مشاهده خبر

فیلم‌های سینمایی شبکه دو در 17 و 18 اسفند

اسامی و اطلاعات فیلمهای سینمایی هفته پنجاه و یکم سال 1402 اعلام شد.

فیلم سینمایی «حیثیت»

فیلم حیثیت داستان دو شعبده باز به نام های رابرت انجیر و الفرد بوردن است که با یکدیگر همکارند. اما الفرد طی یک اشتباه، ناخواسته موجب مرگ همسر رابرت می شود. بعد از این اتفاق رابرت از آلفرد کینه به دل می‌گیرد و این موضوع باعث پیدایش رقابتی سخت بین این دو می‌شود که این رقابت تا پایان فیلم ادامه می یابد... .

 

اطلاعات تکمیلی:

عنوان اصلی: The Prestige

کارگردان: کریستوفر نولان

تهیه کنندگان: کریستوفر نولان، آرون رایدِر

بازیگران: کریستیَن بِیل، هیو جَکمَن، اسکارلِت جوهانسون، مایکل کِین

ژانر: معمایی، ماجرایی

سال تولید: 2006

کشور سازنده: انگلیس، آمریکا

مدت زمان: 122 دقیقه

زمان پخش: پنجشنبه 1402/12/17ساعت 23:15


 

**********

 

فیلم سینمایی توپ، شوت، شیشه

پنج پسر بچه با همدیگر قرار می‌گذارند توپ بازی کنند، در محله و زمین بازی به بازی مشغول می‌شوند و در هر بار بازی کردن مشکلاتی را برای مردم و اهالی محل فراهم می‌سازند. شیشه منزلی شکسته می‌شود و راننده‌ای که در بالای ماشین به تمیز کردن شیشه مشغول است در برخورد توپ با او به زمین می‌افتد و اتفاقات دیگری که اهالی محل، بچه‌ها را وادار می‌کنند زمین بازی‌شان را ترک کنند و بچه‌ها تصمیم می‌گیرند که زمین دیگری پیدا کنند و بصورت اتفاقی وارد مسجد می‌شوند و سعی می‌کنند نظر خادم مسجد را جلب کنند تا بتوانند از زمین پشت مسجد برای بازی استفاده کنند. نقشه بچه‌ها عملی می‌شود و اتفاقاً روحانی مسجد که جوانی پر شور است به جمع بچه‌ها می‌پیوندد و او نیز بازی می‌کند و در کسوت مربی بچه‌ها، تیم محله را به جام مسابقات محله می‌برد.

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: بهمن شهروان                

تهیه کننده: پروین شمشکی

ژانر: کودک و نوجوان، ماجرایی

سال تولید: 1390

کشور سازنده: ایران

مدت (دقیقه): 90 دقیقه

زمان پخش: جمعه 1402/12/18 ساعت 08:15 صبح

 

**********

 

فیلم سینمایی میلیونر زاغه نشین

داستان این فیلم درباره پسر هجده ساله یتیم و فقیری ساکن بمبئی به‌ نام جمال ملک است که در مسابقه «چه ‌کسی می‌خواهد میلیونر شود؟» شرکت کرده و موفق شده تا مرحله پایانی پیش برود؛ همین مسأله باعث مظنون شدن پلیس به تقلب در مسابقه و دستگیریش می‌شود. بازرس پلیس به او می‌گوید به‌ شرطی آزادش می‌کند که بگوید چگونه به جواب سؤال‌ها دست پیدا کرده؛ که جمال داستان زندگیش را برای مأمور بازجویی تعریف می‌کند و در نتیجه مشخص می‌شود وی پاسخ هر سؤال را با توجه به اتفاقاتی که در طول زندگی‌اش رخ داده، جواب داده است.

 

اطلاعات تکمیلی:

نام اصلی: Slumdog Millionaire

کارگردانان: دنی بویل، لاولین تاندان

تهیه کننده: کریستین کولزان

بازیگران: دِو پاتل، فریدا پینتو، ساراه شوکلا

ژانر: ماجرایی، درام خانوادگی

سال تولید: 2008

کشور سازنده: انگلستان

مدت زمان: 85 دقیقه

زمان پخش: جمعه 18 اسفند 1402 ساعت 23:15

 

آخرین اخبار

گویندگان پادکست «همزن» با «بسته پیشنهادی» به شبکه دو می‌آیند برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می رود ورود «غرغر خان» به باغ شادونه اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو حضور یک روانشناس در برنامه «ماه ترین پلاس» حضور بانویی کارآفرین و هنرمند در برنامه «کار خونه» بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط» داستان تولد پسر کوهستان در برنامه «پا به ماه» پخش مستند «نیمه شب 24 آوریل» از شبکه دو سیما «مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی» قدردانی مجلس شورای اسلامی از دست‌اندرکاران برنامه‌های قرآنی رسانه ملی «آقای قاضی» به شبکه دو می آید حضور بازیگری نام آشنا در «مدار بسته» امشب «اسلحه مادری» در شبکه دو روایت فانتزی از جنایات استعمار «مسعود فروتن» به مدار بسته شبکه دو می‌آید حضور یک جراح و متخصص اورولوژی در ماه‌ترین امروز معرفی موسسات ازدواج و سامانه های همسان گزینی در برنامه «بیا وسط» آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو «ماه ترین پلاس» مجله تخصصی بارداری از قاب شبکه دو «کار خونه» با حضور بانویی کارآفرین از استان اردبیل آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما پخش فیلم «هناس» از شبکه دو سیما ویژه برنامه «پاورقی» به مناسبت حمله مقتدرانه ایران به اسرائیل بررسی حملات پهبادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در شبکه دو بازگشت «مدار بسته» به آنتن شبکه دو سیما با حضور یک قهرمان کشتی «مشاور» به شبکه دو می‌آید بازدید رئیس رسانه ملی از برنامه «پناه» بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از برنامه «سحرنشینی» عید فطر از مامان بگو جشن عید سعید فطر با عیدانه طنز سید خندان در شبکه دو بازگشت «پاورقی» بعد از تعطیلات عید فطر «رستگاری» از نظر جلوه‌های ویژه اتفاقی خاص برای تلویزیون است چرا سحر و افطار شبکه دو «مادرانه» شد؟ نگاه ویژه «سحرنشینی» به صاحب شب‌ قدر است/ بیان صفات حضرت زهرا (س) فرهنگ‌سازی شاد و مفرح به دور از هرگونه پند و نصیحت در برنامه سفر بخیر «از مامان بگو»، دلگشا و روشنگرانه «امریکا» موضوع نهمین قسمت از «پاورقی نوروزی» ویژه برنامه لیالی قدر شبکه دو به میزبانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» سفر عاشقان مولا علی (ع) در شب‌های قدر به «کوی محبت» بررسی اخبار جعلی رسانه های معاند در «پاورقی نوروزی» قصه‌های شنیدنی مادران در تلویزیون ششمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «پهلوی» مهمانی ویژه «نَقل و نُقل» به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) پاورقی امشب با موضوع «اسرائیل» «سفر بخیر» از شبکه دو سیما پاورقی امشب با موضوع «درمان»

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها