مشاهده خبر

فیلم‌های سینمایی شبکه دو در روزهای 19 و 20 بهمن

اسامی و اطلاعات فیلم‌های سینمایی هفته چهل و هفتم سال 1402 اعلام شد.

فیلم «شکرستان»

در نسخه سینمایی شکرستان، تعدادی از بازیگران سینما به شهر شکرستان می روند. داستان‌های این قسمت نیز در یک شهر قدیمی و خیالی روی می‌دهد و مردم شکرستان بنا به نیازهای خود، در لحظه خالق اثری جدید می‌شوند.

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: محمدرضا فخرایی زاده

تهیه کننده: جواد فرحانی

ژانر: کودک و نوجوان

سال تولید: 1399

کشور سازنده: ایران

مدت زمان:  75 دقیقه

زمان پخش: پنجشنبه 19 بهمن 1402 ساعت 7:00

 

**********

 

فیلم سینمایی «محمد رسول الله» - 1

اتفاقات قسمت اول این سینمایی بیشتر حول موضوع تولد پیامبر اسلام (ص) و اتفاقات مقارن با ولادت ایشان است. پس از ولادت حضرت محمد (ص) دایه ای به نام حلیمه از ایشان نگهداری می‌کند که با حضور پیامبر(ص)، برکت و خوشبختی به زندگی این بانو و خانواده اش وارد می‌شود.

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: مجید مجیدی

تهیه کننده: مؤسسه سینمایی نور تابان

بازیگران: مهدی پاکدل، علی‌رضا شجاع‌نوری، محسن تنابنده، ساره بیات، مینا ساداتی، رعنا آزادی‌ور

ژانر: زندگینامه، تاریخی

سال تولید: 1394

کشور سازنده: ایران

مدت زمان: 93 دقیقه

زمان پخش: پنجشنبه  19 بهمن 1402 ساعت 24:00



**********

 

فیلم سینمایی «من پدر خوبی هستم»

داستان این فیلم در مادرید پایتخت اسپانیا و حول یک خانواده اتفاق می افتد که دارای پنج فرزند هستند. خاویر پدر خانواده فکر می کند که بهترین پدر قرن بیست و یکم است. او برای یک شرکت تلفن همراه کار می کند و آنقدر غرق کار است که همسرش ماریسا و فرزندانش سارا ، کارلوتا ، روچو دانی و پائولا را نمی بیند. او همیشه فکر می کند همه چیز مرتب است و ماریسا در مورد همه چیز بدون این که نیازی باشد اغراق می‌کند. اوضاع زمانی بدتر می شود که خاویر به همسرش می گوید نمی تواند به مناسبت پانزدهمین سالگرد زندگی مشترکشان به سفر برود ، اما ماریسا به سفر می رود و بچه ها را به خاویر می سپرد...  .

 

اطلاعات تکمیلی:

عنوان اصلی: Father there is Only one

کارگردان: سانتیاگو سگورا

تهیه کننده: ریکاردو مارکو بوده

بازیگران: سانتیاگو سگورا ، تونی آگوستا ، سیلویا آبریل

ژانر: خانوادگی، طنز

سال تولید: 2019

کشور سازنده: اسپانیا 

مدت (دقیقه): 77

زمان پخش: جمعه 20 بهمن 1402 ساعت 08:05 صبح

 

**********

 

فیلم «مصرف شده»

یک مادر در جستجوی علت بیماری پسرش به سرنخ‌هایی از یک برنامه غیر قانونی برای دستکاری ژنتیکی مواد غذایی در یک شرکت بزرگ کشاورزی دست پیدا کرده و تلاش می کند از انجام آن توسط شرکت کشاورزی جلوگیری کند.

 

اطلاعات تکمیلی:

عنوان اصلی: Consumed

کارگردان: داریل وین

تهیه کنندگان: داریل وین، زوئی لیسر جونز

بازیگران: زوئی لیسر جونز، ویکتور گاربر، دنی گلوور

ژانر: سیاسی

سال تولید: 2015

کشور سازنده: آمریکا

مدت زمان:  85 دقیقه

زمان پخش: جمعه 20 بهمن 1402 ساعت 16:00

 

**********

 

فیلم سینمایی «محمد رسول الله» - 2

در ادامه قسمت اول، محمد (ص) که به سنین نوجوان رسیده، پس از اینکه مادر و پدربزرگ خویش را از دست داده، به همراه عمویش ابوطالب و گروهی از مردان طایفه در سفری راهی شام می شود. در این سفر شاهد معجزات و کراماتی از حضورحضرت در مکان های مختلف هستیم. در پایان نیز با گذاری تاریخی، به روزهای پس از بعثت پیامبر و ماجرای حصر مسلمانان در شعب ابیطالب می رسیم که با ماجرای خورده شدن عهدنامه توسط موریانه به اتمام می رسد.

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: مجید مجیدی

تهیه کننده: مؤسسه سینمایی نور تابان

بازیگران: مهدی پاکدل، علی‌رضا شجاع‌نوری، محسن تنابنده، ساره بیات، مینا ساداتی، رعنا آزادی‌ور

ژانر: زندگینامه، تاریخی

سال تولید: 1394

کشور سازنده: ایران

مدت زمان: 93 دقیقه

زمان پخش: جمعه  20 بهمن 1402 ساعت 24:00


 

آخرین اخبار

در گفتگو با مهدی طهماسبی تهیه کننده برنامه «مغناطیس»: در مسیر حضور تا ظهور با شما هستیم روزشماری تا اربعین حسینی با ویژه برنامه «مغناطیس» «با هنر زیستن» از دریچه نگاه مجله هنری بوم حضور بانویی کارآفرین در برنامه «کار خونه» بررسی اولویت های معاونت زنان در دولت چهاردهم در «خط سوم» آغاز فصل چهارم بخش خبری دی بی سی فارسی از شبکه دو سیما «کار خونه» با حضور بانویی کارآفرین از استان خراسان شمالی پخش ویژه برنامه «کوی محبت» در رثای سیدالساجدین(ع) خانواده خلبان «پرواز اردیبهشت» به شبکه دو می آیند سفر هزار و یک داستان با فصل دوم «سندباد» مدرسه ای به وسعت ایران با «میم مثل معلم» آغاز پخش فصل جدید «از مامان بگو» از شبکه دو سیما پخش مجموعه نمایشی «در کنار پروانه‌ها» از شبکه دو سیما نگاهی به مرثیه سرایی عاشورایی در «کوی محبت» شبکه دو نویسنده کتاب اربعین طوبی در «کوی محبت» شبکه دو پشت درهای بهشت با «کوی محبت» شبکه دو نخستین گفتنی های عاشورا برای تو در «کوی محبت» شبکه دو نگاهی به قاب‌های ماندگار شهادت در مجله هنری بوم روایتی دیگر از وقایع ظهر عاشورا در «کوی محبت» شبکه دو همزمان با شب تاسوعای حسینی؛ شرحی بر ایثار علمدار وفا، ساقی آب و ادب در «کوی محبت» شبکه دو شرحی بر فداکاری‌ها و ایثار سالار شهیدان، حسین بن علی (ع) در «کوی محبت» شبکه دو روایت تلاقی عشق و هنر در مستند «مضطر» قصه عشق و ایمان در «کوی محبت» شبکه دو روایتی نو از واقعه‌ای کهن در «کوی محبت» شبکه دو پخش همایش شیرخوارگان حسینی از شبکه دو مجموعه نمایشی «بزم آخر» روی آنتن شبکه دو حسین(ع)؛ از آغاز تا پرواز در «کوی محبت» شبکه دو سیده مارال بابایی به «کوی محبت» شبکه دو می آید «بوم» سیزدهم به خانه حسین(ع) می رود همرزمان حسین (ع) در «کوی محبت» شبکه دو سفر عاشقان اباعبدالله(ع) به «کوی محبت» پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم طنین نوای یا حسین(ع) در شبکه دو سیما «حسینیه بهشت» در شبکه دو برپا می‌شود همزمان با آغاز ماه محرم «سفیر» به شبکه دو می آید بازپخش مناظره‌های دور دوم انتخابات ریاست ‌جمهوری از شبکه دو سیما اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو پخش شش برنامه پایانی نامزدهای ریاست جمهوری هنر شیعی به روایت استاد «مسعود نجابتی» حضور نماینده امور بانوان دکتر قالیباف در «خط سوم» امروز حضور نماینده امور بانوان حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در «خط سوم» امروز بازپخش برنامه انتخاباتی «مهنا» از آنتن شبکه دو حضور نماینده بانوان دکتر پزشکیان در «خط سوم» امروز پخش مستندهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری از شبکه دو حضور نماینده بانوان دکتر قاضی زاده هاشمی در «خط سوم» امروز حضور نماینده بانوان نامزدهای ریاست جمهوری در «خط سوم» در آستانه عید سعید غدیر خم؛ «مهمونی 10 کیلومتری غدیر» روی آنتن شبکه دو سیما «جاده دلتنگی» از پا به ماه روی آنتن شبکه دو سیما دیداری تازه با دکتر علی شریعتی از قاب مجله هنری بوم پخش دعای عرفه از شبکه دو

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها