه‌ها و همچنین بی‌توجهی‌های آنتوان خسته شده است، تصمیم می‌گیرد به همراه خواهرش به سفری ده روزه برود و این آغاز مشکلات آنتوان است. آنتوان به مدت 18 سال مدیر منابع انسانی فروشگاهی زنجیره‌ای بوده اما با ورود همکار جوان، خوش فکر و پرادعایی به نام دیکاپریو، جایگاه شغلی او دچار تزلزل شده و نیاز دارد ارزش‌های خود را به مدیرش یادآوری کند تا بتواند پس از بازنشستگی او، رئیس فروشگاه شود اما سفر ایزابل تمام برنامه‌های او را به هم می‌زند. مدیر آنتوان در ابتدا به او مرخصی می‌دهد اما او با مرخصی کامل هم از پس مشکلات برنمی‌آید تا اینکه زن جوانی بام ژولیت به عنوان پرستار به خانه آنها وارد می‌شود و به سرعت اوضاع را آرام می‌کند. ژولیت قبلاً توسط آنتوان از فروشگاه اخراج شده اما آنتوان را نمی‌شناسد اما آنتوان فوراً متوجه این موضوع می‌شود و سعی می‌کند این موضوع را از ژولیت مخفی کند. ژولیت تصادفاً متوجه حقیقت می‌شود و پس از بحث با آنتوان از کارش استعفا می‌دهد. بچه‌ها از این ماجرا مطلع می‌شوند و آنها که همان روز با آنتوان راهی جشن فروشگاه بودند، برای برگرداندن ژولیت دست به خرابکاری در جشن زده و همین موضوع باعث تنزل مقام آنتوان می‌شود. آنتوان که بعد از این ده روز متوجه بی‌توجهی‌اش به تمام اطرافیانش شده، از ژولیت عذرخواهی کرده و از کارش استعفا می‌دهد.

 

اطلاعات تکمیلی:

عنوان اصلی: 10 jours sans maman

کارگردان: لادوویک برنادرد

تهیه کننده: رومین بریموند

بازیگران: فرانک دوبوسک، آئوره آتیکا، آلیس دیوید

ژانر: خانوادگی، طنز

سال تولید: 2020

کشور سازنده: فرانسه

مدت زمان: 73 دقیقه

زمان پخش: جمعه 28 بهمن 1401 ساعت 00:10 بامداد

 

**********

انیمیشن «ماهی قهرمان»

الکس یک طوطی دریایی است که وظیفه تمیز کردن شهر کوچک دریایی‌شان را به عهده دارد. الکس، وظیفهشناس است و روزی متوجه می‌شود که لکه‌های سیاه عجیبی به بدن یکی از ماهی‌ها چسبیده که به سختی از بدن او پاک می‌شود. الکس به همراه  دوستش کریستین که یک اسب دریایی کوچک است به دیدار شهردار می‌رود و طرح موضوع می‌کند، اما شهردارِ ماهی‌ها، الکس را مسخره کرده و از خود می‌راند. در نتیجه الکس تصمیم می‌گیرد به تنهایی برای شناخت منبع آلودگی اقدام کند اما در ادامه یک ماهی بادکنکی به نام اد و و یک مارماهی به نام ایلنور با او همراه می‌شوند. آنها پس از عبور موانع زیاد، به یک سکوی نفتی می‌رسند و متوجه می‌شوند که لوله انتقال نفت، سوراخ شده. آنها با تحریک کوسه‌ها، آنها را به سمت لوله‌ها و سکوی نفتی می‌کشانند و به این وسیله، آدمها را از نشتی، آگاه می‌کنند. الکس که هنوز نگران نفت‌های نشت کرده است، متوجه می‌شود که زغال پراکنده شده از آتشفشان زیر آب می‌تواند نفت را پاک کند، پس با کمک دوستانش اقدام به پاک کردن نفت‌ها می‌کند. ماهی‌ها که از عملکرد شهردار ماهی‌ها عصبانی هستند، او را بر کنار کرده و الکس را به عنوان شهردار خود انتخاب می‌کنند.

 

اطلاعات تکمیلی:

عنوان اصلی: Go Fish

کارگردان: سین پاتریک اورلی

تهیه کنندگان: میشل اورلی، سین پاتریک اورلی

ژانر: کودک و نوجوان

سال تولید: 2019

کشور سازنده: آمریکا

مدت زمان: 75 دقیقه

زمان پخش: جمعه 28 بهمن 1401 ساعت 8 صبح

 

**********

فیلم «قطار شلوغ پلوغ»

ریکاردو مردی چهل ساله و بسیار مضطرب است که قرار است 6 بچه و پسرش مارکوس را با قطار به اردوگاهی در آستاریوس ببرد. کلارا مادر یکی از این بچه‌هاست که در توافق اولیه قرار به همراهی این گروه داشته اما به علت مشغله‌ای، از سفر بازمانده و پدرش فلیپه را به جای خود برای همراهی بچه‌ها می‌فرستد. فلیپه پیرمردی سر زنده، شوخ‌طبع و سر به هواست که مدام دردسر درست می‌کند و در اولین اقدام نیز باعث می‌شود که او و ریکاردو از قطار جا بمانند. اونای نوجوان سرکشی است که دیر به ایستگاه قطار می‌رسد اما ریکاردو و فیلیپه که قصد دارند این اشتباه را از دیگران پنهان کنند با اونای سوار قطار دیگری می‌شوند و این آغاز دردسرهای ریکاردو و فیلیپه و اونای است. از سوی دیگر بچه‌ها که در قطار تنها مانده‌اند، شروع به شیطنت و خرابکاری می‌کنند و همین موضوع باعث می‌شود که یکی از نگهبانان قطار که مردی سختگیر است به تعقیب و مراقبت از آنها بپردازد و بچه‌ها در نهایت موفق می‌شود از دست او فرار کرده و به موقع در ایستگاه آخر پیاده شوند. ریکاردو و فیلیپه و اونای هم به موقع خود را به بچه ها می‌رسانند.

 

اطلاعات تکمیلی:

عنوان اصلی: A todo tren! Destino Asturias

کارگردان: سانتیاگو سِگورا

تهیه کننده: ریکاردو مارکو بوده

بازیگران: سانتیاگو سگورا، لئو هارلم، آلان میراندا

ژانر: طنز، ماجرایی

سال تولید: 2021

کشور سازنده: اسپانیا

مدت زمان: 80 دقیقه

زمان پخش: جمعه 28 بهمن 1401 ساعت 18:20

 

**********

فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند»

فیلم روایتگر داستان زندگی روحانی جوانی به نام احمد است که با همسرش لیلا زندگی را به سختی و تنگدستی می‌گذرانند. احمد برای تأمین معاش خانواده، در کنار تحصیل در حوزه، به کار برق‌کشی ساختمان نیز اشتغال دارد و به همین خاطر بعضاً از سوی هم درس‌هایش مورد شماتت واقع می‌شود. در همین شرایط، همسرش حامله شده و پس از زایمان، آنها صاحب سه فرزند سه قلو می‌شوند. با وجود اینکه انتظار می‌رود با آمدن این سه فرزند، زندگی احمد و لیلا با مشکل و بحران مواجه شود، این اتفاق نیفتاده و در واقع به برکت تولد بچه‌ها، وضعیت زندگی آنها بهتر می‌شود.

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: حامد محمدی

تهیه کننده: منوچهر محمدی

بازیگران: جواد عزتی، نازنین بیاتی، رضا ناجی، الهام کردا، سعید آرمند، شبیر پرستار

ژانر: خانوادگی

سال تولید: 1392

کشور سازنده: ایران

مدت زمان: 78 دقیقه

زمان پخش: شنبه 29 بهمن 1401 ساعت 00:20 بامداد

 

آخرین اخبار

برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می رود ورود «غرغر خان» به باغ شادونه اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو حضور یک روانشناس در برنامه «ماه ترین پلاس» حضور بانویی کارآفرین و هنرمند در برنامه «کار خونه» بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط» داستان تولد پسر کوهستان در برنامه «پا به ماه» پخش مستند «نیمه شب 24 آوریل» از شبکه دو سیما «مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی» قدردانی مجلس شورای اسلامی از دست‌اندرکاران برنامه‌های قرآنی رسانه ملی «آقای قاضی» به شبکه دو می آید حضور بازیگری نام آشنا در «مدار بسته» امشب «اسلحه مادری» در شبکه دو روایت فانتزی از جنایات استعمار «مسعود فروتن» به مدار بسته شبکه دو می‌آید حضور یک جراح و متخصص اورولوژی در ماه‌ترین امروز معرفی موسسات ازدواج و سامانه های همسان گزینی در برنامه «بیا وسط» آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو «ماه ترین پلاس» مجله تخصصی بارداری از قاب شبکه دو «کار خونه» با حضور بانویی کارآفرین از استان اردبیل آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما پخش فیلم «هناس» از شبکه دو سیما ویژه برنامه «پاورقی» به مناسبت حمله مقتدرانه ایران به اسرائیل بررسی حملات پهبادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در شبکه دو بازگشت «مدار بسته» به آنتن شبکه دو سیما با حضور یک قهرمان کشتی «مشاور» به شبکه دو می‌آید بازدید رئیس رسانه ملی از برنامه «پناه» بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از برنامه «سحرنشینی» عید فطر از مامان بگو جشن عید سعید فطر با عیدانه طنز سید خندان در شبکه دو بازگشت «پاورقی» بعد از تعطیلات عید فطر «رستگاری» از نظر جلوه‌های ویژه اتفاقی خاص برای تلویزیون است چرا سحر و افطار شبکه دو «مادرانه» شد؟ نگاه ویژه «سحرنشینی» به صاحب شب‌ قدر است/ بیان صفات حضرت زهرا (س) فرهنگ‌سازی شاد و مفرح به دور از هرگونه پند و نصیحت در برنامه سفر بخیر «از مامان بگو»، دلگشا و روشنگرانه «امریکا» موضوع نهمین قسمت از «پاورقی نوروزی» ویژه برنامه لیالی قدر شبکه دو به میزبانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» سفر عاشقان مولا علی (ع) در شب‌های قدر به «کوی محبت» بررسی اخبار جعلی رسانه های معاند در «پاورقی نوروزی» قصه‌های شنیدنی مادران در تلویزیون ششمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «پهلوی» مهمانی ویژه «نَقل و نُقل» به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) پاورقی امشب با موضوع «اسرائیل» «سفر بخیر» از شبکه دو سیما پاورقی امشب با موضوع «درمان» بررسی باغ اروپا در برنامه پاورقی

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها