مشاهده خبر

فیلمهای سینمایی شبکه دو در روزهای 21 و 22 مهر

اسامی و اطلاعات فیلمهای سینمایی هفته سی‌ام سال اعلام شد.

فیلم سینمایی «شکارچی شنبه»

در یک بندرگاه اسرائیلی، زنی یهودی که پس از مرگ همسرش با یک مرد مسیحی ازدواج کرده، کودک ۸-۷ ساله خود را در پی اقدامات حقوقی و اصرارهای زیاد پدربزرگش (علی نصیریان) برای مدت کوتاهی به وی می‌سپارد. پدربزرگ کودک که یکی از سران جریان فکری صهیونیسم است در جواب نگرانی‌های مادر، وعده می‌دهد که او یک ماه بیشتر اینجا نمی‌ماند و پس از آن، کودک با اراده خود هر کجا که خواست می‌تواند برود. این فیلم ماجرای استحاله فکری و ذهنی این کودک و حرکت از فطرت پاک انسانی تا تبدیل شدن به موجودی خشن، خطرناک و خونریز است.

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: پرویز شیخ طادی

تهیه کننده: پرویز شیخ طادی

بازیگران: علی نصیریان، امیریل ارجمند، داریل حمزه

ژانر: سیاسی

سال تولید: 2011

کشور سازنده: ایران، لبنان

مدت زمان: 90 دقیقه

زمان پخش: جمعه 21 مهر 1402 ساعت 00:25 بامداد

 

**********

فیلم سینمایی «آقای امیدوار»

آقای امیدوار معلمی بی‌انگیزه و سر به هواست که در مشکلات مالی غرق شده و به علت رفتارهای غیرمتعهدانه‌اش در معرض خطر اخراج قرار گرفته است. شخصی به نام آقای شیرازی با آقای امیدوار تماس می‌گیرد و او را با هزینه تدریس قابل توجهی برای تدریس خصوصی به پسرش پوریا استخدام می‌کند. خانواده شیرازی، خانواده‌ای ثروتمندند و  خانه‌ای بزرگ دارند. آقای امیدوار که از دست شرخرها فراری است، ادعا می‌کند که به علت شیوه تدریسش باید در خانه شیرازی‌ها بماند. آقای امیدوار شروع به آموزش به روشهای تکراری و سنتی می‌کند اما بعد از مدتی مجبور می‌شود برای دریافت پولی که به آن نیاز دارد، روشهای مختلف را امتحان کرده و در نهایت کلاس درسی تجربی و با مسائل متنوع برای پوریا آماده کند و او را به درس علاقه‌مند سازد و...

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: مجید پایدار

تهیه کننده: مجید پایدار

بازیگران: مجید پایدار، محمدحسین نعمتی، عرشیا گرامی

ژانر: درام اجتماعی، طنز

سال تولید: 1401

کشور سازنده: ایران

مدت زمان: 85 دقیقه

زمان پخش: جمعه 21 مهر 1402 ساعت 08:15 صبح

 

**********

فیلم سینمایی «روباه»

این فیلم مرتبط با مسائل امنیتی و جاسوسی در حوزه انرژی هسته‌ای است. برادرِ نتانیاهو (جلال فاطمی) برای انجام یک عملیات تروریستی جدید علیه دانشمندان هسته‌ای به ایران می‌آید. این مأمور حرفه‌ای در ایران برای رسیدن به اهداف خود از یک راننده ساده (حمید گودرزی) سوء استفاده می‌کند و...

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: بهروز افخمی

تهیه کننده: مجید پیرهادی

بازیگران: حمید گودرزی، جلال فاطمی، آرش مجیدی، بابک حمیدیان، مرجان شیرمحمدی

ژانر: ماجرایی، حادثه‌ای

سال تولید: 1393

کشور سازنده: ایران

مدت زمان: 105 دقیقه

زمان پخش: جمعه 21 مهر 1402 ساعت 16:50

 

**********

فیلم سینمایی «کفر قاسم»

این فیلم درباره کشتار موسوم به کفر قاسم در 29 اکتبر 1956 است که در روستای عرب‌نشین کفرقاسم  که مرز بین کرانه باختری رود اردن و اسرائیل در آستانه بحران سوئز است، رخ داد. چندین افسر و سرباز پلیس مرزبانی اسرائیل در خلال دستور منع رفت و آمد در 9 حادثه تیراندازی جداگانه به سوی غیرنظامیان عرب که در حال بازگشت از محل کار و مزارع خود بوده و از دستور منع رفت‌وآمد اطلاعی نداشتند، تیراندازی می‌کنند که با این اقدام، 49 نفر از جمله زنان و کودکان قتل عام شدند.

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: برهان علویه

تهیه کننده: تاج الدین تاجی

بازیگران: عبدالله عباسی، احمد ایوب، سلیم صبری

ژانر: پلیسی، خانوادگی

سال تولید: 1975

کشور سازنده: سوریه، لبنان

مدت زمان: 100 دقیقه

زمان پخش: شنبه 22 مهر 1402 ساعت 00:25 بامداد

 

آخرین اخبار

«پولشویی» در مدار بسته امشب حضور دکتر «حسین خیراندیش» در «مدار بسته» شبکه دو روایتی از برگزاری کنفرانس افق نو «در مرز غبارآلود» «امتحان نهایی» در شبکه دو سیما گویندگان پادکست «همزن» با «بسته پیشنهادی» به شبکه دو می‌آیند برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می رود ورود «غرغر خان» به باغ شادونه اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو حضور یک روانشناس در برنامه «ماه ترین پلاس» حضور بانویی کارآفرین و هنرمند در برنامه «کار خونه» بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط» داستان تولد پسر کوهستان در برنامه «پا به ماه» پخش مستند «نیمه شب 24 آوریل» از شبکه دو سیما «مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی» قدردانی مجلس شورای اسلامی از دست‌اندرکاران برنامه‌های قرآنی رسانه ملی «آقای قاضی» به شبکه دو می آید حضور بازیگری نام آشنا در «مدار بسته» امشب «اسلحه مادری» در شبکه دو روایت فانتزی از جنایات استعمار «مسعود فروتن» به مدار بسته شبکه دو می‌آید حضور یک جراح و متخصص اورولوژی در ماه‌ترین امروز معرفی موسسات ازدواج و سامانه های همسان گزینی در برنامه «بیا وسط» آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو «ماه ترین پلاس» مجله تخصصی بارداری از قاب شبکه دو «کار خونه» با حضور بانویی کارآفرین از استان اردبیل آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما پخش فیلم «هناس» از شبکه دو سیما ویژه برنامه «پاورقی» به مناسبت حمله مقتدرانه ایران به اسرائیل بررسی حملات پهبادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در شبکه دو بازگشت «مدار بسته» به آنتن شبکه دو سیما با حضور یک قهرمان کشتی «مشاور» به شبکه دو می‌آید بازدید رئیس رسانه ملی از برنامه «پناه» بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از برنامه «سحرنشینی» عید فطر از مامان بگو جشن عید سعید فطر با عیدانه طنز سید خندان در شبکه دو بازگشت «پاورقی» بعد از تعطیلات عید فطر «رستگاری» از نظر جلوه‌های ویژه اتفاقی خاص برای تلویزیون است چرا سحر و افطار شبکه دو «مادرانه» شد؟ نگاه ویژه «سحرنشینی» به صاحب شب‌ قدر است/ بیان صفات حضرت زهرا (س) فرهنگ‌سازی شاد و مفرح به دور از هرگونه پند و نصیحت در برنامه سفر بخیر «از مامان بگو»، دلگشا و روشنگرانه «امریکا» موضوع نهمین قسمت از «پاورقی نوروزی» ویژه برنامه لیالی قدر شبکه دو به میزبانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» سفر عاشقان مولا علی (ع) در شب‌های قدر به «کوی محبت» بررسی اخبار جعلی رسانه های معاند در «پاورقی نوروزی» قصه‌های شنیدنی مادران در تلویزیون ششمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «پهلوی»

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها