مشاهده خبر

فیلمهای سینمایی شبکه دو در روزهای 13 و 14 مهر

اسامی و اطلاعات فیلمهای سینمایی هفته بیست و نهم سال 1402 اعلام شد.

فیلم سینمایی «دانگل»

دانگل روایتی است از سهیل، یک جوان نخبه در حوزه­ کامپیوتر که فارغ‌التحصیل دانشگاه فردوسی مشهد است و در زمینه هک کردن، نیز تبحر بالایی دارد. او با مراجعه به پلیس فتا در جریان یک اختلال اپلیکیشنی قرار گرفته و در این زمینه شروع به همکاری با پلیس فتا می‌کند. در نهایت موفق شده و از انجام یک اختلاس بزرگ در کشور جلوگیری می‌کند...

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: بهادر اسدی

تهیه کننده: آرام جعفری

بازیگران: مجید واشقانی، رامبد شکرابی، قاسم زارع، جلیل فرجاد

ژانر: پلیسی

سال تولید: 1398

کشور سازنده: ایران

مدت زمان: 94 دقیقه

زمان پخش: پنجشنبه 13 مهر 1402 ساعت 23:50

 

**********

فیلم سینمایی «هدیه»

حسن پسر نوجوانی است که علاقه دارد برای خانم معلمش که به عنوان معلم نمونه انتخاب شده هدیه بزرگی بخرد. این در حالی است که پدر حسن به دلیل شکستگی پا، خانه‌نشین شده و خانواده آنها در شرایط اقتصادی سختی به سر می‌برند. حسن که به خاطر چشم و هم چشمی با همکلاسی‌اش می‌خواهد کادوی بهتری به معلم بدهد، با سختی فراوان موفق می‌شود پول خرید یک جفت کفش را فراهم نموده که آن را به معلمش تقدیم کند اما در نهایت تصمیم می‌گیرد این کفشها را به مادرش که برای زندگیشان بسیار تلاش می‌کند هدیه دهد.

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: مسعود فرخنده

تهیه کننده: مسعود فرخنده

بازیگران: حمید ابراهیمی، بیتا خردمند، مجتبی بیطرفان، شهرزاد کیانی

ژانر: خانوادگی، کودک و نوجوان

سال تولید: 1401

کشور سازنده: ایران

مدت زمان: 90 دقیقه

زمان پخش: جمعه 14 مهر 1402 ساعت 08:15 صبح

 

**********

فیلم سینمایی «بر فراز آسمان»

سه دوست سالمند به نام‌های آمیت، مونّا و جاوید به کمپ اصلی اورست سفر می‌کنند تا آخرین آرزوی چهارمین دوست خود بوپن را برآورده کنند. مالا، نامزد سابق بوپن هم در ادامه به آن‌ها ملحق می‌شود. این سفر برای هر کدام از این افراد، فراتر از یه سفر عادی و عرصه‌ای برای مواجهه با مشکلاتی است که سالهاست به دوش می کشد و قدرت حل آن را ندارند. این سفر برای هر کدام از آنها یک پیروزی شخصی محسوب شده و بابهای جدیدی را در زندگی‌شان می‌گشاید.

 

اطلاعات تکمیلی:

عنوان اصلی: Unchai

کارگردان: سوراج بارجاتوا

تهیه‌کننده: کمال کومار بارجاتوا

بازیگران: آمیتاب باچان، آنوپام خِر، بومن ایرانی، دنی دنزونپا

ژانر: ماجرایی، طنز، اکشن

سال تولید: 2022

کشور سازنده: هندوستان

مدت زمان: 122 دقیقه

زمان پخش: جمعه 14 مهر 1402 ساعت 16:55

 

**********

فیلم سینمایی «سیب ترش»

امیرعلی سروان نیروی انتظامی است که در یک کلانتری مشغول به خدمت شده است. او در حین یک ماموریت کاری با دزدی به نام پژمان درگیر شده و طی حادثه‌ای پژمان به قتل می رسد. پلیس، امیرعلی را تبرئه کرده اما وی دچار عذاب وجدان شدیدی می‌شود. نامزدش مهتاب که مشاور روان درمانی است تلاش می‌کند تا امیرعلی را از این بحران برهاند.

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: مهدی صباغ زاده

بازیگران: میلاد کی مرام، رز رضوی، لیلا اوتادی، مجید مظفری، نیما شاهرخ شاهی، علیرام نورایی

ژانر: پلیسی، خانوادگی

سال تولید: 1391

کشور سازنده: ایران

مدت زمان: 84 دقیقه

زمان پخش: جمعه 14 مهر 1402 ساعت 23:50

 

آخرین اخبار

حضور دکتر «حسین خیراندیش» در «مدار بسته» شبکه دو روایتی از برگزاری کنفرانس افق نو «در مرز غبارآلود» «امتحان نهایی» در شبکه دو سیما گویندگان پادکست «همزن» با «بسته پیشنهادی» به شبکه دو می‌آیند برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می رود ورود «غرغر خان» به باغ شادونه اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو حضور یک روانشناس در برنامه «ماه ترین پلاس» حضور بانویی کارآفرین و هنرمند در برنامه «کار خونه» بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط» داستان تولد پسر کوهستان در برنامه «پا به ماه» پخش مستند «نیمه شب 24 آوریل» از شبکه دو سیما «مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی» قدردانی مجلس شورای اسلامی از دست‌اندرکاران برنامه‌های قرآنی رسانه ملی «آقای قاضی» به شبکه دو می آید حضور بازیگری نام آشنا در «مدار بسته» امشب «اسلحه مادری» در شبکه دو روایت فانتزی از جنایات استعمار «مسعود فروتن» به مدار بسته شبکه دو می‌آید حضور یک جراح و متخصص اورولوژی در ماه‌ترین امروز معرفی موسسات ازدواج و سامانه های همسان گزینی در برنامه «بیا وسط» آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو «ماه ترین پلاس» مجله تخصصی بارداری از قاب شبکه دو «کار خونه» با حضور بانویی کارآفرین از استان اردبیل آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما پخش فیلم «هناس» از شبکه دو سیما ویژه برنامه «پاورقی» به مناسبت حمله مقتدرانه ایران به اسرائیل بررسی حملات پهبادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در شبکه دو بازگشت «مدار بسته» به آنتن شبکه دو سیما با حضور یک قهرمان کشتی «مشاور» به شبکه دو می‌آید بازدید رئیس رسانه ملی از برنامه «پناه» بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از برنامه «سحرنشینی» عید فطر از مامان بگو جشن عید سعید فطر با عیدانه طنز سید خندان در شبکه دو بازگشت «پاورقی» بعد از تعطیلات عید فطر «رستگاری» از نظر جلوه‌های ویژه اتفاقی خاص برای تلویزیون است چرا سحر و افطار شبکه دو «مادرانه» شد؟ نگاه ویژه «سحرنشینی» به صاحب شب‌ قدر است/ بیان صفات حضرت زهرا (س) فرهنگ‌سازی شاد و مفرح به دور از هرگونه پند و نصیحت در برنامه سفر بخیر «از مامان بگو»، دلگشا و روشنگرانه «امریکا» موضوع نهمین قسمت از «پاورقی نوروزی» ویژه برنامه لیالی قدر شبکه دو به میزبانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» سفر عاشقان مولا علی (ع) در شب‌های قدر به «کوی محبت» بررسی اخبار جعلی رسانه های معاند در «پاورقی نوروزی» قصه‌های شنیدنی مادران در تلویزیون ششمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «پهلوی» مهمانی ویژه «نَقل و نُقل» به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع)

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها