مشاهده خبر

مروری بر خاطرات خواهر شهیدان مدافع حرم و مدافع امنیت در «چند روایت معتبر»

برنامه «چند روایت معتبر» پنجشنبه 26 مرداد با موضوع «خواهران شهید» و حضور پنج خواهر شهید، روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه دو سیما؛ چهاردهمین قسمت برنامه «چند روایت معتبر» میزبان خواهران شهدایی خواهد بود که برادرشان جزو شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع امنیت بودند.

در این برنامه با خواهر شهیدان مدافع حرم (احمد اعطایی و مصطفی نبی‌لو) و همچنین خواهر شهیدان مدافع امنیت (محمدمهدی رضوان و روح‌الله عجمیان) گفت‌وگو می‌شود.

مهمان ویژه این قسمت از برنامه، خواهر شهید مدافع حرم مجید قربانخانی است که  30 خرداد امسال همزمان با سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت زهرا(س)، خطبه عقدش توسط رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) قرائت شد.

پاسدار شهید مدافع حرم «احمد اعطایی» متولد 1364 و ساکن محله فلاح تهران بود که مهندسی برق می‌خواند. او داوطلبانه برای دفاع از حرم عقیله بنی هاشم و مردم مظلوم سوریه، راهی آن دیار شد و در 21 آبان ماه 1394 همزمان با آخرین روز محرم به شهادت رسید.

شهید مدافع حرم «مصطفی نبی‌لو» متولد سال 1345 و از رزمندگان دوران دفاع مقدس بود که در چهارمین دوره اعزام به سوریه توسط تک‌تیراندازان تکفیری در لاذقیه به شهادت رسید. او به‌ عنوان مستشار نظامی، مسئولیت محور مهندسی رزمی در بخشی از جبهه سوریه را به‌ عهده داشت.

شهید بسیجی مدافع امنیت «محمدمهدی رضوان» متولد 1379 جوان‌ترین شهید مدافع امنیت است که در حال گشت عملیاتی ایست و بازرسی به منظور مقابله با جرائم و مفاسد اجتماعی و تأمین امنیت اخلاقی، به دلیل شدت جراحات و آسیب‌دیدگی زیاد به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید «سید روح‌الله عجمیان» متولد 1373 از بسیجیان حوزه 417 کمالشهر کرج در جریان اغتشاشات و ناامنی‌های آزاد راه کرج-قزوین در محدوده بهشت سکینه(س) کرج با ضربات چاقوی اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بسیجی شهید «مجید قربانخانی» متولد 1369 پس از حضور در هیأت شهید مدافع حرم مرتضی کریمی، دچار تحولی اساسی شد و سال 1394 در خان‌طومان حلب سوریه به شهادت رسید و پیکرش پس از سه سال توسط گروههای تفحص، کشف شد و به کشور بازگشت.

برنامه «چند روایت معتبر» کاری از گروه اجتماعی و اقتصاد شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدهادی خفاجی است که تاکنون 13 قسمت از فصل دوم آن با عناوین «شاعران آئینی»، «مداحان نوجوان»، «هیأت خاص»، «بانوان ورزشکار»، «مشاغل اقلام محرمی»، «گروههای جهادی»، «خبرنگاران»، «معماران حرم»، «اشقیاخوان‌ها»، «هنرمندان عاشورایی»، «زندگی با داعش»، «فعالان قرآنی» و «آزادگان» از شبکه دو پخش شده است.

چهاردهمین قسمت «چند روایت معتبر» با موضوع «خواهران شهیدان»، پنجشنبه 26 مرداد ساعت 22:10 روانه آنتن شبکه دو می‌شود و بازپخش آن روز بعد ساعت 17:45 خواهد بود.


آخرین اخبار

حضور دکتر «حسین خیراندیش» در «مدار بسته» شبکه دو روایتی از برگزاری کنفرانس افق نو «در مرز غبارآلود» «امتحان نهایی» در شبکه دو سیما گویندگان پادکست «همزن» با «بسته پیشنهادی» به شبکه دو می‌آیند برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می رود ورود «غرغر خان» به باغ شادونه اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو حضور یک روانشناس در برنامه «ماه ترین پلاس» حضور بانویی کارآفرین و هنرمند در برنامه «کار خونه» بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط» داستان تولد پسر کوهستان در برنامه «پا به ماه» پخش مستند «نیمه شب 24 آوریل» از شبکه دو سیما «مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی» قدردانی مجلس شورای اسلامی از دست‌اندرکاران برنامه‌های قرآنی رسانه ملی «آقای قاضی» به شبکه دو می آید حضور بازیگری نام آشنا در «مدار بسته» امشب «اسلحه مادری» در شبکه دو روایت فانتزی از جنایات استعمار «مسعود فروتن» به مدار بسته شبکه دو می‌آید حضور یک جراح و متخصص اورولوژی در ماه‌ترین امروز معرفی موسسات ازدواج و سامانه های همسان گزینی در برنامه «بیا وسط» آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو «ماه ترین پلاس» مجله تخصصی بارداری از قاب شبکه دو «کار خونه» با حضور بانویی کارآفرین از استان اردبیل آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما پخش فیلم «هناس» از شبکه دو سیما ویژه برنامه «پاورقی» به مناسبت حمله مقتدرانه ایران به اسرائیل بررسی حملات پهبادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در شبکه دو بازگشت «مدار بسته» به آنتن شبکه دو سیما با حضور یک قهرمان کشتی «مشاور» به شبکه دو می‌آید بازدید رئیس رسانه ملی از برنامه «پناه» بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از برنامه «سحرنشینی» عید فطر از مامان بگو جشن عید سعید فطر با عیدانه طنز سید خندان در شبکه دو بازگشت «پاورقی» بعد از تعطیلات عید فطر «رستگاری» از نظر جلوه‌های ویژه اتفاقی خاص برای تلویزیون است چرا سحر و افطار شبکه دو «مادرانه» شد؟ نگاه ویژه «سحرنشینی» به صاحب شب‌ قدر است/ بیان صفات حضرت زهرا (س) فرهنگ‌سازی شاد و مفرح به دور از هرگونه پند و نصیحت در برنامه سفر بخیر «از مامان بگو»، دلگشا و روشنگرانه «امریکا» موضوع نهمین قسمت از «پاورقی نوروزی» ویژه برنامه لیالی قدر شبکه دو به میزبانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» سفر عاشقان مولا علی (ع) در شب‌های قدر به «کوی محبت» بررسی اخبار جعلی رسانه های معاند در «پاورقی نوروزی» قصه‌های شنیدنی مادران در تلویزیون ششمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «پهلوی» مهمانی ویژه «نَقل و نُقل» به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع)

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها