مشاهده خبر

فیلمهای سینمایی شبکه دو در روزهای 3 و 4 آذر

اسامی و اطلاعات فیلمهای سینمایی شبکه دو در هفته سی و ششم سال 1402 اعلام شد.

فیلم سینمایی «آتش پنهان»

ژاكوب، يهودی لبنانی‌الأصل در يك ميهمانی به همراه تعدادی از نزديكانش به دست گروهی كه به لباس رزمندگان فلسطينی درآمده‌اند، كشته می‌شود. خواهر و دختر ژاكوب (سارا) از اين حمله جان سالم به درمی‌برند. رزمندگان فلسطينی كه درمی‌يابند هدف اسرائيلی‌ها از اين ماجرا، برانگيختن افكار عمومی عليه مبارزه آنهاست مسببان اصلی واقعه را افشا می‌كنند. سارا پس از شركت در يك عمليات ناموفق تروريستی عليه ابوخليل و فرزندش ابوعلی درمی‌يابد كه نامزد اسرائيلی‌اش طراح و مجری توطئه قتل پدرش بوده است. نظاميان اسرائيلی برای مقابله دست به اقدام تلافی‌جويانه می‌زنند و گروهی از رهبران فلسطينی از جمله ابوخليل را دستگير می‌كنند. به دنبال اين ماجرا دو رزمنده  فلسطينی در يك عمليات انتحاری، ستاد فرماندهی نيروهای اسرائيلی را منهدم می‌كنند.

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: حبیب کاوش

تهیه کننده: حبیب کاوش

بازیگران: اديب قدوره، علی اكبر بهاری، امير باران، فرهنگ مهرپور

ژانر: مقاومت اسلامی

سال تولید: 1369

کشور سازنده: لبنان، ایران

مدت زمان: 87 دقیقه

زمان پخش: جمعه 3 آذر 1402 ساعت 00:25 بامداد

 

**********

فیلم سینمایی «حباب»

اشکان فوتبالیست خوبی است و قرار است در تیم ملی نونهالان بازی کند ولی یکی از بچه‌ها (البرز) به او حسادت کرده و با انجام یک خطای خشن، باعث می‌شود اشکان نتواند تیم ملی را همراهی کند. او بسیار عصبانی است و رفتارش تغییر پیدا می‌کند تا اینکه با پسربچه‌ای آشنا می‌شود که به طور مادرزاد فلج است ولی توانسته کارهای مختلفی انجام دهد و از توانایی‌های دیگرش به خوبی استفاده کند. اشکان به همراه او به تماشای تمرین فوتبال تیم ملی می‌رود. یک روز اشکان پاسپورت البرز را پیدا می‌کند و برای اینکه او نتواند با تیم ملی همراه شود، آن را مخفی می‌کند ولی

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: سامان استرکی

تهیه کننده: منوچهر شاهسواری

بازیگران: امیرحسین عباسی نژاد، سامان ارسطو، متین حیدرنیا، آریا صالحی، علیرضا رضازاده، هستی خان چرلی

ژانر: کودک و نوجوان

سال تولید: 1390

کشور سازنده: ایران

مدت زمان: 78 دقیقه

زمان پخش: جمعه 3 آذر 1402 ساعت 08:15 صبح

 

**********

فیلم سینمایی «خداحافظ رفیق»

خداحافظ رفیق فیلمی سه اپیزودی است که در هر یک از این سه اپیزود به داستانی با محوریت دفاع مقدس و افرادی که به آن فضا تعلق دارند پرداخته می‌شود.

در اپیزود اول شاهد روزهای آخر زندگی یک رزمنده شیمیاییِ به جا مانده از کاروان شهدا هستیم که همسرش او را ترک گفته و او به تنهایی با بیماری خود دست و پنجه نرم می‌کند. در آخرین شب زندگیش او را می‌بینیم که در عالم رؤیا به بهشت زهرا رفته در آنجا با جمعی از دوستان قدیمیش که به شهادت رسیدهاند همراه می‌شود. در نهایت هم روح او از بدن خارج شده و به شهادت می‌رسد.

در اپیزود دوم دو خبرنگار تلویزیونی در حال تهیه مصاحبه در مناطق تفحص شهدا هستند. در لحظات پایانی مصاحبه که خورشید نیز در حال غروب است، دو نوجوان با لباسهای خاکی از آنها می‌خواهند مصاحبه کنند. گزارشگرها موافقت می‌کنند اما به دلیل کمبود نور مصاحبه چندان به طول نمی‌انجامد. فردای آن روز پیکر دو شهید پیدا می‌شود که هم‌نام دو نوجوانی هستند که روز قبل مصاحبه کرده‌اند. گزارشگران با مراجعه به فیلمهایشان اثری از تصویر آنها مشاهده نمی‌کنند و درمی یابند نوجوانان دیروز همین شهدایی بوده‌اند که امروز پیکرشان بعد از سالها پیدا شده. در پایان دو گزارشگر مذکور در اثر اصابت مین به شهادت می‌رسند.

در اپیزود سوم نیز دختری را می‌بینیم که در کنار ایستگاه راه آهن زندگی می‌کند و هر روز چشم انتظار بازگشت پدرش است که روزی با قطار به جبهه رفته. در شبی بسیار سرد و برفی که دختر کنار ریل در انتظار نشسته قطاری از راه می‌رسد و دختر با سوار شدن به آن پدرش را می‌بیند و به آغوش او بازمی‌گردد. ساعتی بعد مادر پیکر سرد و بی‌جان دختر را در کنار ایستگاه می‌یابد.

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: بهزاد بهزادپور

تهیه کننده: سعید سیدزاده

بازیگران: کاوه خداشناس، کاوه مهدوی، بابک اسلامی، جلال خبّاز

ژانر: دفاع مقدس، خانوادگی

سال تولید: 1382

کشور سازنده: ایران

مدت زمان: 80 دقیقه

زمان پخش: شنبه 4 آذر 1402 ساعت 00:25 بامداد

 

آخرین اخبار

«پولشویی» در مدار بسته امشب حضور دکتر «حسین خیراندیش» در «مدار بسته» شبکه دو روایتی از برگزاری کنفرانس افق نو «در مرز غبارآلود» «امتحان نهایی» در شبکه دو سیما گویندگان پادکست «همزن» با «بسته پیشنهادی» به شبکه دو می‌آیند برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می رود ورود «غرغر خان» به باغ شادونه اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو حضور یک روانشناس در برنامه «ماه ترین پلاس» حضور بانویی کارآفرین و هنرمند در برنامه «کار خونه» بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط» داستان تولد پسر کوهستان در برنامه «پا به ماه» پخش مستند «نیمه شب 24 آوریل» از شبکه دو سیما «مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی» قدردانی مجلس شورای اسلامی از دست‌اندرکاران برنامه‌های قرآنی رسانه ملی «آقای قاضی» به شبکه دو می آید حضور بازیگری نام آشنا در «مدار بسته» امشب «اسلحه مادری» در شبکه دو روایت فانتزی از جنایات استعمار «مسعود فروتن» به مدار بسته شبکه دو می‌آید حضور یک جراح و متخصص اورولوژی در ماه‌ترین امروز معرفی موسسات ازدواج و سامانه های همسان گزینی در برنامه «بیا وسط» آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو «ماه ترین پلاس» مجله تخصصی بارداری از قاب شبکه دو «کار خونه» با حضور بانویی کارآفرین از استان اردبیل آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما پخش فیلم «هناس» از شبکه دو سیما ویژه برنامه «پاورقی» به مناسبت حمله مقتدرانه ایران به اسرائیل بررسی حملات پهبادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در شبکه دو بازگشت «مدار بسته» به آنتن شبکه دو سیما با حضور یک قهرمان کشتی «مشاور» به شبکه دو می‌آید بازدید رئیس رسانه ملی از برنامه «پناه» بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از برنامه «سحرنشینی» عید فطر از مامان بگو جشن عید سعید فطر با عیدانه طنز سید خندان در شبکه دو بازگشت «پاورقی» بعد از تعطیلات عید فطر «رستگاری» از نظر جلوه‌های ویژه اتفاقی خاص برای تلویزیون است چرا سحر و افطار شبکه دو «مادرانه» شد؟ نگاه ویژه «سحرنشینی» به صاحب شب‌ قدر است/ بیان صفات حضرت زهرا (س) فرهنگ‌سازی شاد و مفرح به دور از هرگونه پند و نصیحت در برنامه سفر بخیر «از مامان بگو»، دلگشا و روشنگرانه «امریکا» موضوع نهمین قسمت از «پاورقی نوروزی» ویژه برنامه لیالی قدر شبکه دو به میزبانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» سفر عاشقان مولا علی (ع) در شب‌های قدر به «کوی محبت» بررسی اخبار جعلی رسانه های معاند در «پاورقی نوروزی» قصه‌های شنیدنی مادران در تلویزیون ششمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «پهلوی»

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها