مشاهده خبر

تدارک ویژه شبکه دو سیما برای بلندترین شب سال

همزمان با فرارسیدن شب‌ یلدا، شبکه دو سیما ویژه‌ برنامه‌های مختلفی را برای مخاطبانش تدارک دیده ‌است.

به گزارش روابط عمومی شبکه دو سیما، به مناسبت شب یلدا برنامه‌های «یلدای ایرانی»، ویژه برنامه «مدار بسته»، «خیلی دور، خیلی نزدیک» و «باغ شادونه» روانه آنتن این شبکه می‌شوند.

ویژه‌ برنامه «یلدای ایرانی» با اجرای المیرا شریفی مقدم، علی استادی، مژده لواسانی، حسین رفیعی، وحید رونقی، مصطفی امامی و مجید یحیایی؛ و حضور هنرمندان، خوانندگان و افراد تأثیرگذار در حوزه‌های مختلف در فضایی متناسب با این آیین ایرانی روانه آنتن می‌شود. گفت‌وگوهای جذاب مجریان با مهمانان و بخش های شاد و متنوع لحظات شیرین و صمیمانه‌ای را در بلندترین شب سال برای مخاطبان این برنامه رقم خواهد زد. این برنامه پنجشنبه سی ام آذر ماه حوالی ساعت 18 از شبکه دو پخش می‌شود.

ویژه برنامه «مدار بسته» با موضوع «شب یلدا» چهار‌شنبه بیست و نهم آذر حوالی ساعت 22 روانه آنتن شبکه دو می‌شود. این برنامه با اجرای حسین رفیعی و محمد شعبان‌پور و با حضور شهاب عباسی، علی مشهدی و همچنین سه تن از استندآپ کمدین‌های محبوب برنامه خندوانه همراه با دوربین مخفی های سطح شهر لحظات شاد و مفرحی را برای مخاطبان برنامه به ارمغان می‌آورد.

«خیلی دور، خیلی نزدیک» با محوریت مرور برنامه های مختلف سیما در سال‌های قبل با حال و هوای شب یلدا همراه با آیتم های جذابی مانند لسان الغیب همراه با حافظ خوانی جابر عناصری، یاد یار مهربان همراه با حافظ خوانی بهروز رضوی، شبکه سه و نیم، قورباغه سبز، انیمیشن‌های سال‌های گذشته که یادآور خاطرات شیرین برای مخاطبان است، ترانه های ویژه شب یلدا و بخش‌های متنوع و جذاب دیگر در جشن یلدا کنار مخاطبان این شبکه خواهد بود. این برنامه پجشنبه و جمعه حوالی ساعت 13:30 روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

ویژه برنامه «باغ شادونه» با اجرای ملیکا زارعی به‌مناسبت شب یلدا با آیتم‌هایی جذاب پنجشنبه سی‌ام آذر ماه حوالی ساعت 15 از شبکه دو پخش می‌شود. در این ویژه برنامه شاد ضمن آشنایی بچه ها با شب یلدا آنها متوجه می‌شوند که این جشن تجربه ی شیرینی است از کنار هم بودن و شنیدن قصه های زیبای مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها.

 

آخرین اخبار

گویندگان پادکست «همزن» با «بسته پیشنهادی» به شبکه دو می‌آیند برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می رود ورود «غرغر خان» به باغ شادونه اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو حضور یک روانشناس در برنامه «ماه ترین پلاس» حضور بانویی کارآفرین و هنرمند در برنامه «کار خونه» بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط» داستان تولد پسر کوهستان در برنامه «پا به ماه» پخش مستند «نیمه شب 24 آوریل» از شبکه دو سیما «مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی» قدردانی مجلس شورای اسلامی از دست‌اندرکاران برنامه‌های قرآنی رسانه ملی «آقای قاضی» به شبکه دو می آید حضور بازیگری نام آشنا در «مدار بسته» امشب «اسلحه مادری» در شبکه دو روایت فانتزی از جنایات استعمار «مسعود فروتن» به مدار بسته شبکه دو می‌آید حضور یک جراح و متخصص اورولوژی در ماه‌ترین امروز معرفی موسسات ازدواج و سامانه های همسان گزینی در برنامه «بیا وسط» آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو «ماه ترین پلاس» مجله تخصصی بارداری از قاب شبکه دو «کار خونه» با حضور بانویی کارآفرین از استان اردبیل آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما پخش فیلم «هناس» از شبکه دو سیما ویژه برنامه «پاورقی» به مناسبت حمله مقتدرانه ایران به اسرائیل بررسی حملات پهبادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در شبکه دو بازگشت «مدار بسته» به آنتن شبکه دو سیما با حضور یک قهرمان کشتی «مشاور» به شبکه دو می‌آید بازدید رئیس رسانه ملی از برنامه «پناه» بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از برنامه «سحرنشینی» عید فطر از مامان بگو جشن عید سعید فطر با عیدانه طنز سید خندان در شبکه دو بازگشت «پاورقی» بعد از تعطیلات عید فطر «رستگاری» از نظر جلوه‌های ویژه اتفاقی خاص برای تلویزیون است چرا سحر و افطار شبکه دو «مادرانه» شد؟ نگاه ویژه «سحرنشینی» به صاحب شب‌ قدر است/ بیان صفات حضرت زهرا (س) فرهنگ‌سازی شاد و مفرح به دور از هرگونه پند و نصیحت در برنامه سفر بخیر «از مامان بگو»، دلگشا و روشنگرانه «امریکا» موضوع نهمین قسمت از «پاورقی نوروزی» ویژه برنامه لیالی قدر شبکه دو به میزبانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» سفر عاشقان مولا علی (ع) در شب‌های قدر به «کوی محبت» بررسی اخبار جعلی رسانه های معاند در «پاورقی نوروزی» قصه‌های شنیدنی مادران در تلویزیون ششمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «پهلوی» مهمانی ویژه «نَقل و نُقل» به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) پاورقی امشب با موضوع «اسرائیل» «سفر بخیر» از شبکه دو سیما پاورقی امشب با موضوع «درمان»

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها