مشاهده خبر

فیلمهای سینمایی شبکه دو در روزهای 13 و 14 مرداد

اطلاعات فیلمهای سینمایی شبکه دو در هفته بیستم سال اعلام شد.

فیلم سینمایی «تک تیرانداز»

این فیلم گوشه‌ای از حماسه‌آفرینی‌های شهید عبدالرسول زرین، تک تیرانداز زیردست ایرانی در سالهای دفاع مقدس را نشان می‌دهد. این شهید بزرگوار، تا پیش از شهادت در اسفند ماه 1362، با مهارت بالایی که در تک تیراندازی داشت، کابوسی در جبهه‌های دفاع مقدس برای مزدوران بعثی بود. عبدالرسول زرین در مرحله دوم عملیات خیبر، با آتش توپخانه دشمن به شهادت می‌رسد.

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: علی غفاری

تهیه کننده: ابراهیم اصغری

بازیگران: کامبیز دیرباز، امیررضا دلاوری، علیرضا کمالی

ژانر: دفاع مقدس، زندگینامه

سال تولید: 1399

کشور سازنده: ایران

مدت زمان: 105 دقیقه

زمان پخش: جمعه 13 مرداد 1402 ساعت 00:10 بامداد

 

**********

فیلم سینمایی «بهشت اردک­‌ها»

کتی دختر بچه‌ای است که پدرش، مسئولیت نگهداری از او را به عهده دارد. او صبح روز تولدش از پدرش تخم یک جوجه اردک هدیه می‌گیرد. در حالیکه پدرش به او سپرده است که زمان تولد جوجه اردک در کنارش باشد، اما کتی به جشن تولد دوستش مارگو می‌رود و جوجه اردک را به او می‌دهد. از طرفی خانواده مارگو به او اجازه نمی‌دهند از جوجه اردک نگهداری کند. از آنجایی که جوجه اردک توانایی شنا کردن ندارد، کتی و مارگو تصمیم می‌گیرند برای کمک کردن به او، جوجه را به مزرعه اردک‌ها برده و برای او مادری پیدا کنند که شنا کردن را به او بیاموزد.

 

اطلاعات تکمیلی:

عنوان اصلی: Les Oiseaux de Passage

کارگردان: اولیور رینگر

تهیه کنندگان: وس رینگر، آنتونینه سیمکاین

بازیگران: کلاریس جروروسکی، لیا وارنی، الین ایلوی

ژانر: کودک و نوجوان

سال تولید: 2015

کشور سازنده: کانادا

مدت زمان: 81 دقیقه

زمان پخش: جمعه 13 مرداد 1402 ساعت 8:25 صبح

 

**********

فیلم سینمایی «سال­های مشروطه»

یکی از مهمترین تحولات اجتماعی و سیاسی ایران در تاریخ معاصر، جنبش مشروطه و به ثمر رسیدن آن در سالهای پایانی حکومت مظفرالدین شاه قاجار است. با توجه به مناسبت سالروز مشروطه (14 مرداد) قسمتهایی از این مجموعه که به موضوع جنبش مشروطه مربوط می‌شود به نمایش درخواهد آمد.

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: محمدرضا ورزی

تهیه کننده: علی لدنی

بازیگران: اکبر عبدی، امیر دژاکام، شهرام عبدلی، جمشید جهانزاده، محمد مطیع، محمدرضا شریفی نیا، رضا رویگری، تینا پاکروان

ژانر: تاریخی، زندگینامه

سال تولید: 1388

کشور سازنده: ایران

مدت زمان: 120 دقیقه

زمان پخش: شنبه 14 مرداد 1402 ساعت 00:10 بامداد

 

آخرین اخبار

«پولشویی» در مدار بسته امشب حضور دکتر «حسین خیراندیش» در «مدار بسته» شبکه دو روایتی از برگزاری کنفرانس افق نو «در مرز غبارآلود» «امتحان نهایی» در شبکه دو سیما گویندگان پادکست «همزن» با «بسته پیشنهادی» به شبکه دو می‌آیند برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می رود ورود «غرغر خان» به باغ شادونه اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو حضور یک روانشناس در برنامه «ماه ترین پلاس» حضور بانویی کارآفرین و هنرمند در برنامه «کار خونه» بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط» داستان تولد پسر کوهستان در برنامه «پا به ماه» پخش مستند «نیمه شب 24 آوریل» از شبکه دو سیما «مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی» قدردانی مجلس شورای اسلامی از دست‌اندرکاران برنامه‌های قرآنی رسانه ملی «آقای قاضی» به شبکه دو می آید حضور بازیگری نام آشنا در «مدار بسته» امشب «اسلحه مادری» در شبکه دو روایت فانتزی از جنایات استعمار «مسعود فروتن» به مدار بسته شبکه دو می‌آید حضور یک جراح و متخصص اورولوژی در ماه‌ترین امروز معرفی موسسات ازدواج و سامانه های همسان گزینی در برنامه «بیا وسط» آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو «ماه ترین پلاس» مجله تخصصی بارداری از قاب شبکه دو «کار خونه» با حضور بانویی کارآفرین از استان اردبیل آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما پخش فیلم «هناس» از شبکه دو سیما ویژه برنامه «پاورقی» به مناسبت حمله مقتدرانه ایران به اسرائیل بررسی حملات پهبادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در شبکه دو بازگشت «مدار بسته» به آنتن شبکه دو سیما با حضور یک قهرمان کشتی «مشاور» به شبکه دو می‌آید بازدید رئیس رسانه ملی از برنامه «پناه» بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از برنامه «سحرنشینی» عید فطر از مامان بگو جشن عید سعید فطر با عیدانه طنز سید خندان در شبکه دو بازگشت «پاورقی» بعد از تعطیلات عید فطر «رستگاری» از نظر جلوه‌های ویژه اتفاقی خاص برای تلویزیون است چرا سحر و افطار شبکه دو «مادرانه» شد؟ نگاه ویژه «سحرنشینی» به صاحب شب‌ قدر است/ بیان صفات حضرت زهرا (س) فرهنگ‌سازی شاد و مفرح به دور از هرگونه پند و نصیحت در برنامه سفر بخیر «از مامان بگو»، دلگشا و روشنگرانه «امریکا» موضوع نهمین قسمت از «پاورقی نوروزی» ویژه برنامه لیالی قدر شبکه دو به میزبانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» سفر عاشقان مولا علی (ع) در شب‌های قدر به «کوی محبت» بررسی اخبار جعلی رسانه های معاند در «پاورقی نوروزی» قصه‌های شنیدنی مادران در تلویزیون ششمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «پهلوی»

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها