مشاهده خبر

فیلمهای سینمایی شبکه دو در روزهای 6 و 7 مهر

اسامی و اطلاعات فیلمهای سینمایی هفته بیست و هشتم سال 1402 اعلام شد.

فیلم سینمایی «مانده از آسمان»

این فیلم روایت‌کننده داستان سه زوج است که هر یک به دلایلی قصد سفر به مناطق جنگی به همراه کاروان راهیان نور را دارند.

روایت اول: ساغر زن جوانی است که برای آنکه شوهرش را مجبور به سفر به مناطق جنگی کند، بدون هماهنگی او با کاروان به راه افتاده. مرد جوان، فرزند شهیدی است که از پدرش برای تنها گذاشتنش عصبانی است و ساغر می‌خواهد او را پیش از به دنیا آمدن فرزندشان با پدر شهیدش آشتی دهد.

روایت دوم: نعیم پیرمردی است که فرزندانش را در جنگ و در مقابل چشمانش از دست داده است. او هر سال به همراه همسرش به مناطق جنگی می‌آید تا اندکی از دلتنگی‌هایش کم شود.

روایت سوم: مرتضی پسر جوانی است که در ستاد راهیان نور کار می‌کند و به دختر جوانی از مسافران که فرزند مردی جانباز است، علاقه‌مند شده و می‌خواهد از او خواستگاری کند اما حیا مانع شده و در نهایت از فرمانده‌اش کمک می‌گیرد. ستار پزشکی است که به علت آلزایمر حافظه‌اش را از دست داده و همسرش او را به مناطق جنگی آورده تا شاید حالش بهبود یابد. او مرتضی را با یکی از همکاران شهیدش اشتباه می‌گیرد و از او می‌خواهد خانم دکتر را برایش خواستگاری کند.

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: محمدرضا آهنج

تهیه کننده: محمدرضا شرف الدین

بازیگران: پژمان بازغی، ماه‌چهره خليلی، امير آقايی، آتنه فقيه‌نصيری

ژانر: خانوادگی

سال تولید: 1393

کشور سازنده: ایران

مدت زمان: 100 دقیقه

زمان پخش: پنجشنبه 6 مهر 1402 ساعت 23:45

 

**********

فیلم سینمایی «پناهگاه امن»

داستان این فیلم درخصوص یک مرکز ایستگاه آتش‌نشانی است. در حالی که رئیس منظم و جدی آن جیک کارسون در انتظار ترفیع شغلی است، در یک عملیات متهورانه سه کودک را از کلبه‌ای که آتش گرفته خارج می‌کند و ناچار می‌شود تا پیدا شدن والدینشان، آنها را در مرکز خود نگه دارد و بچه‌ها با شیطنتهایشان، نظم مرکز آتش‌نشانی را به هم می‌زنند. کارسون بعد از فرار آنها و پیدا کردنشان در جنگل، متوجه می‌شود که آنها به دروغ گفته‌اند که پدر و مادرشان در سفر هستند و در واقع والدینشان مرده‌اند و آنها نیز از مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست فرار کرده اند. آنها از کارسون خواهش می‌کنند تا بعد از برگزاری تولد زویی خواهر کوچکترشان، به مرکز بهزیستی تحویل داده شوند و کارسون نیز می پذیرد. از سوی دیگر کارسون همزمان با برگزاری جشن تولد با کمک بچه‌ها و همکارانش سعی می‌کند تا علاقه‌مندی خود را به زن مورد علاقه‌اش دکتر هیکس نشان دهد. در طی جشن تولد، مافوقِ کارسون برای بازرسی و نماینده بهزیستی  برای بردن بچه‌ها از راه می‌رسند. کارسون که دیگر دلبسته بچه‌ها شده، مانع بردن آنها می‌شود و تصمیم می‌گیرد که آنها را به فرزندی قبول کرده و با زن مورد علاقه‌اش ازدواج کند.

 

اطلاعات تکمیلی:

عنوان اصلی: Playing with fire

کارگردان: اندی فیکمن

تهیه‌کننده: تاد گارنر

بازیگران: جان سینا، کیگان میشل کی، جان لِگوئیزامو

ژانر: اجتماعی، طنز

سال تولید: 2019

کشور سازنده: آمریکا

مدت زمان: 82 دقیقه

زمان پخش: جمعه 7 مهر 1402 ساعت 08:15 صبح

 

**********

فیلم سینمایی «بازمانده»

دكتر سعيد به همراه همسرش لطيفه و نوزادشان فرهان در اين شهر زندگی می‌كنند. دكتر سعيد، شمعون (همسايه و همبازی يهودی دوران كودكی خود) را حين بمب گذاری در يك قطار می‌بيند اما مطلع كردن پليس، آغاز دردسرهای او و خانواده اش می‌شود. شمعون با تهديد از او می‌خواهد شهر را ترك كند اما سعيد امتناع می‌كند. صفيه (مادر سعيد) براي تشويق فرزندش به ترك شهر، به حيفا می‌آيد اما صبح روزی كه قرار است خانواده دكتر سعيد، شهر را ترك كنند، حيفا مورد تهاجم صهيونيست‌ها قرار می‌گيرد و از اين خانواده، تنها صفيه و فرهان زنده می‌مانند. خانه دكتر سعيد به زن و شوهری يهودی می‌رسد و آنها سرپرستی فرهان را كه در خانه تنها مانده، به عهده می‌گيرند. صفيه كه می‌خواهد تنها يادگار خانواده‌اش را حفظ كند، به عنوان دايه فرهان وارد خانواده يهودی می‌شود و...

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: سیف‌الله داد

تهیه‌کننده: منوچهر محمدی

بازیگران: سلما مصری، بسام كوسا، جمال سليمان، جيانا عيد، صباح بركات، علاء كوكش

ژانر: تاریخی، سیاسی

سال تولید: 1373

کشور سازنده: ایران، سوریه

مدت زمان: 120 دقیقه

زمان پخش: جمعه 7 مهر 1402 ساعت 23:50

 

آخرین اخبار

«پولشویی» در مدار بسته امشب حضور دکتر «حسین خیراندیش» در «مدار بسته» شبکه دو روایتی از برگزاری کنفرانس افق نو «در مرز غبارآلود» «امتحان نهایی» در شبکه دو سیما گویندگان پادکست «همزن» با «بسته پیشنهادی» به شبکه دو می‌آیند برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می رود ورود «غرغر خان» به باغ شادونه اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو حضور یک روانشناس در برنامه «ماه ترین پلاس» حضور بانویی کارآفرین و هنرمند در برنامه «کار خونه» بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط» داستان تولد پسر کوهستان در برنامه «پا به ماه» پخش مستند «نیمه شب 24 آوریل» از شبکه دو سیما «مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی» قدردانی مجلس شورای اسلامی از دست‌اندرکاران برنامه‌های قرآنی رسانه ملی «آقای قاضی» به شبکه دو می آید حضور بازیگری نام آشنا در «مدار بسته» امشب «اسلحه مادری» در شبکه دو روایت فانتزی از جنایات استعمار «مسعود فروتن» به مدار بسته شبکه دو می‌آید حضور یک جراح و متخصص اورولوژی در ماه‌ترین امروز معرفی موسسات ازدواج و سامانه های همسان گزینی در برنامه «بیا وسط» آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو «ماه ترین پلاس» مجله تخصصی بارداری از قاب شبکه دو «کار خونه» با حضور بانویی کارآفرین از استان اردبیل آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما پخش فیلم «هناس» از شبکه دو سیما ویژه برنامه «پاورقی» به مناسبت حمله مقتدرانه ایران به اسرائیل بررسی حملات پهبادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در شبکه دو بازگشت «مدار بسته» به آنتن شبکه دو سیما با حضور یک قهرمان کشتی «مشاور» به شبکه دو می‌آید بازدید رئیس رسانه ملی از برنامه «پناه» بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از برنامه «سحرنشینی» عید فطر از مامان بگو جشن عید سعید فطر با عیدانه طنز سید خندان در شبکه دو بازگشت «پاورقی» بعد از تعطیلات عید فطر «رستگاری» از نظر جلوه‌های ویژه اتفاقی خاص برای تلویزیون است چرا سحر و افطار شبکه دو «مادرانه» شد؟ نگاه ویژه «سحرنشینی» به صاحب شب‌ قدر است/ بیان صفات حضرت زهرا (س) فرهنگ‌سازی شاد و مفرح به دور از هرگونه پند و نصیحت در برنامه سفر بخیر «از مامان بگو»، دلگشا و روشنگرانه «امریکا» موضوع نهمین قسمت از «پاورقی نوروزی» ویژه برنامه لیالی قدر شبکه دو به میزبانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» سفر عاشقان مولا علی (ع) در شب‌های قدر به «کوی محبت» بررسی اخبار جعلی رسانه های معاند در «پاورقی نوروزی» قصه‌های شنیدنی مادران در تلویزیون ششمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «پهلوی»

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها