مشاهده خبر

پخش نخستین قسمت «جشنواره فیلمهای کوتاه داستانی» در شبکه دو

با اتمام مجموعه «وکیل شگفت‌انگیز» از امشب شاهد پخش «جشنواره فیلمهای کوتاه داستانی» از شبکه دو سیما خواهید بود.

به گزارش روابط عمومی شبکه دو سیما، در نخستین قسمت این جشنواره، فیلم‌های کوتاهی همچون «آخرین ایستگاه»، «سلام»، «علمک» و «آنتراکت» روانه آنتن خواهد شد.

فیلم کوتاه «آخرین ایستگاه» اثری از مصطفی سلطانی، نمایشگر تلاش‌های مادری است که مثل تمامی مادران برای فرزند خود آذوقه و لباس مهیا می‌کند ولی در پایان فیلم می‌بینیم با تمامی ملزوماتی که مهیا کرده بر سر مزار فرزند شهید خود حاضر شده و برایش فاتحه‌ای نثار می‌کند.

فیلم کوتاه «سلام» محصول خانه فیلم داستانی، به کارگردانی محمدرضا حاجی‌غلامی، تهیه‌کنندگی جبرئیل نجفی و حسین اسدی و نویسندگی اکرم صادقی درخصوص شهدای مدافع حرم است. در این فیلم کوتاه می‌بینیم با طولانی شدن بی‌خبری از پدر «امید»، در محله‌شان شایع می‌شود که او شهید شده است. همه خانواده نگران و منتظرند و امید که پسربچه‌ای خجالتی است نذر می‌کند برای سلامتی پدر به هزار نفر سلام کند. سجاد اسماعیلی و امیرحسین عزیزی از جمله بازیگران این اثر هستند.

فیلم کوتاه داستانی «علمک» محصول باشگاه فیلم سوره، به نویسندگی و کارگردانی حسین دارابی و تهیه‌کنندگی حسین شیرعلی برگرفته از داستان نصب غیراستاندارد علمک گاز در پیاده رو و بازخورد مردم در برخورد با آن است. این فیلم داستان علمکِ گازی است که به‌ صورت غیراستاندارد در پیاده‌رو نصب ‌شده و سرِ عابران با آن برخورد می‌کند. بازخورد رهگذران و تلاش برای برطرف‌ کردن این مانع در فیلم نمایش داده می‌شود. هرکدام از این افراد، واکنش خاص خودشان را دارند تا این‌ که یک روحانی از پیاده‌رو می‌گذرد و سرش به علمک می‌خورد. حالا مخاطب منتظر واکنش اوست و... در این فیلم هنرمندانی همچون سیروس سپهری، امیر شاه علی، ابوالفضل وزیری، میلاد رمضانی وعلی خوش گفتار به ایفای نقش می‌پردازند.

انیمیشن کوتاه داستانی «آنتراکت» به نویسندگی و کارگردانی سیدمحمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه برگرفته از داستان تک تیراندازی اسرائیلی است که در جریان جنگ 2014 غزه با انتشار پستی در صفحه فضای مجازی خود ادعا کرد در یک روز توانسته 13 کودک فلسطینی را مورد هدف قرار دهد. این انیمیشن محصول باشگاه فیلم سوره است.

نخستین قسمت «جشنواره فیلمهای کوتاه داستانی» با عناوین «آخرین ایستگاه»، «سلام»، «علمک» و «آنتراکت» سه‌شنبه دوم آبان ساعت 21:10 روانه آنتن می‌شود و بازپخش آن روز بعد ساعات 1:30 بامداد، 10 صبح و 16:20 خواهد بود.


 

آخرین اخبار

روایتی از برگزاری کنفرانس افق نو «در مرز غبارآلود» «امتحان نهایی» در شبکه دو سیما گویندگان پادکست «همزن» با «بسته پیشنهادی» به شبکه دو می‌آیند برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می رود ورود «غرغر خان» به باغ شادونه اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو حضور یک روانشناس در برنامه «ماه ترین پلاس» حضور بانویی کارآفرین و هنرمند در برنامه «کار خونه» بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط» داستان تولد پسر کوهستان در برنامه «پا به ماه» پخش مستند «نیمه شب 24 آوریل» از شبکه دو سیما «مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی» قدردانی مجلس شورای اسلامی از دست‌اندرکاران برنامه‌های قرآنی رسانه ملی «آقای قاضی» به شبکه دو می آید حضور بازیگری نام آشنا در «مدار بسته» امشب «اسلحه مادری» در شبکه دو روایت فانتزی از جنایات استعمار «مسعود فروتن» به مدار بسته شبکه دو می‌آید حضور یک جراح و متخصص اورولوژی در ماه‌ترین امروز معرفی موسسات ازدواج و سامانه های همسان گزینی در برنامه «بیا وسط» آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو «ماه ترین پلاس» مجله تخصصی بارداری از قاب شبکه دو «کار خونه» با حضور بانویی کارآفرین از استان اردبیل آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما پخش فیلم «هناس» از شبکه دو سیما ویژه برنامه «پاورقی» به مناسبت حمله مقتدرانه ایران به اسرائیل بررسی حملات پهبادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در شبکه دو بازگشت «مدار بسته» به آنتن شبکه دو سیما با حضور یک قهرمان کشتی «مشاور» به شبکه دو می‌آید بازدید رئیس رسانه ملی از برنامه «پناه» بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از برنامه «سحرنشینی» عید فطر از مامان بگو جشن عید سعید فطر با عیدانه طنز سید خندان در شبکه دو بازگشت «پاورقی» بعد از تعطیلات عید فطر «رستگاری» از نظر جلوه‌های ویژه اتفاقی خاص برای تلویزیون است چرا سحر و افطار شبکه دو «مادرانه» شد؟ نگاه ویژه «سحرنشینی» به صاحب شب‌ قدر است/ بیان صفات حضرت زهرا (س) فرهنگ‌سازی شاد و مفرح به دور از هرگونه پند و نصیحت در برنامه سفر بخیر «از مامان بگو»، دلگشا و روشنگرانه «امریکا» موضوع نهمین قسمت از «پاورقی نوروزی» ویژه برنامه لیالی قدر شبکه دو به میزبانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» سفر عاشقان مولا علی (ع) در شب‌های قدر به «کوی محبت» بررسی اخبار جعلی رسانه های معاند در «پاورقی نوروزی» قصه‌های شنیدنی مادران در تلویزیون ششمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «پهلوی» مهمانی ویژه «نَقل و نُقل» به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) پاورقی امشب با موضوع «اسرائیل»

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها