مشاهده خبر

فیلمهای سینمایی شبکه دو در روزهای 22 و 23 اردیبهشت

فیلمهای سینمایی شبکه دو در روزهای 22 و 23 اردیبهشت 1402 اعلام شد.

فیلم سینمایی «حق سکوت»

طلبه جوانی به نام میر هاشم، در اثر مشکلات مالی تحت فشار زیادی است. او خانه‌ای را خریداری کرده ولی در پرداخت اقساط آن دچار مشکل شده است، از سوی دیگر همسرش نیز به همین دلیل با او دچار اختلافات جدی شده و به همراه کودک خردسالشان به خانه پدرش رفته است. او که از سوی طلبکاران نیز تحت تعقیب است، به امید اینکه درآمدی کسب نماید برای ارائه منبر و سخنرانی به روستایی می‌رود، اما یکی از طلبکاران به دنبالش رفته و در روستا با داد و بیداد از او می‌خواهد طلبش را بدهد. در نهایت و پس از اتفاقات مختلف، میرهاشم به این نتیجه می‌رسد بهترین کار فروش خانه، پرداخت دین طلبکاران و بازگرداندن همسر و فرزندش به زندگی مشترک است.

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: محمدهادی نائیجی

تهیه کننده: رضا میرکریمی

بازیگران: حسام محمودی، هوتن شکیبا، شیرین اسماعیلی، خسرو شهراز

ژانر: خانوادگی، معناگرا

سال تولید: 1392

کشور سازنده: ایران

مدت زمان: 70 دقیقه

زمان پخش: جمعه 22 اردیبهشت 1402 ساعت 00:15 بامداد

 

**********

فیلم سینمایی «ماهی فضانورد»

ماهی فضانورد، ماهی‌ای است که کت و شلواری آبی به تن دارد و برای حل معماها در خشکی سفر می‌کند. او در این داستان نحوه محافظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد. این ماهی در لباس فضایی که شبیه به دنده معکوس است، می‌تواند پرواز کند و بیرون از آب نفس بکشد. او یک مأمور مخفی است که به همراه دوستانش مارینا و زیک اسرار رخ داده در پارک درختان خندان را کشف می‌کنند و با کمک یک توپ چند رنگ اسرارآمیز حاوی سرنخ‌های حیاتی برای مأموریت، می‌توانند معماها را حل کنند.

 

اطلاعات تکمیلی:

عنوان اصلی: Fishtronaut

کارگردان: کلیکا کاتوندا، کیکو میستروریگو، روریگو ایبا

تهیه کننده: پاول کادیوکس

ژانر: کودک و نوجوان

سال تولید: 2009

کشور سازنده: برزیل، کانادا

مدت زمان: 72 دقیقه

زمان پخش: جمعه 22 اردیبهشت 1402 ساعت 8 صبح

 

**********

فیلم سینمایی «ستاره لورا»

لورا دختربچه‌ای است که خانواده‌اش به تازگی به محله جدیدی نقل مکان کرده‌اند. او برادر کوچکتری نیز دارد که معمولاً با یکدیگر به بازی مشغولند. آنها به دلیل غریبه بودن، هنوز موفق به برقراری ارتباط دوستانه و خوبی با دیگر بچه‌های محل نشده‌اند و بعضاً از سوی آنها مورد اذیت قرار می‌گیرند. در این بین شبی یک ستاره نورانی از آسمان به زمین می‌افند و لورا آن را در پارک کنار خانه پیدا کرده و با خود به اتاقش می‌برد. از آنجا که بین این ستاره و لورا دوستی شکل گرفته، او تمایلی به بازگرداندن ستاره به آسمان ندارد، اما در نهایت و با کمک پسر بچه همسایه که تا پیش از این رابطه دوستانه‌ای با هم نداشتند، ستاره را به آسمان بازمی‌گرداند و از همین طریق رابطه او و برادرش با دیگر بچه‌های محل بهتر می‌شود.

 

اطلاعات تکمیلی:

عنوان اصلی: Laura's Star

کارگردان: جویا تومه

تهیه کننده: جوناس پاتهوف

بازیگران: امیلیا کوالسکی، لوئیس هِیر، لودویگ ترپه

ژانر: کودک و نوجوان، فانتزی

سال تولید: 2021

کشور سازنده: آلمان

مدت زمان: 79 دقیقه

زمان پخش: جمعه 22 اردیبهشت 1402 ساعت 18:05

 

**********

فیلم سینمایی «پرونده سرقت»

داستان این فیلم در مورد سه دوست میانسال است که در بحران شدید مالی به سر می‌برند و دیگر نمی‌توانند از پس هزینه‌های زندگی برآیند. به همین دلیل نقشه‌ای می‌کشند تا به یکی از بانک‌های بزرگ شهر دستبرد بزنند که در این میان اتفاقات جالب و خنده‌داری به وقوع می‌پیوندد.

 

اطلاعات تکمیلی:

عنوان اصلی: Going In Style

کارگردان: زک برف

تهیه کننده: دونالد دی لاین

بازیگران: مورگان فریمن، مایکل کین، آلن آرکین، آن مارگارت

ژانر: ماجرایی، طنز

سال تولید: 2017

کشور سازنده: آمریکا

مدت زمان: 96 دقیقه

زمان پخش: شنبه 23 اردیبهشت 1402 ساعت 00:15 بامداد

 

آخرین اخبار

«امریکا» موضوع نهمین قسمت از «پاورقی نوروزی» ویژه برنامه لیالی قدر شبکه دو به میزبانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» سفر عاشقان مولا علی (ع) در شب‌های قدر به «کوی محبت» بررسی اخبار جعلی رسانه های معاند در «پاورقی نوروزی» قصه‌های شنیدنی مادران در تلویزیون ششمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «پهلوی» مهمانی ویژه «نَقل و نُقل» به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) پاورقی امشب با موضوع «اسرائیل» «سفر بخیر» از شبکه دو سیما پاورقی امشب با موضوع «درمان» بررسی باغ اروپا در برنامه پاورقی «غربزدگی» در برنامه پاورقی «براندازی» در برنامه پاورقی پیام نوروزی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ اطلاعات و زمان پخش جشنواره فیلمهای سینمایی نوروزی شبکه دو جشنواره فیلم‌های سینمایی شبکه دو در نوروز 1403 سیدخندان پربازخوردترین برنامه در بین برنامه های پربازخورد سیما لیگ بازی‌های الکترونیک در «کافه بازی» نوروزی طنازی «پاورقی» در ایام نوروز در شبکه دو سیما «کامران تفتی» با «هموطنز» به شبکه دو می‌آید شب‌های ماه مبارک رمضان «از مامان بگو» دورهمی صمیمانه «شب عیدی» در شبکه دو بازگشت «محمد علیزاده» به تلویزیون با تیتراژ «پناه» بیش از 15 ویژه برنامه؛ تدارک ویژه شبکه دو سیما برای ماه مبارک رمضان و ایام نوروز رقابت هنرمندان در مسابقه «شصتادیا» ویژه برنامه های گروه معارف اسلامی شبکه دو سیما به مناسبت ماه مبارک رمضان آغاز پخش برنامه «پناه» از شبکه دو سیما «مدار بسته» امشب با حضور «رضا بنفشه خواه» «اقبال واحدی» به مدار بسته شبکه دو می‌آید «سحر نشینی» در شبکه دو سیما «خاله‌ شادونه» چهرۀ سال فضای مجازی ایران شد «کار خونه» با حضور بانویی کارآفرین از استان قم فیلم‌های سینمایی شبکه دو در 17 و 18 اسفند حضور معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در برنامه «بیا وسط» بانویی کارآفرین از استان سمنان در «کار خونه» این هفته «ماه‌ترین» امروز با حضور متخصص کودکان تغییرات در جدول پخش شبکه دو طراحی لوگوی «پناه» توسط خطاط ضریح مطهر امام رضا(ع) «ماه‌ترین» امروز همراه شما با حضور یک جراح همزمان با آغاز ماه رمضان؛ «رستگاری» به شبکه دو می آید بررسی دیابت بارداری در «ماه‌ترین» امروز حضور یک قهرمان کشتی در «مدار بسته» امشب بررسی دیابت در بارداری با حضور یک کارشناس تغذیه ماه ترین امروز با حضور یک متخصص ژنتیک تقدیر رئیس رسانه ملی از عوامل برنامه ایام و پخش شبکه دو سیمای انتخابات با ویژه برنامه «ایام» از شبکه دو فیلم‌های سینمایی شبکه دو در 11 اسفند بررسی تاثیر زنان در حکمرانی در برنامه «خط سوم» پاسخی به چالش‌های مادرانه در «ماه ترین» امروز

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها