مشاهده خبر

ارتباط زنده برنامه «صبحانه ایرانی» با مدارس کشورمان همزمان با اولین روز بازگشایی مدارس

مجله صبحگاهی «صبحانه ایرانی» به مناسبت سالروز بازگشایی مدارس با پخش مراسم بازگشایی مدارس از دو شهر یاسوج و کرمانشاه، به استقبال این روز رفت.

به گزارش روابط عمومی شبکه دو سیما، مجله صبحگاهی «صبحانه ایرانی» در فصل سوم خود که همزمان با آغاز ماه ربیع‌الاول روانه آنتن شده است، امروز (اول مهر) به مناسبت سالروز بازگشایی مدارس به پخش مراسم زنگ صبحگاهی مدارس، خوانش سرود توسط دانش‌آموزان و... از دو شهر کشورمان پرداخت.

در این بخش از برنامه با اجرای المیرا شریفی مقدم و وحید رونقی، ارتباط زنده با دبستان شهدای مال امیری علیا شهرستان صحنه کرمانشاه برقرار شد که پس از پخش سرود جمهوری اسلامی ایران با نواخته شدن زنگ مدرسه، آغاز به کار رسمی این مدرسه به نمایش گذاشته شد و با سخنان یکی از مسئولان دبستان ادامه یافت. وی در ابتدا با نثار سلام و صلوات به ارواح طیبه 5000 شهید معلم و 36 هزار شهید دانش‌آموز، به روح پرفتوح امام راحل(ره) درود فرستاد و برای رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) آرزوی سلامتی کرد. همچنین برای خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران آرزوی توفیق نمود و در نهایت با اعلام آغاز به کار رسمی مدرسه در سال تحصیلی 1403- 1402 ضمن تبریک این روز و آغاز هفته دفاع مقدس، از دانش‌آموزان خواست با تلاش و کوشش و گامهای استوار خود، ایرانی قوی را در آینده رقم بزنند.

المیرا شریفی مقدم در بخش دیگری از برنامه به سراغ برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی دبیرستان دخترانه متوسطه اول فرزانگان یاسوج رفت و با پخش این مراسم بطور زنده، علاوه بر پخش مراسم این روز و خاطره‌بازی برای مخاطبانی که زمانی این ایام را گذرانده‌اند، نخستین روز مهر و شادی دانش‌آموزان را در این روز به نمایش گذاشتد.

تاکنون دو فصل از مجله صبحگاهی «صبحانه ایرانی» روانه آنتن شبکه دو شده است. فصل ابتدایی این برنامه از یکشنبه 15 آبان 1401 تا پایان سال هرروز ساعت 7 صبح پخش شده و فصل دوم آن از 2 اردیبهشت 1402 در قالب ویژه برنامه عید سعید فطر ساعت 9 صبح و بعد از آن، هرروز ساعت 7 صبح از آنتن این شبکه پخش شده بود.

این برنامه در فصل سوم خود علاوه بر میزهای قبلی همچون «تاریخ اسلام با حضور حجت‌الاسلام مهدی طباخیان»، «سلامت با حضور حکیم خیراندیش»، «ورزش با حضور مجید یحیایی»، شامل میزهای جدیدی همچون «خبر»، «تربیت فرزند»، «سواد مالی»، «مهارت»، «هوش اقتصادی»، «طب سنتی»، «صبحانه» و... نیز شده است. گفتنی است در فصل جدید برنامه، به میز «تربیت فرزند و ارتباط زوجین» و بخش «تازه‌های برنامه» بصورت مفصل‌تر پرداخته خواهد شد. همچنین در هویت بصری گرافیکی برنامه و زیرنویس‌ها تغییرات جدیدی اعمال شده است.

مجله صبحگاهی «صبحانه ایرانی» کاری از گروه اجتماعی اقتصاد شبکه دو سیماست که از یک میز اصلی با حضور مهمانان مختلف و چندین میز تخصصی با عناوین گوناگون بهره می برد و با نگاهی عمیق‌ به موضوعات مختلف سعی در بررسی تخصصی مباحث دارد. فصل سوم این برنامه به تهیه‌کنندگی امیرعلی آزادی، سردبیری ابوالقاسم رحمانی و اجرای المیرا شریفی مقدم، وحید رونقی، فاطمه افشاریان و مجید یحیایی از یکشنبه 26 شهریور ساعت 7 صبح روانه آنتن شده است و امروز (شنبه اول مهر) با پخش مراسم زنده از دو شهر کشورمان، آغاز بازگشایی مدارس را به دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان تبریک گفت.

 

آخرین اخبار

روایتی از برگزاری کنفرانس افق نو «در مرز غبارآلود» «امتحان نهایی» در شبکه دو سیما گویندگان پادکست «همزن» با «بسته پیشنهادی» به شبکه دو می‌آیند برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می رود ورود «غرغر خان» به باغ شادونه اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو حضور یک روانشناس در برنامه «ماه ترین پلاس» حضور بانویی کارآفرین و هنرمند در برنامه «کار خونه» بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط» داستان تولد پسر کوهستان در برنامه «پا به ماه» پخش مستند «نیمه شب 24 آوریل» از شبکه دو سیما «مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی» قدردانی مجلس شورای اسلامی از دست‌اندرکاران برنامه‌های قرآنی رسانه ملی «آقای قاضی» به شبکه دو می آید حضور بازیگری نام آشنا در «مدار بسته» امشب «اسلحه مادری» در شبکه دو روایت فانتزی از جنایات استعمار «مسعود فروتن» به مدار بسته شبکه دو می‌آید حضور یک جراح و متخصص اورولوژی در ماه‌ترین امروز معرفی موسسات ازدواج و سامانه های همسان گزینی در برنامه «بیا وسط» آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو «ماه ترین پلاس» مجله تخصصی بارداری از قاب شبکه دو «کار خونه» با حضور بانویی کارآفرین از استان اردبیل آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما پخش فیلم «هناس» از شبکه دو سیما ویژه برنامه «پاورقی» به مناسبت حمله مقتدرانه ایران به اسرائیل بررسی حملات پهبادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در شبکه دو بازگشت «مدار بسته» به آنتن شبکه دو سیما با حضور یک قهرمان کشتی «مشاور» به شبکه دو می‌آید بازدید رئیس رسانه ملی از برنامه «پناه» بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از برنامه «سحرنشینی» عید فطر از مامان بگو جشن عید سعید فطر با عیدانه طنز سید خندان در شبکه دو بازگشت «پاورقی» بعد از تعطیلات عید فطر «رستگاری» از نظر جلوه‌های ویژه اتفاقی خاص برای تلویزیون است چرا سحر و افطار شبکه دو «مادرانه» شد؟ نگاه ویژه «سحرنشینی» به صاحب شب‌ قدر است/ بیان صفات حضرت زهرا (س) فرهنگ‌سازی شاد و مفرح به دور از هرگونه پند و نصیحت در برنامه سفر بخیر «از مامان بگو»، دلگشا و روشنگرانه «امریکا» موضوع نهمین قسمت از «پاورقی نوروزی» ویژه برنامه لیالی قدر شبکه دو به میزبانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» سفر عاشقان مولا علی (ع) در شب‌های قدر به «کوی محبت» بررسی اخبار جعلی رسانه های معاند در «پاورقی نوروزی» قصه‌های شنیدنی مادران در تلویزیون ششمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «پهلوی» مهمانی ویژه «نَقل و نُقل» به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) پاورقی امشب با موضوع «اسرائیل»

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها