مشاهده خبر

فیلمهای سینمایی شبکه دو (5 و 6 اسفند)

فیلمهای سینمایی آخر هفته شبکه دو در هفته چهل و نهم سال اعلام شد.

فیلم سینمایی «معاف از مالیات»

فرد بارتل، مدیر یک شرکت تبلیغاتی است که برای فرار از پرداخت مالیات مدعی شده که شرکتش در منطقه‌ای فقیرنشین و معاف از مالیات واقع شده است. اداره مالیات متوجه خلاف او شده و او مجبور است بین پرداخت یک میلیون یورو جریمه و انتقال فوری شرکت به آدرس اصلی، یکی را انتخاب کند. فرد به سختی همکارانش را راضی کرده و همه با هم راهی این منطقه می‌شوند. آنها در این منطقه با چالش‌های مختلفی از جمله دزدی و زورگیری مواجه‌اند اما در عین حال با کمک نیروهایی که جذب کرده‌اند، موفق به گرفتن قراردادی بزرگ می‌شوند. فرد برای تولید محصولات این قرارداد،  نیاز یه پول زیادی دارد. بی‌بیش که سرکرده خلافکاران منطقه است و تحت تأثیر حرفهای فرد می‌خواهد دست از خلاف بردارد، پول مورد نیاز را به او قرض داده و با او شریک می‌شود. همه چیز به خوبی پیش می‌رود تا اینکه روز قبل از تحویل سفارشات، فرد یکی از کارمندان زورگیر خود به نام سدک را اخراج می‌کند و او هم برای انتقام انبار را خالی می‌نماید. تلاشهای فرد برای پس گرفتن سفارشات بی‌نتیجه می‌ماند و زمان تحویل کالا به پایان می‌رسد اما بی‌بیش و آدمهایش اجناس را پیدا کرده و با کمک تیم فرد، شبانه و دزدکی آنها را درون مغازه‌های سفارش دهنده قرار می‌دهند.

 

اطلاعات تکمیلی:

عنوان اصلی: Jusqu'ici tout va bien

کارگردان: محمد حمیدی

تهیه کننده: جیلس لیلوچه، مالیک بنتالها

ژانر: حادثه‌ای، طنز

سال تولید: 2019

کشور سازنده: فرانسه

مدت زمان: 84 دقیقه

زمان پخش: جمعه 5 اسفند 1401 ساعت 00:05 بامداد

 

**********

فیلم سینمایی «پینوکیو عامو سردار و رئیسعلی»

همایون پسر نوجوان دلواری، به عشق تصاحب جایزه برتر خاطره‌نویسی، عزم خود را برای تحقیق پیرامون شخصیت رئیسعلی دلواری جزم می‌کند. تحقیق تاریخیِ همایون، ما و او را به دنیای شاد، پرحادثه و فانتزی این فیلم می‌برد.

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: سیدرضا صافی

تهیه کننده: ناصر عنصری

بازیگران: حجت شورکی، حسین قفلی، جوهر تنگستانی، علی نیک فر، اصغر جوادی

ژانر: کودک و نوجوان

سال تولید: 1394

کشور سازنده: ایران

مدت زمان: 80 دقیقه

زمان پخش: جمعه 5 اسفند 1401 ساعت 8 صبح

 

**********

فیلم سینمایی «طوفان و تندباد»

آری پسر نوجوانی است که به تازگی توسط ماریا (یک قهرمان سوارکاری بازنشسته و همچنین مالک یک مرکز پرورش اسب) به فرزند خواندگی گرفته شده است. مرکز، اسب گران قیمت و سرکشی به نام تندباد دارد که تنها به آری و نوه ماریا، میکا سواری می‌دهد. میکا به سفری دور رفته است و آری و تندباد با هم تنها مانده‌اند. روزی سیرک اسب‌ها در نزدیکی مرکز آنها برگزار می‌شود. آری که برای تماشا رفته است متوجه می‌شود که اسب زیبایی که شباهت زیادی به تندباد دارد به علت کهولت سن دیگر قادر به ادامه نمایش نیست. نام این اسب طوفان است. آری تصمیم می‌گیرد تندباد را با طوفان جایگزین کند و به موقع هر دو را نجات دهد اما صاحب اسب که مردی دغل کار است متوجه این جا به جایی شده و با کلک اوراق هویت تندباد را از آری می‌گیرد. میکا که مدام خواب بد می‌بیند به خانه بازمی‌گردد و متوجه اشتباه بزرگ آری می‌شود. آنها ابتدا با هم دعوا می‌کنند اما در نهایت موفق می‌شوند تندباد و اوراق هویتش را پس بگیرند و طوفان که پدر تندباد است را نیز از دست صاحب سیرک نجات می‌دهند.

 

اطلاعات تکمیلی:

عنوان اصلی: Ostwind: The Great Hurrican

کارگردان: لِئا اشمیدبائر

تهیه کننده: سباستین نِت سیچ

بازیگران: لونا پایانو، هانا بینک، آمبر بونگارد

ژانر: خانوادگی، ماجرایی

سال تولید: 2021

کشور سازنده: آلمان

مدت زمان: 89 دقیقه

زمان پخش: جمعه 5 اسفند 1401 ساعت 18

 

**********

فیلم سینمایی «سکسکه»

خانم جوانی که مبتلا به سندروم سکسکه است، به عنوان معلم در یک مدرسه مشغول به کار می‌شود. دانش‌آموزان او که عموماً از قشر کم‌درآمد و فقیر هستند چندان تمایلی به درس خواندن ندارند، اما در نهایت دانش‌آموزان این کلاس، با روش‌های خلاقانه معلمشان موفق می شوند از کلاس‌های دیگری که بچههای مرفهی دارند، عملکرد بهتری داشته باشند.

 

اطلاعات تکمیلی:

عنوان اصلی: Hichki

کارگردان: مالهوترا سیدارت

تهیه کننده: هِتوی کاریا

بازیگران: رانی موکرجی، حسین دالال، روهیت ساراف

ژانر: طنز، درام اجتماعی

سال تولید: 2018

کشور سازنده: هندوستان

مدت زمان: 87 دقیقه

زمان پخش: شنبه 6 اسفند 1401 ساعت 00:20 بامداد

 

آخرین اخبار

برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می رود ورود «غرغر خان» به باغ شادونه اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو حضور یک روانشناس در برنامه «ماه ترین پلاس» حضور بانویی کارآفرین و هنرمند در برنامه «کار خونه» بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط» داستان تولد پسر کوهستان در برنامه «پا به ماه» پخش مستند «نیمه شب 24 آوریل» از شبکه دو سیما «مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی» قدردانی مجلس شورای اسلامی از دست‌اندرکاران برنامه‌های قرآنی رسانه ملی «آقای قاضی» به شبکه دو می آید حضور بازیگری نام آشنا در «مدار بسته» امشب «اسلحه مادری» در شبکه دو روایت فانتزی از جنایات استعمار «مسعود فروتن» به مدار بسته شبکه دو می‌آید حضور یک جراح و متخصص اورولوژی در ماه‌ترین امروز معرفی موسسات ازدواج و سامانه های همسان گزینی در برنامه «بیا وسط» آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو «ماه ترین پلاس» مجله تخصصی بارداری از قاب شبکه دو «کار خونه» با حضور بانویی کارآفرین از استان اردبیل آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما پخش فیلم «هناس» از شبکه دو سیما ویژه برنامه «پاورقی» به مناسبت حمله مقتدرانه ایران به اسرائیل بررسی حملات پهبادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در شبکه دو بازگشت «مدار بسته» به آنتن شبکه دو سیما با حضور یک قهرمان کشتی «مشاور» به شبکه دو می‌آید بازدید رئیس رسانه ملی از برنامه «پناه» بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از برنامه «سحرنشینی» عید فطر از مامان بگو جشن عید سعید فطر با عیدانه طنز سید خندان در شبکه دو بازگشت «پاورقی» بعد از تعطیلات عید فطر «رستگاری» از نظر جلوه‌های ویژه اتفاقی خاص برای تلویزیون است چرا سحر و افطار شبکه دو «مادرانه» شد؟ نگاه ویژه «سحرنشینی» به صاحب شب‌ قدر است/ بیان صفات حضرت زهرا (س) فرهنگ‌سازی شاد و مفرح به دور از هرگونه پند و نصیحت در برنامه سفر بخیر «از مامان بگو»، دلگشا و روشنگرانه «امریکا» موضوع نهمین قسمت از «پاورقی نوروزی» ویژه برنامه لیالی قدر شبکه دو به میزبانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» سفر عاشقان مولا علی (ع) در شب‌های قدر به «کوی محبت» بررسی اخبار جعلی رسانه های معاند در «پاورقی نوروزی» قصه‌های شنیدنی مادران در تلویزیون ششمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «پهلوی» مهمانی ویژه «نَقل و نُقل» به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) پاورقی امشب با موضوع «اسرائیل» «سفر بخیر» از شبکه دو سیما پاورقی امشب با موضوع «درمان» بررسی باغ اروپا در برنامه پاورقی

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها