مشاهده خبر

فیلمهای سینمایی شبکه دو در روزهای 7 و 8 دی

اسامی و اطلاعات فیلم‌های سینمایی هفته چهل و یکم سال 1402 اعلام شد.

فیلم سینمایی «به وقت شام»

یونس و علی، پدر و پسر خلبانی هستند که مأموریت ویژه آن‌ها به پرواز درآوردن یک هواپیمای ایلیوشین-۷۶ در تَدمُر به سمت دمشق است. آن‌ها باید مردم تحت ظلم داعش را به وسیله این پرواز نجات دهند؛ اما در این راه مشکلات زیادی در انتظار آنها است. عده­ ای از اعضای داعش که خود را در میان مردم عادی جا زده ­اند هواپیما را در اختیار می­‌گیرند. آنها تصمیم دارند هواپیما را با همه سرنشینانش در شهر دمشق و محوطه حرم حضرت زینب(س) منفجر کنند، اما ... .

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: ابراهمی حاتمی کیا

تهیه کننده: محمد خزاعی

بازیگران: بابک حمیدیان، هادی حجازی فر، پیِر داغِر، لاله مرزبان

ژانر: مقاومت اسلامی، حادثه ای

سال تولید: 1396

کشور سازنده: ایران

مدت زمان: 110 دقیقه

زمان پخش: پنجشنبه 7 دی 1402 ساعت 23:30

 

**********

 

فیلم سینمایی «حصار ضد خرگوش»

این فیلم دورانی را روايت می‌كند كه مهاجران سفيدپوست كنترل سياسی استراليا را به عهده گرفتند، تعداد زيادی از بومی‌ها را از زمين خود بيرون كردند و فرزندان آنها را به بهانه اينكه در محيطی متمدن پرورش يابند از خانواده‌هايشان جدا می‌كردند... .

 

اطلاعات تکمیلی:

عنوان اصلی: Rabbit-Proof Fence

کارگردان: فیلیپ نویس

تهیه کنندگان: فیلیپ نویس، کریستین اولسن

بازیگران: اورلين سامپی، نيانا ساسفوری، كنتربرانا، جيسون كلارك، ديويد گالپيليل

 

ژانر: زندگینامه، درام ماجراجویی

سال تولید: 2002

کشور سازنده: استرالیا

مدت زمان: 81 دقیقه

زمان پخش: جمعه 8 دی 1402 ساعت 08:25 صبح

 

**********

 

فیلم سینمایی «بادیگارد»

حاج حیدر یک محافظ شخصیت باسابقه و قدیمی است که از اوایل انقلاب همواره وظیفه محافظت از شخصیت های بلند پایه نظام را بر عهده داشته است. در مأموریتی که حاج حیدر به همراه یکی از نمایندگان مجلس به منطقه ای در سیستان و بلوچستان سفر کرده، بمب گذاری ای اتفاق افتاده و نماینده مجلس پس از مدتی بستری شدن در بیمارستان از دنیا می‌رود. این اتفاق، پای ماموران حراست و پیگیری را به پرونده باز می‌نماید که معتقدند حاج حیدر در حفاظت از نماینده مجلس کوتاهی کرده است... .

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: ابراهیم حاتمی کیا

تهیه کننده: احسان محمدحسنی

بازیگران: پرویز پرستویی، بابک حمیدیان، مریلا زارعی، شیلا خداداد، امیر آقایی، پریوش نظریه، فرهاد قائمیان، محمد عزیزی، پدرام شریفی

 

ژانر: حادثه ای

سال تولید: 1395

کشور سازنده: ایران

مدت زمان: 104 دقیقه

زمان پخش: جمعه 8 دی 1402 ساعت 16:00

 

**********

 

فیلم سینمایی « بازی مهره سفید»

ربیع دهشیری مأمور مجرب وزارت اطلاعات، خبر شهادت همکارش شاهین را دریافت می کند که ترور شده است. از سوی دیگر به ربیع اطلاع داده می‌شود که دو جاسوس "سیا" وارد ایران شده اند. همزمان چند بمب صوتی در تهران کشف می شود. در ابتدا به نظر می رسد که رابطه ای بین ورود این جاسوس و بمب گذارها وجود دارد، اما تحقیقات نشان می‌دهد که بمب ها بسیار ساده و دست ساز هستند و نمی‌توانند محصول یک عملیات پیچیده باشند. ربیع و همکارانش درمی‌یابند که... .

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: حسن لفافیان

تهیه کننده: علیرضا ابوالقاسمی نژاد

بازیگران: پژمان بازغی، نفیسه روشن، کورش تهامی

ژانر: سیاسی، حادثه ای

سال تولید: 1391

کشور سازنده: ایران

مدت زمان: 87 دقیقه

زمان پخش: جمعه 8 دی 1402 ساعت 23:30

 

آخرین اخبار

«پولشویی» در مدار بسته امشب حضور دکتر «حسین خیراندیش» در «مدار بسته» شبکه دو روایتی از برگزاری کنفرانس افق نو «در مرز غبارآلود» «امتحان نهایی» در شبکه دو سیما گویندگان پادکست «همزن» با «بسته پیشنهادی» به شبکه دو می‌آیند برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می رود ورود «غرغر خان» به باغ شادونه اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو حضور یک روانشناس در برنامه «ماه ترین پلاس» حضور بانویی کارآفرین و هنرمند در برنامه «کار خونه» بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط» داستان تولد پسر کوهستان در برنامه «پا به ماه» پخش مستند «نیمه شب 24 آوریل» از شبکه دو سیما «مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی» قدردانی مجلس شورای اسلامی از دست‌اندرکاران برنامه‌های قرآنی رسانه ملی «آقای قاضی» به شبکه دو می آید حضور بازیگری نام آشنا در «مدار بسته» امشب «اسلحه مادری» در شبکه دو روایت فانتزی از جنایات استعمار «مسعود فروتن» به مدار بسته شبکه دو می‌آید حضور یک جراح و متخصص اورولوژی در ماه‌ترین امروز معرفی موسسات ازدواج و سامانه های همسان گزینی در برنامه «بیا وسط» آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو «ماه ترین پلاس» مجله تخصصی بارداری از قاب شبکه دو «کار خونه» با حضور بانویی کارآفرین از استان اردبیل آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما پخش فیلم «هناس» از شبکه دو سیما ویژه برنامه «پاورقی» به مناسبت حمله مقتدرانه ایران به اسرائیل بررسی حملات پهبادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در شبکه دو بازگشت «مدار بسته» به آنتن شبکه دو سیما با حضور یک قهرمان کشتی «مشاور» به شبکه دو می‌آید بازدید رئیس رسانه ملی از برنامه «پناه» بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از برنامه «سحرنشینی» عید فطر از مامان بگو جشن عید سعید فطر با عیدانه طنز سید خندان در شبکه دو بازگشت «پاورقی» بعد از تعطیلات عید فطر «رستگاری» از نظر جلوه‌های ویژه اتفاقی خاص برای تلویزیون است چرا سحر و افطار شبکه دو «مادرانه» شد؟ نگاه ویژه «سحرنشینی» به صاحب شب‌ قدر است/ بیان صفات حضرت زهرا (س) فرهنگ‌سازی شاد و مفرح به دور از هرگونه پند و نصیحت در برنامه سفر بخیر «از مامان بگو»، دلگشا و روشنگرانه «امریکا» موضوع نهمین قسمت از «پاورقی نوروزی» ویژه برنامه لیالی قدر شبکه دو به میزبانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» سفر عاشقان مولا علی (ع) در شب‌های قدر به «کوی محبت» بررسی اخبار جعلی رسانه های معاند در «پاورقی نوروزی» قصه‌های شنیدنی مادران در تلویزیون ششمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «پهلوی»

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها