مشاهده خبر

فیلمهای سینمایی شبکه دو در روزهای 23 تا 25 شهریور

اطلاعات و اسامی فیلمهای سینمایی هفته بیست و ششم سال 1402 اعلام شد.

فیلم سینمایی «درد زیبا»

آلینا و رزلان زن و شوهری خوشبخت هستند که همراه پسرشان دانیال زندگی می‌کنند. آنها زندگی آرامی دارند تا آنکه آلینا به رفتارهای عجیب پسر کوچکش دقت کرده و پس از مراجعه به متخصص متوجه می‌شود که پسرش مبتلا به اوتیسم است. آلینا با مراجعه به متخصصان مختلف، برای بهبود پسرش تلاش می‌کند، اما رزلان که نمی‌تواند با این مسئله کنار بیاید شروع به پرخاش با آلینا و دانیال می‌کند. آلینا در اثر حادثه‌ای از دنیا می‌رود و رزلان مجبور می‌شود با دانیال کنار بیاید و این موضوع باعث می‌شود که او کم کم بیماری پسرش را بپذیرد و برای آموزش او راهی کوآلالامپور شود. پس از چند سال رزلان دانیال را در مدرسه شنا ثبت‌نام می‌کند و دانیال نیز با علاقه زیاد، شروع به تمرین می کند و در نهایت در مسابقات شنا شرکت می‌کند.

 

اطلاعات تکمیلی:

عنوان اصلی: Beautiful Pain

کارگردان: تونکو مونا ریزا

تهیه کننده: حریت سولانگ

بازیگران: هَریس حَذیک، ایذی ریف

ژانر: خانوادگی

سال تولید: 2016

کشور سازنده: مالزی

مدت زمان: 99 دقیقه

زمان پخش: پنجشنبه 23 شهریور 1402 ساعت 08:10 صبح

 

**********

فیلم سینمایی «هر شب تنهایی»

عطيه نويسنده و مجری يك برنامه خانوادگی راديوست. او هر روز به سؤالات شنوندگان اين برنامه پاسخ می‌دهد و به آنها توصيه می‌كند با همسرشان چگونه باشند تا زندگي زناشويی بهتری داشته باشند. عطيه به شهر مقدس مشهد آمده است، اما او درگير مناسبات خود و همسرش می‌باشد. او بیماری‌ای دارد که چند ماه قبل پدرش به واسطه همین بیماری از دنیا رفته است و نگران است که تن به عمل جراحی بدهد و نقص عضو شود یا بمیرد. عطیه اعتقادی به معجزه ندارد و در حرم امام رضا(ع) سرگردان است. در همین بین به کودکی برخورد می‌کند که گم شده و نمی‌تواند او را از خود جدا کند و به محل افراد گمشده بسپارد. ارتباط عطیه با این کودک که اتفاقاً زبان او را نیز متوجه نمی‌شود، باعث متحول شدن او از درون شده و امید به زندگی پیدا می‌کند.

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: رسول صدرعاملی

تهیه کننده: سیدکمال طباطبایی

بازیگران: ليلا حاتمی، حامد بهداد، مرجان قره‌جه، محسن كريمی 

ژانر: خانوادگی، معناگرا

سال تولید: 1386

کشور سازنده: ایران

مدت زمان: 90 دقیقه

زمان پخش: پنجشنبه 23 شهریور 1402 ساعت 24

 

**********

انیمیشن «در مسیر باران»

این انیمیشن داستان زندگی فردی به نام ریان است که به نیت ملاقات با امام رضا(ع) راهی سفر می‌شود و در این مسیر با ماجراهای مختلفی روبرو می‌شود. در نهایت او به شهر «مرو» رسیده و به زیارت مولایش نائل می‌گردد.

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: حامد کاتبی

تهیه کننده: مریم چوپان‌زاده

ژانر: زندگینامه، مذهبی

سال تولید: 1395

کشور سازنده: ایران

مدت زمان: 80 دقیقه

زمان پخش: جمعه 24 شهریور 1402 ساعت 8:10 صبح

 

**********

فیلم سینمایی «دِین»

سهراب و سعید، دو برادر هستند که پس از سالها برای دیدن خانه آبا و اجدادی به روستای مادری سفر کرده‌اند. آنها در ظاهر برای دیدن یک مراسم نذری به آنجا می‌روند، اما در واقع به دنبال یک کیف پر از پول و جواهرات هستند که پدرشان پیش از مرگ به آنها گفته در انبار هیزم خانه مادربزرگشان مخفی کرده است. آنها با رسیدن به روستا با مردی به نام حاج اکبر آشنا می‌شوند که نسبت فامیلی دوری با آنها دارد و به همراه دخترش سلما قهوه‌خانه‌ای را اداره می‌کند. سهراب و سعید با رسیدن به روستا متوجه می‌شوند اهالی نظر خوبی نسبت به آنها ندارند و به نوعی از پدرشان کینهای به دل دارند، چرا که معتقدند پدرشان سالها پیش پول‌هایی که مردم برای بازسازی امامزاده داده بودند را دزدیده و به تهران رفته و...

 

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: سهیل مینایی

تهیه کننده: سهیل مینایی

بازیگران: سیدجواد هاشمی، رامین راستاد، شهروز ابراهیمی، نازیلا فرخی

ژانر: خانوادگی

سال تولید: 1400

کشور سازنده: ایران

مدت زمان: 87 دقیقه

زمان پخش: جمعه 24 شهریور 1402 ساعت 17:45

 

**********

فیلم سینمایی «آسمان هشتم»

خالده زنی باکویی است که همراه با پسرش قربان و دختر ناشنوایش زلفیه به مشهد سفر می‌کنند تا ناراحتی قلبی قربان مداوا شود. سکته قلبی قربان، باعث بستری شدنش در بیمارستان می‌شود. رحمت که دانشجوی پزشکی است به آنها در ترجمه زبان و تأمین هزینه بیمارستان کمک می‌کند. رحمت که به مهاجران و پناهندگان فقیر و بیمار افغانی نزدیک مرز نیز کمک می‌کند، در مسیر سفر به مرز مورد حمله قاچاقچیان قرار می‌گیرد و از شدت جراحت به کما می‌رود و در همان بیمارستانی که قربان به سر می‌برد، بستری می‌شود. پدر رحمت، رحمان که خادم حرم امام رضا(ع) است،‌ در حین حضور در بیمارستان، با خالده و خانواده‌اش آشنا می‌شود و به تدریج متوجه کمک‌های رحمت به آنها می‌شود. آنها همگی به حرم می‌روند و درخواست شفا برای پسرانشان می‌کنند اما تیم پزشکان به رحمان اطلاع می‌دهد که امیدی به بهبود رحمت نیست و...

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: حسن نجفی

تهیه کننده: جمال شورجه

بازیگران: محمد کاسبی، رحیم نوروزی، خالده قلی آوا

ژانر: مذهبی، خانوادگی

سال تولید: 1389

کشور سازنده: ایران

مدت زمان: 80 دقیقه

زمان پخش: جمعه 24 شهریور 1402 ساعت 24

 

**********

فیلم سینمایی «تپش»

نعیم مرد جوانی است که به تازگی برادرش را در یک سانحه از دست داده است. کادر درمانی بیمارستان از نعیم می‌خواهند رضایت دهد تا اعضای برادر مرحومش را به بیماران نیازمند اهدا کند. در این بین نعیم با مردی به نام سربندی، مدیر کارخانه‌ای که در آن کار می‌کند دچار اختلاف شده و به زندان می‌افتد. از طرف دیگر سربندی پسر نوجوانی دارد که به بیماری قلبی مبتلاست و در انتظار پیدا شدن یک اهدا کننده است. سربندی که درمی‌یابد اهدا کننده برادر مرحوم نعیم است، از کرده خود پشیمان شده و نعیم هم با پیوند قلب برادرش به پسر سربندی موافقت می‌کند.

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: مهدی مسگران

تهیه کننده: ناصر روئین تن

بازیگران: حسام حصاری، میرطاهر مظلومی، ناصر روئین تن، مرجان علوی

ژانر: خانوادگی، معناگرا

سال تولید: 1400

کشور سازنده: ایران

مدت زمان: 75 دقیقه

زمان پخش: شنبه 25 شهریور 1402 ساعت 8 صبح

 

آخرین اخبار

حضور دکتر «حسین خیراندیش» در «مدار بسته» شبکه دو روایتی از برگزاری کنفرانس افق نو «در مرز غبارآلود» «امتحان نهایی» در شبکه دو سیما گویندگان پادکست «همزن» با «بسته پیشنهادی» به شبکه دو می‌آیند برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می رود ورود «غرغر خان» به باغ شادونه اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو حضور یک روانشناس در برنامه «ماه ترین پلاس» حضور بانویی کارآفرین و هنرمند در برنامه «کار خونه» بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط» داستان تولد پسر کوهستان در برنامه «پا به ماه» پخش مستند «نیمه شب 24 آوریل» از شبکه دو سیما «مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی» قدردانی مجلس شورای اسلامی از دست‌اندرکاران برنامه‌های قرآنی رسانه ملی «آقای قاضی» به شبکه دو می آید حضور بازیگری نام آشنا در «مدار بسته» امشب «اسلحه مادری» در شبکه دو روایت فانتزی از جنایات استعمار «مسعود فروتن» به مدار بسته شبکه دو می‌آید حضور یک جراح و متخصص اورولوژی در ماه‌ترین امروز معرفی موسسات ازدواج و سامانه های همسان گزینی در برنامه «بیا وسط» آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو «ماه ترین پلاس» مجله تخصصی بارداری از قاب شبکه دو «کار خونه» با حضور بانویی کارآفرین از استان اردبیل آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما پخش فیلم «هناس» از شبکه دو سیما ویژه برنامه «پاورقی» به مناسبت حمله مقتدرانه ایران به اسرائیل بررسی حملات پهبادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در شبکه دو بازگشت «مدار بسته» به آنتن شبکه دو سیما با حضور یک قهرمان کشتی «مشاور» به شبکه دو می‌آید بازدید رئیس رسانه ملی از برنامه «پناه» بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از برنامه «سحرنشینی» عید فطر از مامان بگو جشن عید سعید فطر با عیدانه طنز سید خندان در شبکه دو بازگشت «پاورقی» بعد از تعطیلات عید فطر «رستگاری» از نظر جلوه‌های ویژه اتفاقی خاص برای تلویزیون است چرا سحر و افطار شبکه دو «مادرانه» شد؟ نگاه ویژه «سحرنشینی» به صاحب شب‌ قدر است/ بیان صفات حضرت زهرا (س) فرهنگ‌سازی شاد و مفرح به دور از هرگونه پند و نصیحت در برنامه سفر بخیر «از مامان بگو»، دلگشا و روشنگرانه «امریکا» موضوع نهمین قسمت از «پاورقی نوروزی» ویژه برنامه لیالی قدر شبکه دو به میزبانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» سفر عاشقان مولا علی (ع) در شب‌های قدر به «کوی محبت» بررسی اخبار جعلی رسانه های معاند در «پاورقی نوروزی» قصه‌های شنیدنی مادران در تلویزیون ششمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «پهلوی» مهمانی ویژه «نَقل و نُقل» به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع)

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها