مشاهده خبر

فیلمهای سینمایی شبکه دو در روزهای 17 و 18 آذر

اسامی و اطلاعات فیلمهای سینمایی هفته سی و هشتم سال 1402 اعلام شد.

فیلم سینمایی «در دره خدایان»

هانک یک ارتشی آمریکایی بازنشسته است، به او خبر می‌دهند که پسرش در محل خدمت خود حاضر نشده است. او می‌گوید پسرش به عراق اعزام شده، اما ارتش اعلام می‌کند که پسر هانک مدتی است از عراق برگشته است. هانک به دنبال او می‌رود و پس از جستجوی فروان به او می‌گویند جسدی قطعه قطعه شده را پیدا کرده‌اند که دچار سوختگی شده است و پس از انگشت نگاری معلوم گشته جسد پسر هانک دیرفیلد است. هانک همچنان به دنبال علت مرگ پسرش است، کارآگاهان به این مظنون هستند که پسرش مایک در قاچاق مواد مخدر دست داشته اما هنوز شواهد کافی در دست نیست. هانک باز هم قضیه را پیگیری می‌کند و...

 

اطلاعات تکمیلی:

عنوان اصلی: In the Valley of Elah

کارگردان: پاول هگیس

تهیه کننده: لارنس بسی

بازیگران: تامی لی جونز، چارلز ترون

ژانر: حادثه‌ای

سال تولید: 2008

کشور سازنده: آمریکا

مدت زمان: 84 دقیقه

زمان پخش: جمعه 17 آذر 1402 ساعت 00:30 بامداد

 

**********

فیلم سینمایی «موگلی اسطوره جنگل»

داستان فیلم درباره پسری به نام «موگلی» است که توسط گرگ‌ها پرورش داده می‌شود و می‌تواند با حیوانات صحبت کند. او تا ۱۰ سالگی در جنگل و در کنار حیوانات و توسط خانواده‌ای از گرگ‌ها بزرگ شده اما اکنون باید برای اینکه توسط ببر بزرگی به نام شِرخان کشته نشود، جنگل را ترک کند. در نهایت در نبردی موگلی موفق می‌شود شیر خان را شکست داده و همه جنگل را از شرّ ظلم او رها کند.

 

اطلاعات تکمیلی:

عنوان اصلی: Mowgli: Legend of the Jungle

کارگردان: اندی سرکیس

تهیه کنندگان: جاناتان کیون دیش، استیو کلاوز، دیوید بارون

بازیگران: کریستین بال، کیت بلنچت، بنه دیکت سامبربچ، نائومی هریس

ژانر: ماجرایی، فانتزی

سال تولید: 2018

کشور سازنده: انگلیس، آمریکا

مدت زمان: 90 دقیقه

زمان پخش: جمعه 17 آذر 1402 ساعت 08:15 صبح

 

**********

فیلم سینمایی «اسرار حلقه»

پزشک جوانی به نام کارتیکیا که شخصیتی محکم و سرشار از شجاعت دارد، به طور ناخواسته درگیر یافتن گنجینهای باستانی و بسیار ارزشمند می‌شود که برخی افراد سودجو و قدرت طلب به دنبال آن هستند. وی با کمک سه نفر از همراهانش موفق می‌شود با پشت سرگذاشتن ماجراها و خطرات مختلف، به آن گنجینه ارزشمند که حلقه طلایی است دست یابد.

 

اطلاعات تکمیلی:

عنوان اصلی: Kartikia2

کارگردان: چاندو ماندتی

تهیه کننده: آبشیک آگاروال

بازیگران: نیکل سیذارتا، آنوپاما پارامسواران، آنوپام خِر

ژانر: ماجرایی، علمی تخیلی

سال تولید: 2022

کشور سازنده: هندوستان

مدت زمان: 96 دقیقه

زمان پخش: شنبه 18 آذر 1402 ساعت 00:30 بامداد

 

آخرین اخبار

روایتی از برگزاری کنفرانس افق نو «در مرز غبارآلود» «امتحان نهایی» در شبکه دو سیما گویندگان پادکست «همزن» با «بسته پیشنهادی» به شبکه دو می‌آیند برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می رود ورود «غرغر خان» به باغ شادونه اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو حضور یک روانشناس در برنامه «ماه ترین پلاس» حضور بانویی کارآفرین و هنرمند در برنامه «کار خونه» بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط» داستان تولد پسر کوهستان در برنامه «پا به ماه» پخش مستند «نیمه شب 24 آوریل» از شبکه دو سیما «مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی» قدردانی مجلس شورای اسلامی از دست‌اندرکاران برنامه‌های قرآنی رسانه ملی «آقای قاضی» به شبکه دو می آید حضور بازیگری نام آشنا در «مدار بسته» امشب «اسلحه مادری» در شبکه دو روایت فانتزی از جنایات استعمار «مسعود فروتن» به مدار بسته شبکه دو می‌آید حضور یک جراح و متخصص اورولوژی در ماه‌ترین امروز معرفی موسسات ازدواج و سامانه های همسان گزینی در برنامه «بیا وسط» آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو «ماه ترین پلاس» مجله تخصصی بارداری از قاب شبکه دو «کار خونه» با حضور بانویی کارآفرین از استان اردبیل آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما پخش فیلم «هناس» از شبکه دو سیما ویژه برنامه «پاورقی» به مناسبت حمله مقتدرانه ایران به اسرائیل بررسی حملات پهبادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در شبکه دو بازگشت «مدار بسته» به آنتن شبکه دو سیما با حضور یک قهرمان کشتی «مشاور» به شبکه دو می‌آید بازدید رئیس رسانه ملی از برنامه «پناه» بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از برنامه «سحرنشینی» عید فطر از مامان بگو جشن عید سعید فطر با عیدانه طنز سید خندان در شبکه دو بازگشت «پاورقی» بعد از تعطیلات عید فطر «رستگاری» از نظر جلوه‌های ویژه اتفاقی خاص برای تلویزیون است چرا سحر و افطار شبکه دو «مادرانه» شد؟ نگاه ویژه «سحرنشینی» به صاحب شب‌ قدر است/ بیان صفات حضرت زهرا (س) فرهنگ‌سازی شاد و مفرح به دور از هرگونه پند و نصیحت در برنامه سفر بخیر «از مامان بگو»، دلگشا و روشنگرانه «امریکا» موضوع نهمین قسمت از «پاورقی نوروزی» ویژه برنامه لیالی قدر شبکه دو به میزبانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» سفر عاشقان مولا علی (ع) در شب‌های قدر به «کوی محبت» بررسی اخبار جعلی رسانه های معاند در «پاورقی نوروزی» قصه‌های شنیدنی مادران در تلویزیون ششمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «پهلوی» مهمانی ویژه «نَقل و نُقل» به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) پاورقی امشب با موضوع «اسرائیل»

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها