مشاهده خبر

اطلاعات و زمان پخش جشنواره فیلمهای سینمایی نوروزی شبکه دو

اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی نوروز 1403 شبکه دو از 1 تا 17 فروردین اعلام شد.

دنیای آرمان

آرمان پسر نوجوانیست که از کمبود شجاعت رنج می برد. در این بین با آمدن پدربزرگ آرمان به خانه آنها و قصه‌هایی که از شاهنامه برای نوه‌هایش تعریف می‌کند، آرمان در دنیای ذهن و تخیلات خود، با قهرمان افسانه ای شاهنامه یعنی رستم ارتباط زیادی برقرار می‌نماید. در این بین با پیدا شدن یک تکه کاشی شکسته و در نتیجه کامل شدن نقش روی شاهنامه ی پدربزرگ، شخصیت رستم وارد دنیای آرمان می‌شود. با ورود رستم و به پشتوانه ی او، آرمان دل و جرأت پیدا کرده و دیگر از بچه‌هایی که در مدرسه به او زورگویی می‌کرده اند ترسی به دل راه نمی‌دهد.
در نهایت و با همراهی رستم، آرمان درس‌ها و آموزه‌های اخلاقی همچون گذشت و بزرگواری را نیز فرا می‌گیرد.

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: روح اله فخرو

تهیه کننده: روح اله فخرو، محمدعلی یوسفیان

بازیگران: حسام صیادی، روح الله محرابی، آرش میراحمدی، الناز اسماعیلی، محمد فعلی

ژانر: کودک و نوجوان، فانتزی

سال تولید: 1401

کشور سازنده: ایران

زمان پخش: چهارشنبه 1403/1/1 ساعت 9

 

**********

 

پری دریایی

بازمانده یک تیم غواصی از دوران دفاع مقدس، تصمیم دارد به یاد هم‌رزمان شهید و مفقودالاثرش لوح یادبودی در دل آب‌های خلیج فارس نصب کند که با یک فاجعه زیست‌محیطی روبه‌رو می‌شود. وی در پی فهمیدن منشاء این آلودگی با مخاطرات زیادی که برخی از آنها می‌­تواند به قیمت جانش تمام شود مواجه می‌­شود، اما در نهایت موفق به برملا ساختن تخلفات صورت گرفته در این زمینه می‌­گردد.

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: امیرمسعود آقابابائیان

تهیه کننده: محمدرضا عرب

بازیگران: امیرآقایی، پانته آ مهدی نیا، شاهرخ فروتنیان، اصغر همت

ژانر: حادثه ای

سال تولید: 1394

کشور سازنده: ایران

زمان پخش: پنجشنبه 1403/1/2 ساعت 9

 

**********

 

سوییپر

رضا بازیکن تیم فوتسال نوجوانان یکی از شهرستان‌های استان کرمان است. با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سالن‌های ورزشی، تیمشان از بین می‌رود. در همین ایام مشکلی برای برادر یکی از دوستانش که کشاورز است، پیش می‌آید. رضا با کمک هم‌تیمی‌های خود تلاش می‌کنند تا چالش به وجود آمده را حل کند.

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: امین شجاعی

تهیه کننده: امین شجاعی، علی میرزاده

بازیگران: علی سلیمانی، عزت‌الله رمضانی، علی‌محمد رادمنش، صالح شجاعی، پارسا کاربخش، مهرشاد قادری، یاسین علیزاده

ژانر: ورزشی، نوجوان

سال تولید: 1401

کشور سازنده: ایران

زمان پخش: جمعه 1403/1/3 ساعت 9

 

**********

 

هتل دردسرساز

دو گارسیا در حراجی و به اشتباه هتلی را خریده اند که وضعیت نامناسبی دارد. آنها مجبورند هتل را بازسازی کنند و در حین بازسازی میهمان‌هایی به هتل آنها می‌آیند. گروهی از نخبه های نوجوان نیز وارد هتل می شوند تا در مسابقات نخبگان که نزدیک هتل است شرکت کنند و آنها متوجه می‌شوند که بلورهای لوستر الماس هستند نه شیشه. سالها پیش سارقانی تعداد زیادی الماس دزدیده اند و در یکی از لوسترهای این هتل جاسازی کرده‌اند. آنها به عنوان آشپز وارد هتل می‌شوند تا بتوانند لوستر را پیدا کنند. بچه ها زودتر از بقیه متوجه می‌شوند که آشپزهای هتل سارقان الماس هستند و برای دستگیری آنها برنامه ریزی می‌کنند و در نهایت موفق می‌شوند آنها را دستگیر کنند و تحویل پلیس دهند.

 

اطلاعات تکمیلی:

نام اصلی: El Hotel De Los Lios, Garcia Y Garcia 2

کارگردان: آنا موروگارِن

تهیه کننده: ژاکوین ترینکادو

بازیگران: خوزه موتا، پِپ ویوئِلا، پاز پادیلا

ژانر: طنز خانوادگی

سال تولید: 2023

کشور سازنده: اسپانیا

زمان پخش: شنبه 1403/1/4 ساعت 9

 

**********

 

کابوس آرزو

آوا دختری حدودا ده ساله است که به همراه پدر و مادرش برای اسکی به هتل سینسترا رفته است. آوا که در این سفر از مشکلاتش با پدر و مادرش خسته شده در کنار مجمسمه اسرار آمیز هتل، آرزوی جهانی دور از بزرگسالان را می‌کند. صبح روز بعد آوا و سایر بچه های در هتلی بیدار می‌شوند که هیچ بزرگسالی ندارد. روز اول به همه بچه ها خوش می‌گذرد اما از روز دوم چالش ها آغاز می‌شود تا در نهایت آوا و همه بچه ها آرزو می‌کنند بزرگسالان برگردند.

 

اطلاعات تکمیلی:

نام اصلی: Sinestra

کارگردان: میشل تِن هورن

تهیه کننده: پیتا دِ لیو

بازیگران: بابی مولدِر، اوتو ناسِنس، ماکسیم پوجمِتیو

ژانر: کودک و نوجوان، فانتزی

سال تولید: 2022

کشور سازنده: هلند

زمان پخش: یکشنبه 1403/1/5 ساعت 9

 

**********


عشق فراموش شده

پزشک متبحری، پس از آنکه همسرش او را ترک کرده و دختر کوچکش را نیز با خود می¬برد، در اثر یک حاثه حافظه‌اش را از دست داده و آواره می‌گردد. در نهایت پس از پانزده سال، به طور اتفاقی و با رسیدن به روستایی که دخترش پس از مرک مادر به تنهایی در آنجا زندگی می‌کند، تصمیم به ماندن در آنجا می‌گیرد. در ادامه او که خود خبر ندارد در گذشته پزشکی ماهر بوده، به طور ناخودآگاه به درمان بیماران و کمک به آنها می‌پردازد، از جمله یک بار دخترش را که در اثر تصادف دچار ضایعه مغزی شده بوده جراحی کرده و از مرگ نجات می‌دهد. در پایان و پس از حوادث مختلف، هویت پزشک مشخص شده و دختر نیز درمی‌یابد این مرد پدر گمشده‌ی اوست.

 

اطلاعات تکمیلی:

نام اصلی: Forgotten Love

کارگردان: میخال گازدا

تهیه کننده: ماگدالِنا سوِدکویکس

بازیگران: لِشِک لیکوتا، ماریا کوالسکا، ایگناسی لیس

ژانر: خانوادگی، ماجرایی

سال تولید: 2023

کشور سازنده: لهستان

زمان پخش: دوشنبه 1403/1/6 ساعت 9

 

**********

 

لوپتو

پدر علی در کارگاه لوپتو با یاد دادن ساخت اسباب بازی به بیمارانش، آن‌ها را درمان می‌کند. کارگاه اسباب‌بازی‌های خلاقانه لوپتو که بین کودکان ایرانی محبوبیت زیادی دارد با خرابکاری یک ناشناس تعطیل می‌شود. علی تلاش می‌کند پدرش را که ناامید شده‌است از این مخمصه نجات دهد.

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: عباس عسگری

تهیه کننده: محمدحسین صادقی

قالب: انیمیشن

ژانر: کودک و نوجوان، ماجرایی

سال تولید: 1401

کشور سازنده: ایران

زمان پخش: سه‌شنبه 1403/1/7 ساعت 9

 

**********

 

تیم رویایی

«یون هونگ ده» بازیکن فوتبال است که به دلیل سوال های تکراری در مورد مسائل خانوادگی خود از کوره در می‌رود و ضربه ای به چشم‌های خبرنگار می‌زند. او که در فضای مجازی مورد هجمه قرار گرفته می‌خواهد تصویر خوبی از خود بسازد و برای همین مربی گری تیم بی خانمان‌ها را قبول می‌کند. قرار است تیم بی خانمان های کره برای اولین بار در جام جهانی بی خانمان ها شرکت کند. یون هونگ ده مدتی با آنها کار می‌کند و سعی می‌کند که شرایط آنها را کمی بهبود دهد. او خود نیز تغییراتی می‌کند و از خودگذشتگی را به مرور یاد می‌گیرد و حتی برای شرکت در مسابقات از قرار داد مالی خوبی می‌گذرد. آنها به مسابقات می روند و تمام تلاششان را می کنند هرچند که آخر می شوند ولی تماشاچیان به خاطر تلاش این تیم آنها را تشویق می کنند. اعضای تیم بعد از بازگشت به کشور نیز در زندگی خود تغییر ایجاد می‌کنند.

 

اطلاعات تکمیلی:

اسم اصلی: Deurim

کارگردان: لی بیانگ هِئون

تهیه کننده: دورا راپی

بازیگران: پارک سِئو جون، لی جی اون

ژانر: ورزشی، ماجرایی

سال تولید: 2023

کشور سازنده: کره جنوبی

زمان پخش: چهارشنبه 1403/1/8 ساعت 9

 

**********

 

گنجینه هفتم

در ژاپن باستان پادشاه قدرتمندی به نام «هِیده یوشی» وجود داشته که افسانه-هایی پیرامون گنجینه‌های هفتگانه او در بین مردم وجود دارد. در این بین یک کمپانی مدعی می‌شود که 6 گنجینه را در اختیار داشته و به دنبال یافتن هفتمین گنجینه است. در این بین یک عتیقه فروش بسیار مطلّع، اثبات می‌کند که گنجینه‌های هفتگانه، در عالم واقع وجود نداشته و بیشتر، آموزه‌ها و مفاهیم اخلاقی که از این طریق در فرهنگ عامه رواج یافته، اهمیت دارند.


 

اطلاعات تکمیلی:

اسم اصلی: We Make Antiques! Osaka Dreams

کارگردان: ماساهارو تاکه

تهیه کننده: هیرویاسو ناگاتا

بازیگران: کوگان آشیا، میتسورو فوکیکوشی، جاکوجاکو کاتسورا

ژانر:  ماجرایی

سال تولید: 2023

کشور سازنده: ژاپن

زمان پخش: پنجشنبه 1403/1/9 ساعت 9

 

**********

 

پاچوآ

پاچوآ مرد جوانی است که یک داروخانه را راه اندازی کرده است. مغازه ای که او اجاره کرده، متعلق به مردی به نام ریاض است. روزی ریاض از پاچوآ می خواهد مادرش اوماچی را که در شهر دیگری زندگی می کند، به این شهر بیاورد. پاچوآ به آن شهر رفته و به همراه مادرِ ریاض، سفری را با قطار آغاز می‌کند. در طول مسیر سفر اتفاقات مختلفی رخ می دهد که در نهایت همگی ختم به خیر می‌شوند و مادر ریاض نیز به شهر پسرش می‌رسد.

 

اطلاعات تکمیلی:

اسم اصلی: Pachuvum Athbuta Vilakkum

کارگردان: آخیل ساتیان

تهیه کننده: سِتو مانارکاد

بازیگران: فحد فَسیل، آنجانا جایاپراکاش، موکِش اینوسِنت

ژانر: ماجرایی، فانتزی

سال تولید: 2023

کشور سازنده: هندوستان

زمان پخش: جمعه 1403/1/10 ساعت 9

 

**********

 

مرد کوچک

فیلم داستان پسر نوجوانی به نام آلفونسو است که به از دست دادن پدر و مادرش، مجبور می‌­شود مسئولیت مالی زندگی را به تنهایی برعهده بگیرد. پس از مدتی وقتی در یک داروخانه مشغول کار می‌­شود، به دلیل علاقه زیاد و مطالعاتی که در این زمینه دارد، به اطلاعات گسترده­ای دست یافته و حتی در مواردی موفق می‌­شود در نبود پزشک روستا، به مردم در درمان بیماری­‌هایشان کمک کند.

 

اطلاعات تکمیلی:

اسم اصلی: El Nino De Los Mandados

کارگردان: کارلوس دِل کاستیلو

تهیه کننده: آندرِئا ناجار

بازیگران: ویلمِر آمادو، هنری آرگوئِلو، ژوس لوئیس بالکالزِر

ژانر: درام

سال تولید: 2021

کشور سازنده: کلمبیا

زمان پخش: شنبه 1403/1/11 ساعت 9

 

**********

 

شماره 10

یکی از رزمندگان ایرانی اواخر جنگ تحمیلی به اسارت درمی‌آید و می‌خواهد از اردوگاه فرار کند. او خودش را جوشکار زیرآب معرفی می‌کند و همین باعث می‌شود دونفر از اسیران ایرانی به او نزدیک شوند تا او را فراری دهند. فرارکردن از این اردوگاه، تقریبا محال است و اگر کسی موفق به فرار شود، به ازای هر یک نفر، سه نفر از اسیران ایرانی اعدام می‌شوند. شماره ۱۰ به خاطر مهارتی که دارد، می‌تواند راه را برای فرار باز کند. احمد که یکی از اسیران قبلی اردوگاه است می‌خواهد به شماره ۱۰ کمک کند تا با فرار، نام اسیرانی که نامشان از صلیب سرخ پنهان مانده را به گوش ایران و جهان برسانند.

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: حمید زرگرنژاد

تهیه کننده: ابراهیم اصغری

بازیگران: مجید صالحی، حسام منظور، سیامک صفری، بهرنگ علوی، مهدی زمین پرداز

ژانر: دفاع مقدس

سال تولید: 1401

کشور سازنده: ایران

زمان پخش: یکشنبه 1403/1/12 ساعت 9

 

**********

 

دریاچه بایکال

پسر نوجوانی پس از اینکه مادرش از دنیا می‌رود، توسط پدرش نزد پدربزرگش برده می‌شود تا در کنار او و به واسطه زندئگی در طبیعت، کمی روحیه اش تغییر کند. در این بین زمانی که آنها برای شکار ماهی بر روی دریاچه ی یخ زده ای رفته اند، دچار حادثه شده و بر روی قطعه یخ گرفتار طوفان می‌شوند، اما در نهایت با تلاش بسیار و امید نجات می‌یابند.

 

اطلاعات تکمیلی:

نام اصلی: Dukh Baykala

کارگردان: میخائیل راسخودنیکوف

تهیه کننده: کُنستانتین اِلکین

بازیگران: دیانا آنکودینووا، اویِگ بِبوف، موسه کورتانیدزه

ژانر: ماجرایی، خانوادگی

سال تولید: 2023

کشور سازنده: روسیه

زمان پخش: دوشنبه 1403/1/13 ساعت 9

 

**********

 

تیم شاهین سیاه

مربی بسکتبالی در یک روستا سعی می‌کند با پرورش بچه ها هم آرزوی کودکی خود را برآورده کند و هم به بچه های روستا کمک کند. بچه ها در ابتدا در زمین خاکی مشغول به تمرین می‌شوند ولی بعد از مدتی با همکاری هم زمینی را با سیمان درست می‌کنند ولی به دلایلی پدر و مادر آنها مخالف این کار هستند. در نهایت که آنها متوجه علاقه و تلاش آنها می‌شوند با بچه  ها مخالفت نمی‌کنند. بچه ها هر روز پیشرفت می‌کنند و درنهایت با اینکه در اولین بازی مهم خود می‌بازند، ولی تلاش و پیشرفت آنها انقدر چشم گیر است که همه آنها را تشویق می‌کنند.

 

اطلاعات تکمیلی:

نام اصلی: Team black hawk

کارگردان: چِن لیانگیان

تهیه کننده: جیان شینگ آن

بازیگران: شِن شِن، ژیانگ شینگ هه

ژانر: ماجرایی، ورزشی

سال تولید: 2022

کشور سازنده: چین

زمان پخش: سه‌شنبه 1403/1/14 ساعت 9

 

 

**********

 

بازگشت

مربی جوانی که دوران بازیکنی بسکتبالش به سر آمده، تصمیم می گیرد هدایت تیم بسکتبال یک مدرسه را برعهده بگیرد. سال اول به دلیل برنامه ریزی‌های غلط و خشونت بازیکنان، تیمشان محروم می‌شود. پس از مدتی او مجدد سراغ بازیکنان تیمش رفته و در مدت زمان محرومیت ، تمرینات را شروع کرده و در سال جدید موفق می‌شوند تنها با 5 بازیکن و بدون حتی یک بازیکن ذخیره، به مقام نایب قهرمانی دست یابند.

 

اطلاعات تکمیلی:

نام اصلی: Rebound

کارگردان: جانگ هانگ جون

تهیه کننده: جانگ وون سِئوک

بازیگران: آن جائه هانگ، لی شین یانگ، جئونگ جین وون

ژانر: ورزشی

سال تولید: 2023

کشور سازنده: کره جنوبی

زمان پخش: چهارشنبه 1403/1/15 ساعت 9

 

**********

 

کاتال، راز میوه گمشده

زمانی که دو میوه ی‌ ارزشمند از باغ شخصی یکی از مقامات محلی ناپدید می‌شود، یک افسر جوان به نام «مهیما باسور» مسئولیت رسیدگی به این پرونده را به عهده می‌گیرد. حال مهیما برای اثبات توانایی‌های خود مصمم است تا هر طور شده این پرونده عجیب و غریب را حل کند.

 

اطلاعات تکمیلی:

نام اصلی: Kathal: A Jackfruit Mystery

کارگردان: یاشوواردان میشرا

تهیه کننده: آچین جائین، اِکتا کاپور

بازیگران: سانیا مالوترا، آناننت جاشی، ویجای راز

ژانر: پلیسی، طنز

سال تولید: 2023

کشور سازنده: هندوستان

زمان پخش: پنجشنبه 1403/1/16 ساعت 9

 

آخرین اخبار

گویندگان پادکست «همزن» با «بسته پیشنهادی» به شبکه دو می‌آیند برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می رود ورود «غرغر خان» به باغ شادونه اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو حضور یک روانشناس در برنامه «ماه ترین پلاس» حضور بانویی کارآفرین و هنرمند در برنامه «کار خونه» بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط» داستان تولد پسر کوهستان در برنامه «پا به ماه» پخش مستند «نیمه شب 24 آوریل» از شبکه دو سیما «مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی» قدردانی مجلس شورای اسلامی از دست‌اندرکاران برنامه‌های قرآنی رسانه ملی «آقای قاضی» به شبکه دو می آید حضور بازیگری نام آشنا در «مدار بسته» امشب «اسلحه مادری» در شبکه دو روایت فانتزی از جنایات استعمار «مسعود فروتن» به مدار بسته شبکه دو می‌آید حضور یک جراح و متخصص اورولوژی در ماه‌ترین امروز معرفی موسسات ازدواج و سامانه های همسان گزینی در برنامه «بیا وسط» آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو «ماه ترین پلاس» مجله تخصصی بارداری از قاب شبکه دو «کار خونه» با حضور بانویی کارآفرین از استان اردبیل آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما پخش فیلم «هناس» از شبکه دو سیما ویژه برنامه «پاورقی» به مناسبت حمله مقتدرانه ایران به اسرائیل بررسی حملات پهبادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در شبکه دو بازگشت «مدار بسته» به آنتن شبکه دو سیما با حضور یک قهرمان کشتی «مشاور» به شبکه دو می‌آید بازدید رئیس رسانه ملی از برنامه «پناه» بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از برنامه «سحرنشینی» عید فطر از مامان بگو جشن عید سعید فطر با عیدانه طنز سید خندان در شبکه دو بازگشت «پاورقی» بعد از تعطیلات عید فطر «رستگاری» از نظر جلوه‌های ویژه اتفاقی خاص برای تلویزیون است چرا سحر و افطار شبکه دو «مادرانه» شد؟ نگاه ویژه «سحرنشینی» به صاحب شب‌ قدر است/ بیان صفات حضرت زهرا (س) فرهنگ‌سازی شاد و مفرح به دور از هرگونه پند و نصیحت در برنامه سفر بخیر «از مامان بگو»، دلگشا و روشنگرانه «امریکا» موضوع نهمین قسمت از «پاورقی نوروزی» ویژه برنامه لیالی قدر شبکه دو به میزبانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» سفر عاشقان مولا علی (ع) در شب‌های قدر به «کوی محبت» بررسی اخبار جعلی رسانه های معاند در «پاورقی نوروزی» قصه‌های شنیدنی مادران در تلویزیون ششمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «پهلوی» مهمانی ویژه «نَقل و نُقل» به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) پاورقی امشب با موضوع «اسرائیل» «سفر بخیر» از شبکه دو سیما پاورقی امشب با موضوع «درمان»

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها