مشاهده خبر

برنامه‌های شبکه دو به مناسبت ایام فاطمیه دوم

شبکه دو سیما به مناسبت ایام فاطمیه دوم، ویژه برنامه‌هایی را تهیه و تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی شبکه دو سیما، به مناسبت ایام فاطمیه دوم برنامه‌های «سخنرانی مذهبی»، «سخنرانی استاد انصاریان»، «مضطر»، «از مامان بگو»، «علامت»، «مداحی» و «پگاه عاشقی» روانه آنتن این شبکه می‌شود.

«سخنرانی مذهبی» با سخنان حجج اسلام پناهیان، تراشیون و حاج علی‌اکبری از پنجشنبه 23 تا دوشنبه 27 آذر حوالی ساعت 6:15 صبح پخش می‌شود. سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان از حرم مطهر رضوی با موضوع مسئولیت‌پذیری حضرت زهرا(س) در جامعه خواهد بود. حجت‌الاسلام تراشیون از حرم مطهر حضرت معصومه(س) اشاره‌ای به الگوگیری جوانان و بانوان از حضرت زهرا(س) در زندگی خانوادگی خواهد داشت و حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری نیز از حرم مطهر رضوی پیرامون الگوپذیری از حضرت زهرا(س) در زندگی فردی و اجتماعی مطالب جذابی را عنوان می‌کند.

در آستانه شهادت بانوی دو عالم «سخنرانی استاد انصاریان» از پنجشنبه 23 تا دوشنبه 27 آذر حوالی ساعت 17:30 با موضوع شخصیت حضرت زهرا(س) و خصوصیات انسان کامل در جامعه اسلامی و سیره عملی و رفتاری دخت نبی اکرم(ص) در طول زندگی پربارشان تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد.

برنامه مستند «مضطر» با نگاهی به نقاشی جدید حسن روح‌الأمین به نام مضطر  که از 16 تا 18 آذر در هیأت رأیةالعباس چیذر با حضور جمعی از عاشقان اهل بیت(علیهم السلام) رونمایی شده بود، از جمعه 24 تا یکشنبه 26 آذر ساعت 18 و 23 از شبکه دو پخش می‌شود. در این برنامه حاج محمود کریمی با حسن روح‌الأمین درخصوص طراحی تابلو و حس و حال آن به گفت‌وگو می‌نشینند و در بخشی از برنامه به سخنان حاج آقا سازگار، آیت‌الله میرباقری، ابراهیم حاتمی‌کیا، یوسفعلی میرشکاک، محمدعلی رجبی دوانی، سید محمود رضوی پیرامون این اثر زیبا و منحصر به فرد پرداخته می‌شود.

«از مامان بگو» با موضوع مادری، مادرانگی و توسل به حضرت فاطمه زهرا(س) سعی دارد روایتگر بخشی از خاطرات مهمانان برنامه باشد که توانسته‌اند با توسل به بانوی دو عالم به حاجات و نیت‌های خود دست یابند. این برنامه با اجرای زهرا شوقی از پنجشنبه 23 تا دوشنبه 27 آذر به صورت زنده حوالی ساعت 19 پخش می‌شود.

فصل ششم برنامه «علامت» در آستانه ایام حزن و اندوه شهادت بانوی دو عالم از حرم حضرت معصومه(س) با عنوان «صدای خدا!» در پنج قسمت به موضوعاتی همچون «همیشه مظلوم!»، «صدای خدا برای زن!»، «حجاب مردم سالار!»، «تقلب در انقلاب محمد(ص)!» و «جاهلیت مدرن مقابل انقلاب اسلامی!» می‌پردازد. در این برنامه، حجت‌الاسلام قنبریان به سؤالات دانشجویان پیرامون مباحث مختلفی همچون دخترکشی در دوران جاهلیت، الگوپذیری از حضرت فاطمه زهرا(س) در زمینه حضور اجتماعی و تکالیف محوله، تاریخ شفاهی حجاب بعد از انقلاب با استاندارد جامعه نبوی و... پاسخ خواهد داد. این برنامه از پنجشنبه 23 تا دوشنبه 27 آذر حوالی ساعت 22:15 پخش می‌شود. بازپخش این برنامه روز بعد ساعات 4:10 بامداد و 13:45 است.

در آستانه ایام شهادت خانم فاطمه زهرا(س)، «مداحی» سوزناک با نوای حاج محمود کریمی از پنجشنبه 23 تا دوشنبه 27 آذر ساعت 20 پخش خواهد شد. همچنین طی این پنج شب در فواصل برنامه‌ها، مداحی‌های کوتاه با نوای حاج منصور ارضی، حاج محمود کریمی، سیدمجید بنی فاطمه، حاج محمدرضا طاهری، حاج مهدی سلحشور، سیدمحمود علوی، سیدرضا نریمانی و حسین طاهری پخش می‌شود.
 
برنامه «پگاه عاشقی» به مناسبت سالروز شهادت خانم فاطمه زهرا(س)، با اجرای رسالت بوذری میزبان عزاداران بانوی دوعالم در میدان نبوت محله نارمک خواهد بود تا به پخش و پوشش مستقیم تجمع امت بهشتی در این مراسم عزاداری بپردازد. در این برنامه که یکشنبه 26 آذر ساعت 12:30 به مدت 90 دقیقه پخش می‌شود، حاج محمود کریمی و سیدمحمود علوی به نوحه‌سرایی و مداحی خواهند پرداخت.

 

آخرین اخبار

روایتی از برگزاری کنفرانس افق نو «در مرز غبارآلود» «امتحان نهایی» در شبکه دو سیما گویندگان پادکست «همزن» با «بسته پیشنهادی» به شبکه دو می‌آیند برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می رود ورود «غرغر خان» به باغ شادونه اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو حضور یک روانشناس در برنامه «ماه ترین پلاس» حضور بانویی کارآفرین و هنرمند در برنامه «کار خونه» بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط» داستان تولد پسر کوهستان در برنامه «پا به ماه» پخش مستند «نیمه شب 24 آوریل» از شبکه دو سیما «مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی» قدردانی مجلس شورای اسلامی از دست‌اندرکاران برنامه‌های قرآنی رسانه ملی «آقای قاضی» به شبکه دو می آید حضور بازیگری نام آشنا در «مدار بسته» امشب «اسلحه مادری» در شبکه دو روایت فانتزی از جنایات استعمار «مسعود فروتن» به مدار بسته شبکه دو می‌آید حضور یک جراح و متخصص اورولوژی در ماه‌ترین امروز معرفی موسسات ازدواج و سامانه های همسان گزینی در برنامه «بیا وسط» آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو «ماه ترین پلاس» مجله تخصصی بارداری از قاب شبکه دو «کار خونه» با حضور بانویی کارآفرین از استان اردبیل آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما پخش فیلم «هناس» از شبکه دو سیما ویژه برنامه «پاورقی» به مناسبت حمله مقتدرانه ایران به اسرائیل بررسی حملات پهبادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در شبکه دو بازگشت «مدار بسته» به آنتن شبکه دو سیما با حضور یک قهرمان کشتی «مشاور» به شبکه دو می‌آید بازدید رئیس رسانه ملی از برنامه «پناه» بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از برنامه «سحرنشینی» عید فطر از مامان بگو جشن عید سعید فطر با عیدانه طنز سید خندان در شبکه دو بازگشت «پاورقی» بعد از تعطیلات عید فطر «رستگاری» از نظر جلوه‌های ویژه اتفاقی خاص برای تلویزیون است چرا سحر و افطار شبکه دو «مادرانه» شد؟ نگاه ویژه «سحرنشینی» به صاحب شب‌ قدر است/ بیان صفات حضرت زهرا (س) فرهنگ‌سازی شاد و مفرح به دور از هرگونه پند و نصیحت در برنامه سفر بخیر «از مامان بگو»، دلگشا و روشنگرانه «امریکا» موضوع نهمین قسمت از «پاورقی نوروزی» ویژه برنامه لیالی قدر شبکه دو به میزبانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» سفر عاشقان مولا علی (ع) در شب‌های قدر به «کوی محبت» بررسی اخبار جعلی رسانه های معاند در «پاورقی نوروزی» قصه‌های شنیدنی مادران در تلویزیون ششمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «پهلوی» مهمانی ویژه «نَقل و نُقل» به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) پاورقی امشب با موضوع «اسرائیل»

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها